Kon­fe­ren­cja Po­li­con 2014 „Opa­ko­wa­nia – no­we ho­ry­zon­ty”Poprzedni artykuł 

Po­li­con 2014: Opa­ko­wa­nia – no­we ho­ry­zon­ty to opa­ko­wa­nio­wa edy­cja wy­da­rze­nia o wie­lo­let­niej hi­sto­rii.

24 czerw­ca, War­sza­wa, ho­tel In­te­rCon­ti­nen­tal

Re­ak­ty­wa­cja mar­ki Po­li­con przez re­dak­cję mie­si­ęcz­ni­ka „Po­li­gra­fi­ka” mia­ła miej­sce na ubie­gło­rocz­nych tar­gach Po­li­gra­fia w Po­zna­niu i ze­bra­ła bar­dzo po­chleb­ne opi­nie. Na­drzęd­nym ce­lem, przy­świe­ca­jącym nam pod­czas wy­bo­ru te­ma­ty­ki kon­fe­ren­cji, jest pre­zen­ta­cja no­wych tech­no­lo­gii, no­wych mo­żli­wo­ści i nisz ryn­ko­wych po­ma­ga­jących pod­jąć wła­ści­we de­cy­zje do­ty­czące roz­wo­ju pro­wa­dzo­ne­go bi­zne­su.

Na­szym za­ło­że­niem jest ode­jście od po­pu­lar­nych na ryn­ku kon­fe­ren­cji stric­te pro­duk­to­wych na rzecz pre­zen­ta­cji kon­cep­cji i tech­no­lo­gii przy­szło­ści, a ta­kże pre­zen­ta­cji opa­ko­wa­nia ja­ko in­te­gral­ne­go i co­raz wa­żniej­sze­go ele­men­tu kre­acji mar­ki.

Te­ma­ty, ja­kie pla­nu­je­my po­ru­szyć, to m.in.:

  • tech­no­lo­gie cy­fro­we w pro­duk­cji opa­ko­wań i ich ro­la w kre­atyw­nych kam­pa­niach mar­ke­tin­go­wych
  • ro­la in­no­wa­cyj­nych opa­ko­wań i ety­kiet w bu­do­wa­niu mar­ki
  • opa­ko­wa­nia in­te­li­gent­ne i ak­tyw­ne
  • two­rzy­wa bio­de­gra­do­wal­ne
  • au­gmen­ted re­ali­ty w pro­duk­cji opa­ko­wań
  • opty­ma­li­za­cja pro­duk­cji opa­ko­wań

Ta­ki do­bór te­ma­tów po­wo­du­je, że jest to wy­da­rze­nie cie­ka­we nie tyl­ko dla pro­du­cen­tów opa­ko­wań i dru­ka­rń pla­nu­jących zwi­ązać swą przy­szło­ść z tym seg­men­tem ryn­ku, ale rów­nież dla ich klien­tów – osób zaj­mu­jących się pro­jek­to­wa­niem i za­ma­wia­niem opa­ko­wań. Kon­fe­ren­cja Po­li­con 2014 będzie wi­ęc nie tyl­ko miej­scem wy­mia­ny wie­dzy i do­świad­czeń, ale rów­nież na­wi­ązy­wa­nia kon­tak­tów bi­zne­so­wych.

Za­pra­sza­my do re­je­stra­cji: http://o­pa­ko­wa­nie.pl/Po­li­co­n2014

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści