Ag­fa Gra­phics na tar­gach Po­li­gra­fia 2015: pre­zen­ta­cje in­no­wa­cyj­ne­go plo­te­ra Ana­pur­na M2050iPoprzedni artykuł 

Główną atrakcją stoiska Agfa Graphics będzie wielkoformatowy ploter Anapurna M2050i.
Głów­ną atrak­cją sto­iska Ag­fa Gra­phics będzie wiel­ko­for­ma­to­wy plo­ter Ana­pur­na M2050i.

Wśród wy­staw­ców nad­cho­dzących tar­gów Po­li­gra­fia 2015, od­by­wa­jących się w Po­zna­niu w dniach 26–29 ma­ja, tra­dy­cyj­nie znaj­dzie się fir­ma Ag­fa Gra­phics. Z my­ślą o zwie­dza­jących wy­sta­wę na jej sto­isku (nr 23 w pa­wi­lo­nie 6a) zo­sta­nie za­pre­zen­to­wa­ny plo­ter wiel­ko­for­ma­to­wy Ana­pur­na M2050i. Jest to re­pre­zen­tant jed­nej z naj­po­pu­lar­niej­szych – nie tyl­ko na pol­skim ryn­ku – se­rii urządzeń te­go pro­du­cen­ta, ba­zu­jących na tech­ni­ce in­kjet UV. Fir­ma będzie rów­nież pro­mo­wać swo­je naj­now­sze roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go – m.in. plo­tery Je­ti Mi­ra i Je­ti Tau­ro oraz sys­tem work­flow Asan­ti 2.0, które swo­ją ofi­cjal­ną eu­ro­pej­ską pre­mie­rę będą mia­ły za­le­d­wie kil­ka dni wcze­śniej – pod­czas tar­gów Fe­spa 2015 w Ko­lo­nii.

Plo­ter Ana­pur­na M2050i, będący głów­ną atrak­cją sto­iska Ag­fa Gra­phics, to wpro­wa­dzo­ne do jej ofer­ty w ub.r. in­no­wa­cyj­ne, wszech­stron­ne urządze­nie po­zwa­la­jące na bez­po­śred­nie za­dru­ko­wy­wa­nie me­di­ów sztyw­nych i gi­ęt­kich. W przy­pad­ku tych pierw­szych mak­sy­mal­ny for­mat ob­słu­gi­wa­ne­go ma­te­ria­łu to 3 m x 2,07 m, zaś gru­bo­ść – 4,5 cm. Przy me­diach gi­ęt­kich je­dy­nym ogra­ni­cze­niem (od stro­ny for­matu) jest sze­ro­ko­ść za­dru­ko­wy­wa­ne­go podło­ża – wy­no­si ona 2,07 m. Plo­ter dru­ku­je w sze­ściu ko­lo­rach (CMYKLcLm) z do­dat­ko­wą bie­lą kry­jącą lub pod­kła­do­wą, która spraw­dza się zwłasz­cza przy apli­ka­cjach na podło­żach trans­pa­rent­nych. Je­go mak­sy­mal­na pręd­ko­ść wy­no­si 90 m2/h w try­bie eks­pre­so­wym. Wy­ko­rzy­sty­wa­ny jest do licz­nych za­sto­so­wań we­wnętrz­nych i ze­wnętrz­nych, a wśród me­di­ów ob­słu­gi­wa­nych przez to urządze­nie mo­żna wy­mie­nić cho­ćby: szkło, plek­si, pcv, po­li­pro­py­len, me­ta­le, tek­tu­rę fa­li­stą, kar­ton itd.

W po­rów­na­niu z wcze­śniej­szym, nie­zwy­kle po­pu­lar­nym ta­kże na pol­skim ryn­ku mo­de­lem Ana­pur­na M2050, plo­ter Ana­pur­na M2050i – po­za zna­czącym (o 75%) wzro­stem wy­daj­no­ści – ofe­ru­je m.in. tzw. „tryb ka­nap­ko­wy”, umo­żli­wia­jący na­no­sze­nie w jed­nym prze­jściu trzech warstw atra­men­tu w ukła­dzie ko­lo­r/bie­l/ko­lor (do tej po­ry pro­ces ten od­by­wał się dwu­eta­po­wo). O wy­so­ką ja­ko­ść dru­ko­wa­nia dba pre­cy­zyj­ny pas trans­por­to­wy, umo­żli­wia­jący opty­mal­ne na­no­sze­nie i roz­miesz­cza­nie kro­pel atra­men­tu. Dzi­ęki te­mu urządze­nie mo­że być z po­wo­dze­niem wy­ko­rzy­sty­wa­ne do dru­ko­wa­nia ko­lo­rów spe­cjal­nych i bar­dzo drob­nych, 4-punk­to­wych tek­stów, przy za­cho­wa­niu gład­kich prze­jść to­nal­nych.
Ma­szy­ny z se­rii Ana­pur­na M2050, dzi­ęki swo­jej ela­stycz­no­ści i wszech­stron­no­ści, znaj­du­ją użyt­kow­ni­ków wśród firm z wie­lu ob­sza­rów ryn­ko­wych, nie tyl­ko zwi­ąza­nych z sze­ro­ko ro­zu­mia­ną po­li­gra­fią i re­kla­mą. Mówi Prze­my­sław Arab­ski, szef dzia­łu in­kje­to­we­go Ag­fa Gra­phics: „Ma­my za so­bą licz­ne wdro­że­nia obu mo­de­li – Ana­pur­na M2050 oraz Ana­pur­na M2050i – za­rów­no w ty­po­wych dru­kar­niach wiel­ko­for­ma­to­wych, jak też w agen­cjach re­kla­mo­wych. Co cie­ka­we, rów­nie chęt­nie si­ęga­ją po te ma­szy­ny przed­si­ębior­stwa z bra­nż ta­kich jak ce­ra­micz­na, szklar­ska czy me­blar­ska. Zresz­tą za­in­te­re­so­wa­nie klien­tów spo­za bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wej do­ty­czy ta­kże in­nych, znaj­du­jących się w na­szej ofer­cie roz­wi­ązań mar­ki Ana­pur­na i Je­ti”.

„Tar­gi Po­li­gra­fia – jak za­wsze zresz­tą – trak­tu­je­my ja­ko zna­ko­mi­te miej­sce do za­pre­zen­to­wa­nia na­szych naj­now­szych roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych, spo­tkań z obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi, jak rów­nież z part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi – do­da­je Mi­chał Śliz, dy­rek­tor za­rządza­jący pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics. – Ostat­nie mie­si­ące przy­nio­sły na­szej fir­mie sze­reg pre­mier ryn­ko­wych, za­rów­no sprzęto­wych jak i so­ftwa­re­’o­wych.  Do­ty­czy to przede wszyst­kim ryn­ku dru­ku in­kje­to­we­go, dla które­go de­dy­ko­wa­ne są dwa zu­pe­łnie no­we plo­te­ry wiel­ko­for­ma­to­we Je­ti Tau­ro i Je­ti Mi­ra oraz ko­lej­na wer­sja sys­te­mu work­flow – Asan­ti 2.0 Z ty­mi, jak rów­nież po­zo­sta­ły­mi pro­duk­ta­mi z na­szej sze­ro­kiej ofer­ty z przy­jem­no­ścią za­po­zna­my od­wie­dza­jących na­sze sto­isko. Za­pra­sza­my do Po­zna­nia”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści