Ac­ti­ve­Jet z odz­na­cze­nia­mi PC WorldPoprzedni artykuł 

Re­dak­cja pi­sma wzi­ęła pod lu­pę w su­mie dzie­wi­ęć  mo­de­li al­ter­na­tyw­nych ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do jed­nych z naj­bar­dziej po­pu­lar­nych na ryn­ku urządzeń dru­ku­jących: czte­ry do dru­ka­rek mar­ki Bro­ther i pi­ęć do dru­ka­rek HP. W dwóch te­stach przy­zna­ła odz­na­cze­nia pro­duk­tom Ac­ti­ve­Jet. Ty­tuł „Wy­bór Re­dak­cji PC Worl­d” przy­pa­dł pro­duk­to­wi AH-301BRX do dru­kar­ki HP. Re­dak­cja do­ce­ni­ła kar­tri­dże Ac­ti­ve­Jet przede wszyst­kim za po­wta­rzal­no­ść wy­dru­ku, a ta­kże kla­row­ne ozna­cze­nie opa­ko­wa­nia:

- Ac­ti­ve­Jet AH-301BRX to świet­ny czar­ny tusz o zwi­ęk­szo­nej po­jem­no­ści do dru­ka­rek HP De­skJet 1000/1050/2000/2050/3000/3050. Jest też tr­wa­ły. Po­jem­nik nie prze­cie­ka i nie po­wo­du­je żad­nych pro­ble­mów z in­sta­la­cją w dru­kar­ce. Pro­du­cen­to­wi na­le­żą się bra­wa szcze­gól­nie za prze­my­śla­ne opa­ko­wa­nie i do­łącze­nie in­struk­cji ob­słu­gi, o której in­ne fir­my często za­po­mi­na­ją.

W przy­pad­ku ma­te­ria­łów al­ter­na­tyw­nych do dru­kar­ki Bro­ther mar­ce Ac­ti­ve­Jet przy­pa­dło wy­różnie­nie „Naj­lep­szy za­kup PC Worl­d” za mo­del kar­tri­dża AB-985BN. Pro­dukt ten do­stał naj­wi­ęcej, bo aż 10 punk­tów za wy­daj­no­ść, a ta­kże 9,2 za koszt wy­dru­ku. Tym sa­mym uzy­skał naj­wy­ższą no­tę ko­ńco­wą, de­kla­su­jąc kon­ku­ren­cję. Re­dak­cja w na­stępu­jących sło­wach przed­sta­wi­ła za­le­ty te­sto­wa­ne­go kar­tri­dża:

– Ac­ti­ve­Jet AB-985BN ofe­ru­je fan­ta­stycz­ną wy­daj­no­ść, a za­wdzi­ęcza to du­że­mu po­jem­ni­ko­wi (…) Co istot­ne, po­jem­nik jest szczel­nie za­pa­ko­wa­ny próżnio­wo w gru­bą fo­lię i ele­ganc­kie pu­de­łko, a na­bój bez pro­ble­mów dzia­ła z wy­ko­rzy­sty­wa­ną do te­stów dru­kar­ką Bro­ther DCP-J313W. Wy­star­czy zdjąć fo­lię za­bez­pie­cza­jącą i wło­żyć go do po­jem­nika na tu­sze. Im­po­nu­je wy­daj­no­ść te­go na­bo­ju, która po­zwa­la na wy­dru­ko­wa­nie 800–900 stron przy 5-pro­cen­to­wym za­czer­nie­niu i w nor­mal­nej ja­ko­ści.

Kom­pu­ter Świat – wzo­rem pro­duk­ty Ac­ti­ve­Jet

Re­dak­cja pi­sma zde­cy­do­wa­ła się na test trzech ze­sta­wów tu­szów do na­stępu­jących dru­ka­rek: Bro­ther, Ca­non, HP i Ep­son. Oprócz ory­gi­nal­nych kar­tri­dżów ba­da­niom pod­da­no za­sob­ni­ki „naj­po­pu­lar­niej­sze­go obec­nie pro­du­cen­ta al­ter­na­tyw­nych ma­te­ria­łów do dru­ko­wa­nia” Ac­ti­ve­Jet. Trze­cią ka­te­go­rię sta­no­wi­ły pro­duk­ty firm ga­ra­żo­wych.

Te­sty po­twier­dzi­ły, że pro­duk­ty Ac­ti­ve­Jet są wzo­rem na ryn­ku. Gwa­ran­tu­ją wy­druk o do­sko­na­łej ja­ko­ści, są wy­daj­ne, co wpły­wa na osta­tecz­ny, atrak­cyj­ny dla użyt­kow­ni­ka koszt dru­ko­wa­nia.

Ac­ti­ve­Jet li­de­rem te­stów

- Na pod­sta­wie da­nych przed­sta­wio­nych w oby­dwu te­stach wi­dać, że pro­duk­ty Ac­ti­ve­Jet sta­wia­ne są za wzór od opa­ko­wa­nia, a na ja­ko­ści i wy­daj­no­ści ko­ńcząc. Jak wi­dać, re­ko­men­da­cja la­bo­ra­to­ri­ów re­dak­cyj­nych jest jed­na – naj­le­piej spraw­dza­ją się w pra­cy tyl­ko mar­ko­we ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne ta­kie jak Ac­ti­ve­Jet – ko­men­tu­je wy­ni­ki te­stów w PC World i Kom­pu­ter Świat, Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ds. Mar­ki w ACTION S.A., będącej wła­ści­cie­lem mar­ki Ac­ti­ve­Jet.     

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Gru­pa ACTION S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści