Cykl webinariów Heidelberga poświęconych tematyce serwisowej i oprogramowaniuPoprzedni artykuł 

W drugiej połowie 2013 roku Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) rozszerza swoją  propozycję w zakresie szkoleń oraz oferty edukacyjnej  o interaktywne seminaria internetowe – webinaria – poświęcone tematyce usług serwisowych i zagadnień związanych z oprogramowaniem kontrolnym, zarządzaniem barwą, ekologią, materiałami eksploatacyjnymi Saphira (ekologia, niska migracja) itp.

Webinaria pozwalają na obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie  
a uczestnikami, z wykorzystaniem prezentacji na żywo poprzez dedykowane łącze internetowe oraz połączenie telefoniczne.

Webinarium - Remote Services

Pierwszym z cyklu będzie webinarium poświęcone zdalnemu serwisowi maszyn (Remote Services): zdalna diagnoza maszyn, zdalne monitorowanie, powiadomienia o sytuacjach wyjątkowych  i prezentacja funkcjonowania oprogramowania oraz procedur na żywo (Remote Help, eCall). Poruszone zostaną również aspekty bezpieczeństwa od strony funkcjonowania zdalnego serwisu poprzez sieć.

Termin: 24 lipca 2013
Godziny: 8.00 i 16.00 - j. angielski;  14.00 – j. niemiecki
Czas trwania: 45 minut
Udział bezpłatny.

Każda osoba, która zarejestruje się na stronie: https://www.heidelberg.com/www/html/en/forms/formbuilder/contact_us/webinars otrzyma zwrotnie e-mail z niezbędnymi informacjami pozwalającymi na połączenie się i wzięcie udziału w terminie webinarium.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności