REKLAMA360: in­spi­ru­je – od­kry­wa – kreu­jePoprzedni artykuł 

Zbli­ża­jąca się edy­cja Tar­gów REKLAMA360 to od­wa­żny krok w kie­run­ku naj­wi­ęk­sze­go w Pol­sce even­tu dla bra­nży re­kla­mo­wej.  Pi­ęć stref te­ma­tycz­nych, roz­bu­do­wa­ny pro­gram wy­da­rzeń to­wa­rzy­szących skon­cen­tro­wa­ne w ra­mach Kre­atyw­nej Are­ny, po­sze­rze­nie za­kre­su te­ma­tycz­ne­go oraz no­we na­rzędzia do kon­tak­tu ze zwie­dza­jący­mi sta­no­wią trzon zmian zwia­stu­jących wy­da­rze­nie pe­łne in­spi­ra­cji!

In­spi­ra­cja

Te­go­rocz­na REKLAMA360, która od­będzie się w dniach 29.09–1.10.2015 na te­re­nie Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Po­zna­ńskich, to efekt in­spi­ra­cji, ja­kiej pod­da­li się or­ga­ni­za­to­rzy ana­li­zu­jąc po­trze­by bra­nży ba­da­jąc agen­cje re­kla­mo­we, pra­cow­nie re­kla­my, fir­my han­dlo­we i usłu­go­we, agen­cje even­to­we, stu­dia gra­ficz­ne i wie­le in­nych jed­no­stek, które po­szu­ku­ją dla sie­bie me­ry­to­rycz­ne­go, no­wo­cze­sne­go i ofe­ru­jące­go sze­ro­kie i upo­rząd­ko­wa­ne spek­trum tar­go­wych usług.

Od­kry­cie

Roz­dzie­le­nie tar­gów REKLAMA360 od Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Ma­szyn, Ma­te­ria­łów i Usług Po­li­gra­ficz­nych POLIGRAFIA 2015 do­pro­wa­dzi­ło do od­kry­cia po­ten­cja­łu drze­mi­ące­go nie­mal w ka­żdym ogni­wie zwi­ąza­nym z sze­ro­ko po­jętą re­kla­mą. Dla ka­żde­go z tych ogniw po­wsta­ła osob­na stre­fa te­ma­tycz­na, która da­je prze­strzeń do eks­po­zy­cji pro­duk­tów i usług oraz mo­żli­wo­ści za­in­te­re­so­wa­nia jak naj­wi­ęk­szej rze­szy kon­kret­nych pro­fe­sjo­nal­nych zwie­dza­jących.  

Ta­sting & Fa­shion Zo­ne (Stre­fa Sma­ku i Mo­dy), a w niej m.in.:

  • Sło­dy­cze, na­po­je, prze­kąski

  • Odzież re­kla­mo­wa, odzież kor­po­ra­cyj­na, odzież ro­bo­cza

  • Ak­ce­so­ria, do­dat­ki, opa­ko­wa­nia, na­czy­nia

  • Ca­te­ring

  • In­ne

Tech­no­lo­gy Zo­ne (Stre­fa Tech­no­lo­gii), czy­li m.in.:

  • Po­li­gra­fia re­kla­mo­wa, druk wiel­ko­for­ma­to­wy, re­kla­my ze­wnętrz­ne

  • Ma­szy­ny dru­ku­jące, CNC, plo­te­ry, la­se­ry, sztan­ce, gi­lo­ty­ny, bin­dow­ni­ce

  • Ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne

  • We­b-to­-print

  • In­ne

Events Zo­ne (Stre­fa Even­tów), która obej­mie m.in.:

  • Sce­nę, oświe­tle­nie, na­gło­śnie­nie, efek­ty

  • Kon­struk­cje dmu­cha­ne i pneu­ma­tycz­ne, tar­go­we, stan­dy, di­splaye

  • Agen­cje ar­ty­stycz­ne, even­to­we, mo­de­lek, ho­stess

  • In­ne

Gi­fts Zo­ne (Stre­fa Ga­dże­tów i Upo­min­ków), a za­tem m.in.:

  • Upo­min­ki, ga­dże­ty

  • Ka­len­da­rze, wy­daw­nic­twa, ar­ty­ku­ły pi­śmien­ni­cze

  • Ga­dże­ty elek­tro­nicz­ne, do­mo­we, biu­ro­we

  • In­ne

In­no­va­tion Zo­ne (Stre­fa In­no­wa­cji) uwzględ­nia­jącą m.in.:

  • Apli­ka­cje mo­bil­ne

  • Ro­zwi­ąza­nia dla e-han­dlu

  • Gra­fi­kę kom­pu­te­ro­wą

  • In­ne

Kre­acja

… efekt bu­rzy mózgów, in­spi­ra­cji i od­kryć – bez wy­pra­co­wa­nej kre­acji po­my­sł po­zo­sta­je w stre­fie kon­cep­cji. De­cy­du­jąc się na event REKLAMA360  za­rów­no wy­staw­cy, jak i zwie­dza­jący da­ją wy­raz by­cia go­to­wym
na wi­ęce­j…

Dla go­to­wych na wi­ęcej:  www.re­kla­ma­360.eu

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści