Ponad 7 mln zł przychodów zakłada plan rozwoju należącej do GK PMPG Polskie Media SA drukarni Media Works Print. Budżet spółki na 2015 rok został przyjęty przez walne zgromadzenie wspólników. Jednocześnie WZW zdecydowało o zmianie nazwy spółki na Be Colour sp. z o.o.
Drukarnia PMPG od grudnia 2014 roku oferuje swoje usługi pod marką „Be Colour”. Teraz nowa nazwa będzie używana również w działalności biznesowej. Nazwa „Be Colour” służy podkreśleniu kompetencji drukarni w zakresie oferowanych usług poligraficznych oraz ich jakości. Ma też ułatwić spółce wyjście z ofertą poza polski rynek. Zarząd MW Print podkreśla, że język barw i poligrafii jest językiem międzynarodowym, a park maszynowy, którym dysponuje drukarnia, pozwala jej zrealizować zlecenia w wysokim standardzie. W portfolio drukarni są m.in. druki ozdobne, opakowania, materiały POS, druki personalizowane oraz druki specjalne.
Media Works Print, która po rejestracji zmian będzie nosiła nazwę Be Colour, jest częścią Grupy Kapitałowej PMPG (GPW: POINTGROUP, PGM). Zajmuje się działalnością poligraficzną, świadczy usługi druku mało- i średnioformatowego oraz specjalnego. W 2014 r. MW Print połączyła się z prowadzącą działalność w zakresie poligrafii i reklamy spółką Global Business Solution. Dzięki połączeniu, spółka odnotowała wzrost przychodów o 31 proc. w okresie II-IV kwartał 2014 w stosunku do analogicznego okres ub.r. Wzrost przychodów jest rezultatem szerszego zakresu oferowanych usług (kreacja, dtp, druk, druk cyfrowy, prace introligatorskie, magazynowanie i dystrybucja).
Na podstawie informacji firmy Media Works Print sp. z o. o.