„W tym roku nasza konferencja odbywa się po raz
trzydziesty, więc jest doskonałą okazją do swego rodzaju jubileuszu
i podsumowań. Tym bardziej, że na nadmorskie spotkania organizowane
przez Szczecińską Agencję Edukacyjną przyjeżdża kolejne już pokolenie,
działające w branży poligraficznej. A ponieważ tematów i problematyki
związanej z drukowaniem i jego przyszłością nie brakuje, mamy nadzieję,
że odwiedzi nas wiele osób, którym przyszłość ta nie jest obojętna.
Jej zresztą dedykowane jest motto przewodnie konferencji, odbywającej
się – co ważne – zaledwie kilka tygodni po majowych targach Poligrafia
w Poznaniu. Stanie się ona zatem znakomitą okazją do podsumowania
tegorocznej edycji tej wystawy” – mówi Waldemar Światły, szef
Szczecińskiej Agencji Edukacyjnej.
Tematyka większości referatów będzie nawiązywać w bezpośredni
sposób do motywu przewodniego konferencji jakim jest „Przyszłość
drukowania”. Danuta Tyrowicz z firmy Frogimus wystąpi z prezentacją
zatytułowaną „Konkurencyjność drukarni – wyścig do sukcesu
czy do upadłości?”. Robert Kuczera, reprezentujący Michael Huber
Polska, przedstawi referat „Konsolidacja, globalizacja, unifikacja,
czyli lokalne aspekty globalnych problemów w poligrafii”. Z kolei
Ryszard Barański, na co dzień związany z firmą Kodak Polska, opowie
o perspektywach rozwoju przemysłu poligraficznego w obszarze produkcji
gazetowej. Jacek Franczyk z firmy Infosystems S.A. wystąpi z prezentacją
zatytułowaną „WebToPrint – permanentna ewolucja – nowe rozwiązania”.
Ostatnie z wymienionych wystąpień będzie jednocześnie przyczynkiem
do moderowanej przez Adama Cichockiego z drukarni Akcydens dyskusji
poświęconej współpracy zakładów poligraficznych ze zleceniodawcami
i wydawcami. Zgodnie z założeniami mają wziąć w niej udział wszyscy
chętni spośród uczestników konferencji obecnych na obradach. Do
poznańskich targów, odbywających się trzy tygodnie przed konferencją
w Krynicy Morskiej, nawiąże w swoim wystąpieniu Andrzej Ćwikliński
z firmy DKS. Tytuł jego referatu to „DKS na targach Poligrafia 2013
– analiza targów okiem wystawcy”.
Cena za udział w konferencji wynosi 1295 zł netto od osoby i obejmuje:
udział w obradach, zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym (dopłata do
„jedynki” wynosi 270 zł netto) w dniach 9-12.06, pełne wyżywienie
oraz udział w imprezach rekreacyjnych, w tym w turnieju tenisa ziemnego.
Dla klientów portalu PrintinPoland.com – partnera konferencji –
przygotowano specjalny 5% rabat (nie obejmuje on dopłaty do pokoju
1-osobowego). Specjalna oferta cenowa dotyczy także drukarń oraz członków
Polskiej Izby Druku (poszczególne rabaty nie są łączone).
Zgłoszenia udziału w konferencji przyjmowane są do 5 czerwca br.