Konferencja "Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM"Poprzedni artykuł 

„Krok ku lepszemu”

Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z Klientem.

Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta.

Przykładem  tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.

Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?

Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas konferencji:

„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”

                    23 września 2014r., Warszawa

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach.

Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.

Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:

SESJA: ERP - platforma dla rozwoju

Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:

1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:

· wsparcie kluczowych procesów biznesowych

· optymalizacja wykorzystania zasobów

· zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi

· zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem

· obieg dokumentów

· zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem

· zarządzanie transportem, logistyką i magazynem

2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP

· konieczność czy moda - mobilny system ERP

· wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia

SESJA: CRM - integralna część systemu

Wyzwania dla CRM - zagadnienia tematyczne:

R E K L A M A
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM

· utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja,

automatyzacja, analiza)

· optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje

· automatyzacja sprzedaży i usług

· automatyzacja transakcji finansowych

· profilowanie klienta

· raportowanie, analiza i kontrola

· CRM a zarządzanie wiedzą

2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo

· dostępność informacji - mobilny CRM

· wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji

Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu

  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:

- marketingu

- sprzedaży

- handlowego

- IT

- BOK

  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie

  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

  • Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy

  • Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii

  • Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury

  • Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych

  • Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.

  • Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki

  • Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.

Na podstawie informacji firmy MultiTrain Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności