Typografia – Redakcja – DTP – Druk
1. Cel kursu:
przygotowanie do drukowania: materiałów reklamowych, szkoleniowych, identyfikacji firm, katalogów, cenników, ofert, książek, billboardów i ulotek.
2. Kurs jest skierowany do:
- właścicieli małych firm reklamowych i fotograficznych
- pracowników drukarni cyfrowych
- grafików z agencji reklamowych i działów marketingu
- redaktorów i korektorów wydawniczych
- osoby przygotowujące się do pracy grafika w agencjach reklamowych, drukarniach i wydawnictwach, działach marketingu
- absolwentów kierunków edytorskich, reklamowych, plastycznych, humanistycznych i inżynierskich chcących nabyć biegłość w posługiwaniu się programami graficznymi i profesjonalną wiedzę DTP.
3. Zakres szkolenia:
- typograficzne projektowanie publikacji reklamowych i edukacyjnych
- profesjonalna redakcja graficzna i techniczna, zasady tworzenia, składania i korekty tekstów
- modele barw, zarządzanie barwą, rastry, rozdzielczość, proofy, pomiary barw
- wykonywanie przy pomocy Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat publikacji biznesowych, reklamowych, edukacyjnych i beletrystycznych
- techniki poligraficzne: offset, flekso, cyfra, sito, hot print, wklęsłodruk, tampondruk, termodruk poprzez wizyty edukacyjne w drukarniach, warsztaty drukowania i ćwiczenia drukowe
- zastosowanie papierów i innych materiałów podłożowych, farb, materiałów introligatorskich, zdobniczych i zabezpieczających przed fałszowaniem
- samodzielne, profesjonalne przygotowanie do druku komercyjnej publikacji (projekt, redakcja, DTP, nadzór nad procesem drukowania, gotowe egzemplarze).
4. Kurs obejmuje 330 wyłącznie praktycznych godz., w tym: 178 godz. zajęć komputerowych, 25 godz. wycieczek i warsztatów, 54 godz. praktycznej pracy dyplomowej oraz 73 godz. ćwiczeniowe.
5. Termin: październik 2016 r. – lipiec 2017 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie).
6. Certyfikat ukończenia kursu oznaczony hologramem "Publishing School" oraz logotypem Apple.
7. Kurs prowadzi szkoła grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.
8. Koszt: wpisowe 460 zł + czesne 10 transz po 490 zł, łącznie 5.360 zł
http://publishingschool.pl/wydzialy/poligrafia-dtp