12 kwietnia 2016 r. w Warszawie podczas targów Packaging Innovations odbyła się seria warsztatów dla Brand Managerów - "Jak opakować brandy?". Multifol przedstawił prezentację pod tytułem "Innowacja, która się liczy. Sposoby uszlachetniania druku zwiększające wartość sprzedaży".
Przedmiotowa prezentacja miała na celu w sposób jasny oraz oparty na konkretnych informacjach ekonomicznych przedstawić zalety płynące z uszlachetniania druku.
Wśród omawianych technik uszlachetniania druku największe zainteresowanie wzbudziła technologia lakieru holograficznego, która stanowi nowość w zakresie outsourcingowego uszlachetniania druku na rynku poligraficznym w Polsce.
Ponadto prowadzący Tomasz Krzyżanowski przedstawił zalety procesu kalandrowania. Technologia ta, choć dobrze znana pozostaje w przekonaniu wielu Brand Managerów niedoceniana, podczas gdy jej rezultaty nadają niepowtarzalnego charakteru starannie zaprojektowanym projektom.
Bardzo dziękujemy za udział w prezentacji!
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zespół Multifol