„Krok ku lepszemu”
Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z Klientem.
Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta.
Przykładem tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.
Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?
Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas konferencji:
„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”
23 września 2014r., Warszawa
Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach.
Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.
Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:
SESJA: ERP - platforma dla rozwoju
Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
· wsparcie kluczowych procesów biznesowych
· optymalizacja wykorzystania zasobów
· zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
· zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
· obieg dokumentów
· zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
· zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
· konieczność czy moda - mobilny system ERP
· wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
SESJA: CRM - integralna część systemu
Wyzwania dla CRM - zagadnienia tematyczne:
· utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja,
automatyzacja, analiza)
· optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
· automatyzacja sprzedaży i usług
· automatyzacja transakcji finansowych
· profilowanie klienta
· raportowanie, analiza i kontrola
· CRM a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
· dostępność informacji - mobilny CRM
· wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:
Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu
- sprzedaży
- handlowego
- IT
- BOK
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.
Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy
Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.
Na podstawie informacji firmy MultiTrain Sp. z o.o.