Najbliższa edycja targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, która odbywać się będzie w dniach od 4 do 6 lutego w Warszawie, będzie pierwszą okazją w tym roku do zaprezentowania zdobywającego coraz większą rzeszę użytkowników zarówno w Polsce jak i na świecie, rozwiązania Mnumi. Podczas tej imprezy na stoisku firmy (nr 1B15) będzie można zobaczyć jej system do zarządzania drukarnią i skorzystać z promocji na zakup jego licencji.
Demonstrowane będzie także rozwiązanie Mnumi Shop, które umożliwia - w formie dzierżawy i niewielkich miesięcznych opłat - korzystanie z gotowego produktu Mnumi do zarządzania drukarnią, niezależnie od jej wielkości. Co istotne – obie propozycje firmy można w różnych zakresach dopasować do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Rezerwacja zakupu licencjonowanego systemu Mnumi podczas targów RemaDays Warsaw – oszczędność rzędu 20 tys. zł netto
„Odwiedzając stoisko firmy Mnumi podczas tegorocznych targów RemaDays Warsaw każdy będzie mógł skorzystać z ciekawej propozycji naszej firmy. Mowa o specjalnej promocji targowej, dzięki której rezerwując podczas tej imprezy wstępnie zakup systemu Mnumi, będzie można nabyć jego licencję z rabatem 20 tys. zł netto – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi. - To oznacza, że już za 39,5 tys. zł każda drukarnia może nabyć pełną wersję oferowanego przez Mnumi systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od jej wielkości, ilości stanowisk itd.”
System Mnumi obejmuje zarządzanie obiegiem prac w drukarni – od przyjęcia zamówienia (również przez Internet), poprzez jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta i realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala sprawnie zarządzać płatnościami i umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Daje firmom szansę nie tylko na zwiększenie sprzedaży poprzez możliwość zaoferowania swoich usług i produktów przez Internet, ale również poprzez zwiększenie efektywności działań marketingowych. Umożliwia również klientom drukarni m.in. przygotowywanie własnych, dowolnych projektów i ich archiwizację oraz korzystanie z edytorów kalendarzy i fotoalbumów. Przynosi – jak podaje firma opierając się na opiniach swoich klientów - wymierne (liczone w czasie i pieniądzach) korzyści: redukcję czasu poświęconego na kontakty z klientem czy kalkulacje zleceń; możliwość bardzo szybkiego ich wznawiania; usprawnienie pakowania i wysyłki; eliminację błędów i sprawne zarządzanie.
Mnumi Shop – zobacz i przetestuj bezpłatnie jak działać będzie Twoja drukarnia zarządzana systemem Mnumi
Na stoisku Mnumi przez wszystkie dni targowe odbywać się będą co dwie godziny pokazy nie tylko systemu Mnumi, ale również prezentowany będzie Mnumi Shop. To kolejna propozycja tej firmy. To miejsce, gdzie każdy może przetestować przez 60 dni bezpłatnie podstawową wersję systemu Mnumi, otrzymując gotowy produkt dla swojej drukarni, z którego może niemal od razu korzystać w codziennej pracy, dopasowując do swoich potrzeb grafikę, produkty, ceny itp. Następnie, po upływie tego czasu, może rozbudowywać go o kolejne elementy, poszerzając jego funkcjonalność, dopasowując jego możliwości do swoich potrzeb i współpracując z Mnumi w jednej z wybranych, korzystnych – również cenowo - dla siebie opcji. „Oznacza to, że klienci firmy Mnumi już za 599 zł netto miesięcznie (wybierając opcję podstawową „Premium”) mogą poprawić funkcjonowanie własnej firmy, zwiększyć jej dochody i wpłynąć na jej postrzeganie. To bardzo proste, nie wymagające nakładów rozwiązanie, dostępne w formie dzierżawy i niewielkich miesięcznych opłat dla każdego zakładu poligraficznego, który chciałby zwiększać swoją wydajność i sprzedaż – dzięki możliwości sprzedaży przez Internet - oraz jakość oferowanych usług” – podkreśla Piotr Pakier.
„Mamy nadzieję, że nasze propozycje zainteresują gości targowych – dodaje. - Funkcjonowanie firmy poligraficznej w Internecie, jej sprawne zarządzanie, szukanie nowych możliwości marketingowych - to obecnie konieczność niemal każdego zakładu poligraficznego. Nasze produkty pomagają w tym w pełnym zakresie, co potwierdzają kolejne wdrożenia oferowanych przez nas rozwiązań. Korzystają z nich drukarnie z Polski, jak również spoza naszego kraju. Dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i spotkania z nami podczas targów RemaDays Warsaw. Mamy nadzieję, że tegoroczne prezentacje przekonają wszystkich jeszcze niezdecydowanych do zakupu systemu, a pozostałych zainteresują tematem web to print.”
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com
photo credit: kiss kiss bang bang via photopin cc