Podczas targów Ipex Konica Minolta będzie największym wystawcą i zagospodaruje przestrzeń wystawienniczą o powierzchni 1200 m2. Na stoisku firmy (N1 C130) będzie można poznać i sprawdzić w jaki sposób działają najnowsze rozwiązania z dziedziny usług, oprogramowania i sprzętu.
– Konica Minolta wyróżnia kompleksowe podejście. Pełnimy nie tylko rolę dostawcy usług poligraficznych ale pomagamy optymalizować przychody. Naszym priorytetem jest kreowanie nowej wartości i budowanie długofalowej współpracy biznesowej – powiedział Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing Division, Konica Minolta Business Solutions Europe.
Kluczową inicjatywą Konica Minolta jest platforma Digital 1234 (http://digital1234.biz/) prezentująca praktyczne rozwiązania i możliwości, pozwalające na zmniejszenie kosztów, zwiększenie wydajności, rozszerzenie zakresu usług i podniesienie rentowności.
– Druk cyfrowy należy postrzegać z perspektywy nowych możliwości. Dzięki rozwojowi naszych autorskich rozwiązań software’owych i współpracy z najlepszymi umocniliśmy naszą pozycję jako dostawca innowacyjnych aplikacji dedykowanych automatyzacji organizacji pracy, web-to-print czy drukowi zmiennych danych. W naszej ofercie znajdują się również rozwiązania związane z bezpieczeństwem danych i drukiem w chmurze – dodał Olaf Lorenz.
Konica Minolta na targach Ipex
Podczas Ipex 2014 Konica Minolta nie tylko zaprezentuje swoje sztandarowe rozwiązania. Firma przygotowała również praktyczne seminaria obejmujące zagadnienia poruszane w ramach Digital 1234. W Londynie będzie również można poznać zapowiedzi najnowszych premier m.in. systemu KM-1 czy aplikacji dedykowanych drukowi etykiet i opakowań. W centrum zainteresowania Konica Minolta podczas Ipex będą także: automatyzacja działań marketingowych, cross media, zarządzanie kolorem, usługi zarządzania drukiem oraz zrównoważony rozwój.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.