Blisko 3 tygodnie dzielą branżę reklamy od wielkiego spotkania, jakim są targi REKLAMA360. Organizatorzy zapowiadali już, że wydarzenie będzie należało do jednego z bardziej dynamicznych na rynku. Jak się okazuje, dotyczy to także jego struktury, która dzięki nowym wystawcom zmienia swoje granice i poszerza się o nowe strefy.
Jedną z nich będzie STREFA DRUKU 3D, która skupi reprezentantów światowej czołówki producentów i firm świadczących usługi druku 3D. Polskie firmy bowiem kontrolują 10% rynków światowych, zdobywając status innowacyjnych, profesjonalnych, a polscy fachowcy uznawani są za znakomitych, upartych w dążeniu do celu
i przedsiębiorczych.
Targi REKLAMA360 skierowane są do profesjonalistów. STREFA DRUKU 3D zaprezentuje rozwiązania przydatne inżynierom, architektom i konstruktorom z różnych branż, między innymi motoryzacyjnej, lotniczej, czy medycznej.
Kreatywna Arena połączy wystawców i zwiedzających
Pomiędzy spotkaniami przy stoiskach, które z pewnością zaowocują ciekawymi zleceniami, będzie można wziąć udział w wydarzeniach merytorycznych, a wśród nich między innymi w wykładzie „Najnowsze trendy w reklamie, oczyma agencji. Co dziś działa i dlaczego?” okraszonym licznymi przykładami i wnioskami, który poprowadzi Bartłomiej Juszczyk z agencji ADWEB, obecny w sektorze mediów i reklamy od ponad 15 lat. PERSONEL SYSTEM zaprasza na wykład i warsztat "Savoir- vivre w biznesie", traktujący między innymi o mowie ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.
A jakie środki wyrazu zastosuje Michał Wawrzyniak z MentalWay na scenie Kreatywnej Areny? Na pewno zadziała na różne zmysły uczestników swoich wystąpień i pokaże, jak niesztampowo poprowadzić show, wobec którego nie da się przejść obojętnie.
Na podstawie informacji organizatora