Mul­ti­fol za współpra­cę na warsz­ta­tach dla Brand Ma­na­ge­rówPoprzedni artykuł 

12 kwiet­nia 2016 r. w War­sza­wie pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions od­by­ła się se­ria warsz­ta­tów dla Brand Ma­na­ge­rów – „Jak opa­ko­wać bran­dy?”. Mul­ti­fol przed­sta­wił pre­zen­ta­cję pod ty­tu­łem „In­no­wa­cja, która się li­czy. Spo­so­by uszla­chet­nia­nia dru­ku zwi­ęk­sza­jące war­to­ść sprze­da­ży”.

Przed­mio­to­wa pre­zen­ta­cja mia­ła na ce­lu w spo­sób ja­sny oraz opar­ty na kon­kret­nych in­for­ma­cjach eko­no­micz­nych przed­sta­wić za­le­ty pły­nące z uszla­chet­nia­nia dru­ku.

Wśród oma­wia­nych tech­nik uszla­chet­nia­nia dru­ku naj­wi­ęk­sze za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dzi­ła tech­no­lo­gia la­kie­ru ho­lo­gra­ficz­ne­go, która sta­no­wi no­wo­ść w za­kre­sie out­so­ur­cin­go­we­go uszla­chet­nia­nia dru­ku na ryn­ku po­li­gra­ficz­nym w Pol­sce.

Po­nad­to pro­wa­dzący To­masz Krzy­ża­now­ski przed­sta­wił za­le­ty pro­ce­su ka­lan­dro­wa­nia. Tech­no­lo­gia ta, choć do­brze zna­na po­zo­sta­je w prze­ko­na­niu wie­lu Brand Ma­na­ge­rów nie­do­ce­nia­na, pod­czas gdy jej re­zul­ta­ty na­da­ją nie­po­wta­rzal­ne­go cha­rak­te­ru sta­ran­nie za­pro­jek­to­wa­nym pro­jek­tom.

Bar­dzo dzi­ęku­je­my za udział w pre­zen­ta­cji!

Po­zo­sta­je­my do Pa­ństwa dys­po­zy­cji.

Ze­spół Mul­ti­fol

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści