ActiveJet z odznaczeniami PC WorldPoprzedni artykuł 

Redakcja pisma wzięła pod lupę w sumie dziewięć  modeli alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do jednych z najbardziej popularnych na rynku urządzeń drukujących: cztery do drukarek marki Brother i pięć do drukarek HP. W dwóch testach przyznała odznaczenia produktom ActiveJet. Tytuł „Wybór Redakcji PC World” przypadł produktowi AH-301BRX do drukarki HP. Redakcja doceniła kartridże ActiveJet przede wszystkim za powtarzalność wydruku, a także klarowne oznaczenie opakowania:

- ActiveJet AH-301BRX to świetny czarny tusz o zwiększonej pojemności do drukarek HP DeskJet 1000/1050/2000/2050/3000/3050. Jest też trwały. Pojemnik nie przecieka i nie powoduje żadnych problemów z instalacją w drukarce. Producentowi należą się brawa szczególnie za przemyślane opakowanie i dołączenie instrukcji obsługi, o której inne firmy często zapominają.

W przypadku materiałów alternatywnych do drukarki Brother marce ActiveJet przypadło wyróżnienie „Najlepszy zakup PC World” za model kartridża AB-985BN. Produkt ten dostał najwięcej, bo aż 10 punktów za wydajność, a także 9,2 za koszt wydruku. Tym samym uzyskał najwyższą notę końcową, deklasując konkurencję. Redakcja w następujących słowach przedstawiła zalety testowanego kartridża:

- ActiveJet AB-985BN oferuje fantastyczną wydajność, a zawdzięcza to dużemu pojemnikowi (…) Co istotne, pojemnik jest szczelnie zapakowany próżniowo w grubą folię i eleganckie pudełko, a nabój bez problemów działa z wykorzystywaną do testów drukarką Brother DCP-J313W. Wystarczy zdjąć folię zabezpieczającą i włożyć go do pojemnika na tusze. Imponuje wydajność tego naboju, która pozwala na wydrukowanie 800-900 stron przy 5-procentowym zaczernieniu i w normalnej jakości.

Komputer Świat - wzorem produkty ActiveJet

Redakcja pisma zdecydowała się na test trzech zestawów tuszów do następujących drukarek: Brother, Canon, HP i Epson. Oprócz oryginalnych kartridżów badaniom poddano zasobniki „najpopularniejszego obecnie producenta alternatywnych materiałów do drukowania” ActiveJet. Trzecią kategorię stanowiły produkty firm garażowych.

Testy potwierdziły, że produkty ActiveJet są wzorem na rynku. Gwarantują wydruk o doskonałej jakości, są wydajne, co wpływa na ostateczny, atrakcyjny dla użytkownika koszt drukowania.

ActiveJet liderem testów

- Na podstawie danych przedstawionych w obydwu testach widać, że produkty ActiveJet stawiane są za wzór od opakowania, a na jakości i wydajności kończąc. Jak widać, rekomendacja laboratoriów redakcyjnych jest jedna – najlepiej sprawdzają się w pracy tylko markowe materiały eksploatacyjne takie jak ActiveJet – komentuje wyniki testów w PC World i Komputer Świat, Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.     

Na podstawie informacji firmy Grupa ACTION S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności