Key2Print wszedł w 2015 rok na bardzo wysokich obrotach. Wszystko za sprawą flagowego produktu - systemu do sprzedaży internetowej dla branży poligraficznej oraz agencji reklamowych. Obecności na zagranicznych imprezach branżowych - Gulf Print and Pack w Dubaju, Graphispag w Barcelonie oraz FESPA w Kolonii - towarzyszyły premiery nowych funkcji systemu. W końcu nadeszła doskonała okazja aby zaprezentować się w pełnej krasie na własnym podwórku - targi Poligrafia organizowane w Poznaniu, w dniach 26-29 maja. Zapraszamy do sprawdzenia systemu Key2Print w akcji na stoisku 99, hala 6A.
Jak zmienił się system na przestrzeni ostatnich miesięcy? Sprawdźmy!
Kalkulacje druku
Nowa metoda kalkulacji, w oparciu o arkusze Excel to rozwiązanie dające nieograniczone możliwości w każdej technologii druku – właściwa kalkulacja ceny odbywa się przy wykorzystaniu wszystkich funkcjonalności dostępnych w Excelu. Administrator po prostu wgrywa do systemu plik .xls a produkty automatycznie uzupełniają się w systemie.
To nieograniczone możliwości w przygotowywaniu cenników dla druku wielkoformatowego cyfrowego, offsetowego, druku książek i broszur.
Weryfikacja plików
Od teraz drukarnia ma pełną kontrolę nad tym jakie pliki są przekazywane do druku. Wszystko dzięki elastycznej i automatycznej weryfikacji. Klient otrzymuje jedynie prosty komunikat – pliki poprawne, pliki zaakceptowane ale zawierające drobne błędy lub pliki nieakceptowalne. Drukarnia samodzielnie u stawia akcje, które błędy powodują iż pliki są odrzucane. Weryfikacja polega na sprawdzeniu najważniejszych dla druku parametrów: rozmiaru, spadów, rozdzielczości, kolorystyki, fontów, ilości stron.
Jeszcze lepszy, nowy kreator
Odświeżony kreator grafiki, działający w oparciu o technologie HTML5, dostępny jest z każdego urządzenia (tak jak i również cały system Key2Print). Kreator wspiera integrację z bankiem zdjęć Fotolia i pozwala na projektowanie grafik o dowolnych wymiarach (definiowanych przez użytkownika), przez co doskonale nadaje się do tworzenia projektów na fototapety, canvasy jak i prostych banerów reklamowych.
Wprowadzanie zamówień offline i zamówienia niestandardowe
Ta funkcja pozwala administratorowi systemu wprowadzać zamówienia, które otrzymał przez telefon bądź mailem. W panelu administracyjnym wybieramy produkt który już istnieje w dostępnej bazie, a klient - istniejący bądź nowy - otrzymuje mail z powiadomieniem. Udostępniona została również możliwość wprowadzania produktów niestandardowych do systemu oraz wysyłki oferty poprzez e-mail.
Nieograniczone możliwości
Wchodząc w coraz trudniejszy rynek on-line warto postawić na solidnego partnera, który będzie w stanie doradzić nie tylko w zakresie technologii/IT jak i wspierać firmę w pierwszych działaniach on-line. Między innymi dlatego Key2Print podjął się misji organizacji merytorycznej konferencji dla branży poligraficznej poświęconej Internetowi i marketingowi on-line. Zachęcamy każdego do uczestnictwa w konferencji „E-commerce i marketing internteowy Twojej drukarni” gdzie zapraszamy doskonałych specjalistów z dziedziny e-commerce – trenerów Google, specjalistów od marketing automation i big data, prawników specjalizujących się w e-commerce, specjalistów od social media. Podczas konferencji przekazywana jest olbrzymia dawka merytorycznej wiedzy na temat tego jak czerpać korzyści z obecności w Internecie. W kwietniu konferencja odbyła się już po raz trzeci i po raz trzeci zebrała bardzo pozytywne recenzje.
Key2Print jest solidnym partnerem, któremu zaufały już setki firm a marka Key2Print jest globalnie rozpoznawalną polską marką w przemyśle poligraficznym z realizacjami w większości krajów europejskich jak i poza Europą.
O systemie
Key2Print to uniwersalne narzędzie do sprzedaży produktów i obsługi klientów internetowych, dla branży poligraficznej i reklamowej, pozwalający każdej drukarni – offsetowej, cyfrowej, wielkoformatowej, czy producentowi gadżetów – wejść w świat e-commerce. Korzystając z dobrodziejstw „chmury intenetowej”, każda firma może udostępnić swoją wersję systemu, połączoną ze sklepem, dosłownie z dnia na dzień, bez konieczności zakupu serwer&oacut e;w czy kłopotliwej instalacji oprogramowania. System jest dostępny zarówno dla klienta drukarni jak i administratora z poziomu przeglądarki internetowej z każdym miejscu na świecie, z każdego urządzenia, 24 godziny na dobę. System połączony jest z domeną drukarni a standardem jest modyfikacja domyślnego szablonu na życzenie drukarni, dzięki czemu klient odwiedzający stronę czuje się, że jest we właściwym miejscu.