Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży
Apogee StoreFront 1.3 – działającej „w chmurze” usługi web-to-print,
pozwalającej dostawcom usług poligraficznych na tworzenie sklepów
internetowych. W najnowszej wersji oprogramowanie pozwala zleceniodawcom
na indywidualne dostosowanie zamawianego produktu do swoich potrzeb,
umożliwia pełną kontrolę nad wyglądem sklepów internetowych oraz
tworzenie tzw. „mikrosklepów”. Polscy klienci będą mogli zapoznać
się z nim odwiedzając stoisko Agfa Graphics (nr 159 w pawilonie 5)
podczas zbliżających się targów Poligrafia (Poznań, 21-24 maja).
Wśród wielu nowych funkcji, jakie wprowadzono w
wersji 1.3, warto wymienić: kalkulację rzeczywistych kosztów dostaw
obsługiwanych przez UPS (na podstawie wielkości i wagi paczek), powiadomienia
o stanach magazynowych produktów (np. w sytuacji, gdy zapasy jednego
z nich się kończą) oraz bibliotekę zdjęć, która jest dostępna
dla wszystkich personalizowanych dokumentów oferowanych w sklepie.
„Wielu użytkowników Apogee StoreFront sprzedaje swoje produkty licznym
odbiorcom, którzy z zasady zamawiają ograniczony zestaw wyrobów –
mówi Andy Grant, dyrektor ds. oprogramowania w firmie Agfa Graphics.
– Mikrosklepy znacznie ułatwią im dotarcie to tych grup docelowych.
Większość dostępnych w nich ustawień i parametrów bazuje na ogólnym
szablonie sklepowym. Jednak każdy z mikrosklepów posiada własny,
unikalny adres URL oraz wybraną paletę produktów dostosowanych do
potrzeb zleceniodawcy. Założenie i obsługa takiego mikrosklepu są
niezwykle łatwe oraz bardziej efektywne dla tych firm poligraficznych,
które chcą skierować swoją ofertę do szerszego grona odbiorców”.
Sklep Apogee StoreFront można bezproblemowo zintegrować z systemem
workflow Apogee 8. Wchodzący w jego skład system produkcyjny Apogee
Prepress pobiera zamówienia z systemu web-to-print, po czym automatycznie
je przetwarza. Z myślą o pracach, przeznaczonych do drukowania na
cyfrowych maszynach mało- lub wielkoformatowych, system Apogee posiada
funkcję generowania raportu zlecenia, który jest pomocny operatorowi
urządzenia. Apogee staje się wówczas punktem przekazywania zleceń
na różne linie produkcyjne.
Sklep Apogee StoreFront to optymalna propozycja dla drukarń, które
chcą wzmocnić swoje działania w obszarze web-to-print. W celu lepszego
wypromowania swojej oferty wśród potencjalnych klientów, użytkownicy
Apogee StoreFront mogą tworzyć dedykowane kampanie sprzedażowe, realizowane
w trybie on-line za pomocą specjalnego narzędzia. Jest ono dostępne
nieodpłatnie na stronie http://pitch.apogeestorefront.com.