Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions – co cze­ka na go­ści pod­czas VII edy­cji?Poprzedni artykuł 

Wio­sną 2015 r. Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions po raz si­ód­my za­gosz­czą w sto­li­cy. 9 i 10 kwiet­nia war­szaw­skie Cen­trum Expo XXI na dwa dni za­mie­ni się w plat­for­mę in­spi­ra­cji, wie­dzy i po­my­słów dla wszyst­kich zwi­ąza­nych z bra­nżą opa­ko­wań. Wszyst­ko to za spra­wą naj­wi­ęk­szych i naj­wa­żniej­szych pro­du­cen­tów i dys­try­bu­to­rów z kra­ju i za­gra­ni­cy, którzy pod­czas tar­gów za­pre­zen­tu­ją swo­ją ofer­tę.

Po­śród opa­ko­wań i ety­kiet, które będą Pa­ństwo mie­li oka­zję zo­ba­czyć znaj­dą się prak­tycz­ne i in­no­wa­cyj­ne pro­duk­ty wła­ści­wie dla ka­żdej bra­nży. „Wie­le miej­sca po­świ­ęci­my in­no­wa­cjom, które co ro­ku są naj­bar­dziej ce­nio­ne i naj­częściej po­szu­ki­wa­ne na na­szych tar­ga­ch” – pod­kre­śla Ewa Woch – Dy­rek­tor Za­rządza­jąca easy­Fa­ir­s® Po­land – „Ze względu na no­wą stre­fę te­ma­tycz­ną tar­gów– SAFETYPACK- in­no­wa­cje będą do­ty­czy­ły m.in. bez­pie­cze­ństwa pa­ko­wa­ne­go pro­duk­tu oraz za­bez­pie­czeń przed nie­po­żąda­nym otwar­ciem. Te­go ty­pu ele­men­ty sta­ły się dzi­siaj nie tyl­ko ko­niecz­no­ścią, ale rów­nież wa­żnym tren­de­m”.

Wi­ęcej na te­mat naj­now­szych tren­dów będzie mo­żna do­wie­dzieć się w ra­mach se­mi­na­ri­ów le­ar­nShop­s™ i kon­fe­ren­cji to­wa­rzy­szących tar­gom, pro­wa­dzo­nych przez eks­per­tów. Pod­czas im­pre­zy od­będą się warsz­ta­ty dla brand ma­na­ge­rów, pro­duct ma­na­ge­rów, pra­cow­ni­ków dzia­łu mar­ke­tin­gu i osób za­in­te­re­so­wa­nych te­matyką opa­ko­wa­nio­wą or­ga­ni­zo­wa­ne przez wy­daw­nic­two „Pol­ski Dru­ka­rz” wy­daw­cę ma­ga­zy­nu „Świat Dru­ku”, który jest pa­tro­nem me­dial­nym wy­da­rze­nia. W pro­gra­mie m.in.: za­rządza­nie mar­ką i bu­do­wa wi­ze­run­ku mar­ki wła­snej, pro­jek­to­wa­nie, pro­duk­cja i uszla­chet­nia­nie opa­ko­wań.

Po raz ko­lej­ny pod­czas tar­gów od­będzie się Stre­fa Stu­den­ta, pro­mu­jąca mło­de ta­len­ty w dzie­dzi­nie pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań. Kon­kurs i wi­ążący się z nim udział w tar­gach jest nie­wąt­pli­wą szan­są dla tych, którzy pra­gną za­ist­nieć w bra­nży.

Or­ga­ni­za­to­rzy przy­po­mi­na­ją, że wo­bec wzra­sta­jące­go za­in­te­re­so­wa­nia im­pre­zą, licz­ba do­stęp­nych sto­isk jest już moc­no ogra­ni­czo­na, dla­te­go za­chęca­ją do po­dej­mo­wa­nia de­cy­zji o udzia­le już te­raz. Na tar­gi mo­żna rów­nież re­je­stro­wać się w cha­rak­te­rze od­wie­dza­jących, wó­wczas wstęp na im­pre­zę jest bez­płat­ny. Wi­ęcej in­for­ma­cji na www.easy­fa­irs.co­m/pl/pi­2015

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści