Firma GMC Software Technology znajdzie
się wśród wystawców targów PRINT 13, jakie odbywać się będą
w Chicago w dniach 8-12 września w centrum wystawienniczym McCormick
Place. Na stoisku nr 4840 zaprezentowane zostaną jej innowacyjne rozwiązania,
dzięki którym dostawcy usług poligraficznych mogą dostosować się
do zmieniających się trendów rynkowych oraz reagować na nie wprowadzając
nowe usługi i technologie.
Wśród prezentowanych na stoisku rozwiązań znajdzie
się przede wszystkim GMC Inspire – będące
standardem przemysłowym narzędzie w zakresie zarządzania kompletnym
cyklem komunikacji z klientem: od pozyskania informacji na temat personalnych
preferencji nabywcy, poprzez zaangażowanie klienta w cały proces komunikacji
wielokanałowej, na zarządzaniu odpowiedziami klientów skończywszy.
Platforma, z powodzeniem stosowana przez wiele firm poligraficznych
z całego świata, jest łatwa w użytkowaniu, a przy tym pozwala na
realizację wszystkich zadań „w chmurze”, z uwzględnieniem specyficznych
wymagań końcowego odbiorcy.
Inspire Dynamic Statement
– kolejne prezentowane rozwiązanie – to zaawansowane narzędzie
GMC Software Technology, pozwalające firmom świadczącym usługi poligraficzne
na rozszerzenie ich oferty o interaktywną obsługę dokumentów elektronicznych.
Umożliwia ono klientom śledzenie swoich wyciągów bankowych w trybie
online bądź offline, personalizację podglądu dokumentów oraz jednoczesne
przeglądanie wielu kont za pośrednictwem urządzeń przenośnych,
takich jak smartfon czy tablet. Z kolei niewykorzystana na informacje
powierzchnia dokumentu może zostać przeznaczona do promocji produktów
powiązanych z usługami bankowymi z wykorzystaniem personalizacji.
Kolejne prezentowane w Chicago rozwiązanie to Customer Service Correspondence
– idealne, zdaniem producenta, dla wszystkich firm, których pracownicy
z działu obsługi klienta potrzebują elastyczności i autonomii w
działaniach wymagających natychmiastowej reakcji. Pozwala ono na generowanie
– w trybie on-the-fly – koniecznych
zadań komunikacyjnych, które mogą być śledzone i archiwizowane,
oraz dostarczanie ich poprzez preferowane przez klienta kanały dotarcia,
przy jednoczesnej kontroli kosztów i precyzji działania. Korzyścią
dla użytkownika jest wyeliminowanie ręcznych procesów i wieloetapowych
rozwiązań.
R E K L A M A
Firma pokaże też Inspire HybridMail –
rozwiązanie pozwalające na oszczędności w kosztach związanych z
obsługą poczty, sięgające nawet 60%. Program ten zbiera całą zebraną
przez użytkownika pocztę, a następnie przesyła ją w jedno miejsce,
np. do dedykowanej firmy zewnętrznej, która zajmuje się drukowaniem,
złamywaniem, wkładkowaniem i wysyłką gotowej korespondencji, redukując
czas i koszty związane z jej standardową obsługą. Dzięki funkcji
śledzenia całego procesu, Inspire HybridMail dostarcza osobie wysyłającej
pocztę informacji o tym, gdzie w danej chwili znajduje się realizowana
wysyłka.
„Zdajemy sobie sprawę, że we współczesnym świecie każda firma
świadcząca usługi poligraficzne znajduje się pod dużą presją.
Jest ona związana z jednej strony z poprawą komunikacji z klientem,
z drugiej – zwiększeniem jego zaangażowania w prowadzone działania.
Aby temu sprostać, sukcesywnie wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania
w zakresie komunikacji wielokanałowej. Posiadanie takich narzędzi,
wspierających na każdym kroku działania klientów, jest kluczowe
na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku – mówi Jamie Harris,
wiceprezes GMC Software Technology ds. usług zdywersyfikowanych. –
Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością ich zaprezentowania
na zbliżających się targach PRINT 13. Podczas wystawy będziemy chcieli
przekonać naszych obecnych i potencjalnych klientów, że te innowacyjne
rozwiązania mogą wspomóc rozwój ich firm poprzez implementację
łatwych w obsłudze narzędzi, umożliwiających właściwą i skuteczną
komunikację z odbiorcą”.