polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najnowsze wiadomości:
Eksperci Canon: Rosną technologiczne możliwości odpierania cyberataków
Wszystko co pokazalibyśmy na targach drupa - Agfa zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązania do drukowania offsetowego
Pierwszy sąd polubowny w Polsce online dla konsumentów - zgoda UOKiK
Kiedy zadzwonili z ratusza, VET-e-MAGES zaczęli drukować (i szyć)
Wernisaż on-line wystawy „Sztuka pisania”
Kurs "Photoshop od podstaw" online lub stacjonarnie
Michelman skoncentruje się na rozwiązaniach dla gospodarki o obiegu zamkniętym na PACKCON 2020
Polski producent etykiet Arti-Bau dodaje rozwiązanie Xeikon z atramentem UV dla zwiększenia elastyczności
Mondi Consumer Flexibles rozszerza w Rosji możliwości druku i portfolio
15 lat partnerskiej współpracy firm Totem.com.pl i Konica Minolta

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Kurs "Copywriting czyli jak się reklamować przy pomocy słowa"
2015-08-07 15:40:28 | IP: 195.150.82.92 | PRZECZYTANO 600 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam \"PUBLISHING SCHOOL\"
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne intensywne warsztaty copywritingu, które odbędą się 19 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo?
graficy poszukujący pracy lub klientów, właściciele małych, zwłaszcza jednoosobowych firm, freelancerzy DTP, web designingu i grafiki 3D, wydawcy, pracownicy działów promocji

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program:
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. Magia słowa żywego i pisanego
2. Tekst i jego elementy – ćw. krótki komunikat "O mnie" do umieszczenia: w CV, na www i wizytówce firmowej, analiza CV z punktu widzenia pracodawcy
3. Zasady tworzenia haseł reklamowych, moje hasło — ćw. metodą burzy mózgów
4. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów
5. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. styl oraz taktyka komunikatu
6. Treść ulotki reklamowej adekwatna do wizualizacji – ćw. tekst i jego korekta przy pomocy znaków korektorskich
7. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelancera. Struktura pakietu ofertowego, formułowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty

Zgłoszenia: do 11 września 2015 r. (piątek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2020 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności