Ko­ni­ca Mi­nol­ta po tar­gach DRUPA 2016Poprzedni artykuł 

Ko­ni­ca Mi­nol­ta, ja­ko wio­dący do­staw­ca kom­plek­so­wych roz­wi­ązań do dru­ku ko­mer­cyj­ne­go i pro­duk­cyj­ne­go wzmac­nia swo­ją po­zy­cję w za­kre­sie dru­ku ety­kiet i opa­ko­wań. Na mi­ędzy­na­ro­do­wych tar­gach Dru­pa 2016 fir­ma ofi­cjal­nie wpro­wa­dzi­ła na ry­nek Ac­cu­rio­Jet KM-1, ma­szy­nę do dru­ku atra­men­tem UV oraz bi­zhub PRESS C71cf do dru­ku ety­kiet z ro­li na ro­lę, ogła­sza­jąc tym sa­mym we­jście na ry­nek dru­ku prze­my­sło­we­go.  

Ac­cu­rio­Jet KM-1 miał swój de­biut pod­czas naj­wi­ęk­szych tar­gów prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go i pa­pier­ni­cze­go DRUPA 2016. Na sto­isku Ko­ni­ca Mi­nol­ta, li­czącym 2400 m2 zo­stał przed­sta­wio­ny ja­ko pro­dukt go­to­wy do sprze­da­ży, przy­ci­ąga­jąc naj­wi­ęk­szą uwa­gę od­wie­dza­jących. Pod­czas sa­me­go po­ka­zu za­kup Ac­cu­rio­Jet KM-1 po­twier­dzi­ły już dwie ame­ry­ka­ńskie fir­my: Po­st­car­dMa­nia i Coh­ber Press, co jest do­wo­dem pierw­szych suk­ce­sów Ko­ni­ca Mi­nol­ta w seg­men­cie dru­ku prze­my­sło­we­go. Rów­no­le­gle na tar­gach za­pre­zen­to­wa­no rów­nież bi­zhub PRESS C71cf, ma­szy­nę do dru­ku ety­kiet z ro­li na ro­lę, prze­zna­czo­ną dla firm, za­in­te­re­so­wa­nych roz­wo­jem swo­ich usług. Jest to do­sko­na­łe roz­wi­ąza­nie ze względu na mo­żli­wo­ść zmniej­sze­nia na­kła­dów, skróce­nia ter­mi­nów re­ali­za­cji, per­so­na­li­za­cję, czy wy­ko­ny­wa­nia dru­ku na żąda­nie. Urządze­nie bi­zhub PRESS C71cf ofe­ru­je ta­kże wy­jąt­ko­wą wy­daj­no­ść, do­sko­na­łą ja­kość wydru­ku oraz za­ska­ku­jącą pro­sto­tę ob­słu­gi, co czy­ni je ide­al­nym na­rzędziem do roz­wi­ja­nia ryn­ku usług.

Sto­isko Ko­ni­ca Mi­nol­ta w tym ro­ku od­wie­dzi­ło 25% wi­ęcej go­ści w po­rów­na­niu z tar­ga­mi czte­ry la­ta te­mu. „W tym ro­ku uda­ło nam się wzmoc­nić po­zy­cję Ko­ni­ca Mi­nol­ta w ob­sza­rze dru­ku prze­my­sło­we­go, ja­ko fir­my przo­du­jącej w  śred­nim seg­men­cie pro­duk­cyj­nym dru­ku ko­lo­ro­we­go – mówi Olaf Lo­renz, Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny Dzia­łu Mar­ke­tin­gu Mi­ędzy­na­ro­do­we­go Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Eu­ro­pe. Klien­ci z ca­łe­go świa­ta zde­cy­do­wa­li się za­in­we­sto­wać w sys­te­my i opro­gra­mo­wa­nie do dru­ku na­szej fir­my. Za­pew­ni­li­śmy so­bie sze­reg przy­szłych za­mówień, co do­wo­dzi, iż po­praw­nie oce­ni­li­śmy ry­nek na tar­gach ja­ko opty­mi­stycz­ny i go­to­wy do roz­wo­ju oraz in­we­sty­cji. Nasze ocze­ki­wa­nia wo­bec Dru­pa są du­że, szcze­gól­nie iż ca­ły czas roz­sze­rza­my swo­ją dzia­łal­no­ść.” – do­da­je Olaf Lo­renz.

Ma­szy­na po­li­gra­ficz­na Ac­cu­rio­Jet KM-1 do dru­ku atra­men­tem UV będzie sprze­da­wa­na pod no­wą, spój­ną mar­ką fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta – Ac­cu­rio, która obej­mie wszyst­kie urządze­nia do cy­fro­we­go dru­ku atra­men­to­we­go. Na tar­gach by­ła pre­zen­to­wa­na rów­nież w po­łącze­niu z urządze­niem JETvar­nish fir­my MGI, dzi­ęki cze­mu mo­żna by­ło za­po­znać się z do­dat­ko­wy­mi ko­rzy­ścia­mi, tj. mo­żli­wo­ść dru­ku hy­bry­do­we­go, dzi­ęki in­te­gra­cji KM-1 z ist­nie­jący­mi tech­ni­ka­mi of­f­se­to­wy­mi czy dru­ko­wa­nie na kar­to­no­wych opa­ko­wa­niach, pa­pie­rach o ni­skiej gra­ma­tu­rze i tek­tu­rze.

Part­ner­stwo Ko­ni­ca Mi­nol­ta z MGI Di­gi­tal Tech­no­lo­gy by­ło rów­nież jed­nym z głów­nych punk­tów sto­iska Ko­ni­ca Mi­nol­ta na Dru­pa. Dzia­ła­nie tech­no­lo­gii JETvar­nish przed­sta­wio­no we współpra­cy z wy­bra­ny­mi sys­te­ma­mi Ko­ni­ca Mi­nol­ta, jak Ac­cu­rio­Jet KM-1 i ma­szy­na do dru­ku ety­kiet bi­zhub PRESS C71cf. Ko­ni­ca Mi­nol­ta po za­ku­pie do­dat­ko­wych udzia­łów w MGI Di­gi­tal Tech­no­lo­gy (MGI) w kwiet­niu 2016 r. za­cie­śni­ła swo­je re­la­cje z tą fran­cu­ską fir­mą, dzi­ęki cze­mu do­star­cza swo­im klien­tom roz­wi­ąza­nia za­pew­nia­jące war­to­ść do­da­ną. W od­po­wie­dzi na za­po­trze­bo­wa­nie na druk ozdob­ny w ob­sza­rze ety­kiet i opa­ko­wań, efekt sy­ner­gicz­ny współpra­cy po­mi­ędzy Ko­ni­ca Mi­nol­ta a MGI za­pew­ni sil­ną obec­no­ść na ryn­ku.

„Naj­wa­żniej­sze jest to, iż ostat­nie tar­gi Dru­pa 2016 po­zwo­li­ły nam po­znać szcze­góło­wo wy­ma­ga­nia na­szych klien­tów, którzy pa­trzą w przy­szło­ść. Cie­szy­my się z re­ak­cji na­szych go­ści, którzy by­li za­chwy­ce­ni roz­wo­jem, ja­ki po­czy­ni­li­śmy.” – po­wie­dział Olaf Lo­renz, Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny Dzia­łu Mar­ke­tin­gu Mi­ędzy­na­ro­do­we­go Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Eu­ro­pe.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Eu­ro­pe

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści