Sz­ko­le­nie User Expe­rien­cePoprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 14-godz. spe­cja­li­stycz­ne warsz­ta­ty „UX – po­znaj, zro­zum, za­pro­jek­tuj”, które od­będą się w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Ter­min: so­bo­ta 14 ma­ja (9.00–16.30) i nie­dzie­la 15 ma­ja 2016 r. (9.00–14.30)

Dla ko­go?
dla de­ve­lo­pe­rów, ana­li­ty­ków, pro­jek­tan­tów gra­ficz­nych i kie­row­ni­ków pro­jek­tu, którzy w swo­jej pra­cy two­rzą pro­jek­ty i usłu­gi dla swo­ich klien­tów, zwłasz­cza wy­ma­ga­jących

Pro­wa­dzi: mgr Łu­kasz Mi­kul­ski – do­świad­czo­ny UX de­si­gner i tre­ner

Pro­gram:
– Heu­ry­sty­ki i ich prak­tycz­ne wy­ko­rzy­sta­nie w ze­spo­le i cy­klu pro­jek­to­wym.
– Pro­ces pro­jek­to­wa­nia zo­rien­to­wa­ny na użyt­kow­ni­ka oraz „de­sign thin­king”.
– Za­sto­so­wa­nie Per­so­ny oraz Ma­py Em­pa­tii ja­ko spo­so­bu opi­su po­trzeb i kon­ten­tu użyt­kow­ni­ka.
– Re­spon­si­ve Web De­sign, czy­li je­den in­ter­fejs – wie­le urządzeń. Za­sa­dy, za­ło­że­nia i pod­sta­wo­we tech­ni­ki.
– Ar­chi­tek­tu­ra in­for­ma­cji: na­wi­ga­cja, funk­cjo­nal­no­ść lin­ków, struk­tu­ra i ka­te­go­ry­za­cja opty­mal­na dla od­bior­cy.
– Sz­tu­ka per­swa­zji, czy­li jak dzia­ła ko­lor, ilu­stra­cja i ani­ma­cja. Jak wy­ko­rzy­stać wie­dzę z psy­cho­lo­gii per­cep­cji?
– Va­lue Pro­po­si­tion Ca­nvas, czy­li jak od­po­wied­nio za­pre­zen­to­wać i za­pro­jek­to­wać war­to­ść, za którą ktoś będzie chciał za­pła­cić.

Koszt: 470 zł brut­to

Sz­cze­góły: http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=34660

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści