Podczas niedawnych targów Fespa 2013 Agfa Graphics wprowadziła do
swojej oferty kilka nowych rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego
bazującego na technice inkjet
UV. Jedno z nich – ploter Anapurna M2500 – będzie główną atrakcją
stoiska firmy na Festiwalu Druku, odbywającym się w dniach 9-10 września
w warszawskim Centrum Expo XXI. Agfa Graphics będzie na nim obecna
na stoisku B7 w pawilonie 4. Festiwal Druku, połączony w tym roku z Festiwalem
Marketingu, to organizowane już po raz drugi spotkanie łączące w
sobie formułę targów i konferencji, skierowane do firm z szeroko
rozumianej branży poligraficzno-reklamowej. Udział w obu imprezach
zapowiedziało już ponad stu wystawców. Zachęcona ubiegłoroczną,
udaną edycją, Agfa Graphics zaprezentuje w tym roku jeden ze swoich
najnowszych ploterów. Anapurna M2500 – bo o nim mowa – to pierwsze
w ofercie firmy urządzenie z serii Anapurna, pozwalające na bezpośrednie
zadrukowywanie sztywnych i giętkich podłoży o szerokości 2,5 metra;
dotychczas urządzenia z tej rodziny obsługiwały media o szerokości
do 2,07 m. Anapurna M2500 to naturalne uzupełnienie oferty Agfa Graphics.
Bazując na tej samej technologii, zapewnia ono znacznie wyższą wydajność
i wszechstronność. Maszyna wymaga do pracy mniejszej ilości sprężonego
powietrzna, co z kolei generuje oszczędności i poprawia komfort przy
jej eksploatacji.
Ploter Anapurna M2500 pozwala na drukowanie w sześciu kolorach (CMYKLmLy)
z dodatkową bielą stosowaną jako kolor kryjący lub podkładowy.
Przez oba dni Festiwalu Druku maszyna będzie prezentowana w pracy,
drukując na szerokim spektrum podłoży sztywnych i giętkich. Na stoisku
będą też dostępne próbki wydruków wykonanych na pozostałych premierowych
maszynach, pokazanych przez firmę w Londynie: ploterze Anapurna M3200RTR,
drukującym w trybie „z roli na rolę” na mediach giętkich o szerokości
do 3,2 m oraz systemie Jeti Titan X, najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym
urządzeniem z serii Titan.
R E K L A M A
Poza obecnością na własnym stoisku, Agfa Graphics weźmie też aktywny
udział w stanowiącej integralną część Festiwalu Druku sesji konferencyjnej.
Pierwszego i drugiego dnia imprezy, o godz. 11 Krzysztof Sadziński
– presales manager w jej polskim oddziale – wystąpi z prezentacją
zatytułowaną „StoreFront czyli Web2Print dla wymagających”. Ma
ona na celu zapoznanie słuchaczy z nowymi trendami w obszarze prepress
(systemami Web2Print w modelach C2B i B2B oraz oprogramowaniem w modelu
SaaS) i technologii „w chmurze” na przykładzie sklepu internetowego
StoreFront. Prezentacja będzie ilustrowana praktycznymi zastosowaniami
oraz wsparta prezentacją omawianego oprogramowania w pracy „na żywo”.
Zainteresowani aktywnym w niej udziałem proszeni są o wyposażenie
się w urządzenia przenośne z dostępem do Internetu WiFi lub zasięgiem
mobile 3G.
Mówi Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa
Graphics: „Festiwal Druku to dla nas doskonała okazja, by zapoznać
polskich klientów z naszymi nowościami zaprezentowanymi podczas czerwcowych
targów Fespa w Londynie. Co więcej, jedną z nich pokażemy na naszym
stoisku, będzie to oficjalna polska premiera urządzenia Anapurna M2500.
Ten rok jest dla nas bardzo owocny jeżeli chodzi o instalacje systemów
druku wielkoformatowego z serii Anapurna i Jeti. Mamy nadzieję, że
w ślad z nowymi, spektakularnymi produktami pokazanymi w Londynie oraz
dzięki obecności na warszawskim evencie ostatnie miesiące br. przyniosą
kolejne kontrakty, zarówno w firmach o profilu poligraficzno-reklamowym,
jak też w zakładach produkcyjnych, wykorzystujących je na własne
potrzeby. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego stoiska oraz
do udziału w sesji konferencyjnej poświęconej stworzonemu przez Agfa
Graphics oprogramowaniu StoreFront”.