Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!
Inspiracja
Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.
Odkrycie
Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających.
Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:
Słodycze, napoje, przekąski
Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
Catering
Inne
Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:
Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
Web-to-print
Inne
Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:
Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
Inne
Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:
Upominki, gadżety
Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
Inne
Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:
Aplikacje mobilne
Rozwiązania dla e-handlu
Grafikę komputerową
Inne
Kreacja
… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360 zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym
na więcej…
Dla gotowych na więcej: www.reklama360.eu
Na podstawie informacji organizatora