Redakcja miesięcznika PC World po raz kolejny zorganizowała test porównujący alternatywne materiały eksploatacyjne. W tej edycji testowano zamienne tusze do drukarek laserowych HP. Drugi rok z rzędu zwycięzcą w kategorii „Najlepszy zakup” został produkt marki ActiveJet, która tym samym potwierdziła swój status niekwestionowanego lidera rynku zamienników.
Zwycięzca testu, tusz AH-655BR, został doceniony przez ekspertów PC World za niezwykle wysoką wydajność, niski koszt drukowania oraz powtarzalność w jakości wydruku. Produkt ActiveJet średnio pozwala na wydrukowanie aż 594 stron, co jest najwyższym wynikiem spośród wszystkich tuszów biorących udział w teście. Dzięki tak dobrej wydajności, koszt wydruku jednej strony wynosi zaledwie 5 groszy, czyli trzykrotnie mniej niż w przypadku oryginalnego tuszu HP. Dodatkowo atrament szybko wysycha, nie rozmazuje się i jest trwały.
– Nagroda, którą otrzymaliśmy od PC World, to dla nas nie tylko duże wyróżnienie, ale i sygnał, że rynek docenia wysiłek, który wkładamy w tworzenie naszych produktów. – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. marki ActiveJet. – Źródło sukcesu ActiveJet tkwi w połączeniu nowoczesnej technologii, wydajności oraz wysokiej jakości atramentu. W efekcie otrzymujemy produkt najwyższej jakości i wydajności wobec wszystkich dostępnych na rynku marek. Bardzo cenię sobie tego typu testy porównawcze, ponieważ weryfikują prawdziwość marketingowej narracji i dostarczają użytkownikom obiektywnej wiedzy na temat jakości produktów, a także ich realnej wydajności, co, jak pokazał test, okazało się niezwykle trudne dla konkurencji.
Na podstawie informacji firmy ACTION SA