Sto­ra En­so świ­ętu­je 50-le­cie kar­to­nu En­socoat na tar­gach Lu­xe Pack Mo­na­co 2014Poprzedni artykuł 

Kar­ton En­so­co­at – fla­go­wy pro­dukt fir­my Sto­ra En­so, de­dy­ko­wa­ny na ry­nek opa­ko­wań luk­su­so­wych i za­sto­so­wań gra­ficz­nych – ob­cho­dzi w tym ro­ku 50-le­cie ist­nie­nia. W zwi­ąz­ku z tym znaj­dzie on swo­je szcze­gól­ne miej­sce na  sto­isku Sto­ra En­so (nr RC18) pod­czas zbli­ża­jących się tar­gów Lu­xe Pack Mo­na­co 2014. Im­pre­za od­będzie się w Gri­mal­di Fo­rum w Mo­na­ko w dniach 27–29 pa­ździer­ni­ka.

Ostat­nie la­ta przy­nio­sły roz­wój i sze­reg udo­sko­na­leń w kar­to­nie En­so­co­at, przede wszyst­kim pod względem bia­ło­ści, ja­sno­ści i od­por­no­ści na pro­mie­nio­wa­nie UV. Kar­ton na­brał rów­nież bar­dziej nie­bie­skie­go od­cie­nia, a je­go po­wierzch­nia sta­ła się gład­sza. W re­zul­ta­cie En­so­co­at stał się kar­to­nem pierw­sze­go wy­bo­ru dla wie­lu pro­du­cen­tów dóbr luk­su­so­wych, w przy­pad­ku których opa­ko­wa­nie ma ogrom­ne zna­cze­nie. Na ryn­ku po­li­gra­ficz­nym je­go po­zy­cja zosta­ła w tym ro­ku wzmoc­nio­na dzi­ęki uzy­ska­niu cer­ty­fi­ka­tu EU Eco­la­bel. Tym sa­mym En­so­co­at stał się pierw­szym kar­to­nem ty­pu SBB, który otrzy­mał to wy­różnie­nie.

Na sto­isku Sto­ra En­so, po­za prób­ka­mi pro­duk­tów po­li­gra­ficz­nych wy­ko­na­nych z uży­ciem kar­to­nu En­socoat, będą rów­nież obec­ne pra­ce na­gro­dzo­ne w kon­kur­sie Re­cre­ate Pac­ka­ging 2014. Te­ma­tem wio­dącym je­go te­go­rocz­nej edy­cji by­ły opa­ko­wa­nia przy­dat­ne w podróży.
Oprócz te­go fir­ma będzie pro­mo­wa­ła sze­ro­kie port­fo­lio kar­to­nów pre­mium, prze­zna­czo­nych do pro­duk­cji opa­ko­wań na ko­sme­ty­ki, za­pa­chy, środ­ki pie­lęgna­cyj­ne, szam­pa­ny, wi­na i in­ne wy­ro­by al­ko­ho­lo­we.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści