REKLAMA360: inspiruje – odkrywa – kreujePoprzedni artykuł 

Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej.  Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!

Inspiracja

Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.

Odkrycie

Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających.  

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

  • Słodycze, napoje, przekąski

  • Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza

  • Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia

  • Catering

  • Inne

Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

  • Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne

  • Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice

  • Materiały eksploatacyjne

  • Web-to-print

  • Inne

Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

  • Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty

  • Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye

  • Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess

  • Inne

Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

  • Upominki, gadżety

  • Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze

  • Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe

  • Inne

Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

  • Aplikacje mobilne

  • Rozwiązania dla e-handlu

  • Grafikę komputerową

  • Inne

Kreacja

… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360  zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym
na więcej…

Dla gotowych na więcej:  www.reklama360.eu

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności