Grafika DTP wspierająca biznes, reklamę i edukacjęPoprzedni artykuł 

Typografia – Redakcja – DTP – Druk

1. Cel kursu: 
przygotowanie do drukowania: materiałów reklamowych, szkoleniowych, identyfikacji firm, katalogów, cenników, ofert, książek, billboardów i ulotek.

2. Kurs jest skierowany do: 
- właścicieli małych firm reklamowych i fotograficznych 
- pracowników drukarni cyfrowych 
- grafików z agencji reklamowych i działów marketingu 
- redaktorów i korektorów wydawniczych 
- osoby przygotowujące się do pracy grafika w agencjach reklamowych, drukarniach i wydawnictwach, działach marketingu 
- absolwentów kierunków edytorskich, reklamowych, plastycznych, humanistycznych i inżynierskich chcących nabyć biegłość w posługiwaniu się programami graficznymi i profesjonalną wiedzę DTP.

3. Zakres szkolenia: 
- typograficzne projektowanie publikacji reklamowych i edukacyjnych 
- profesjonalna redakcja graficzna i techniczna, zasady tworzenia, składania i korekty tekstów 
- modele barw, zarządzanie barwą, rastry, rozdzielczość, proofy, pomiary barw 
- wykonywanie przy pomocy Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat publikacji biznesowych, reklamowych, edukacyjnych i beletrystycznych 
- techniki poligraficzne: offset, flekso, cyfra, sito, hot print, wklęsłodruk, tampondruk, termodruk poprzez wizyty edukacyjne w drukarniach, warsztaty drukowania i ćwiczenia drukowe 
- zastosowanie papierów i innych materiałów podłożowych, farb, materiałów introligatorskich, zdobniczych i zabezpieczających przed fałszowaniem 
- samodzielne, profesjonalne przygotowanie do druku komercyjnej publikacji (projekt, redakcja, DTP, nadzór nad procesem drukowania, gotowe egzemplarze).

4. Kurs obejmuje 330 wyłącznie praktycznych godz., w tym: 178 godz. zajęć komputerowych, 25 godz. wycieczek i warsztatów, 54 godz. praktycznej pracy dyplomowej oraz 73 godz. ćwiczeniowe.

5. Termin: październik 2016 r. – lipiec 2017 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie).

6. Certyfikat ukończenia kursu oznaczony hologramem "Publishing School" oraz logotypem Apple.

7. Kurs prowadzi szkoła grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.

8. Koszt: wpisowe 460 zł + czesne 10 transz po 490 zł, łącznie 5.360 zł

http://publishingschool.pl/wydzialy/poligrafia-dtp

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności