Ep­son za­pra­sza do od­wie­dzin sto­iska fir­my pod­czas Fe­sti­wa­lu Dru­kuPoprzedni artykuł 

Już 7. wrze­śnia roz­pocz­nie się ósma edy­cja Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­kla­mo­wej Fe­sti­wal Dru­ku. Mar­ka Ep­son od­wie­dzi je ze swo­im spe­cja­li­stycz­nym sprzętem skie­ro­wa­nym wła­śnie do bra­nży re­kla­mo­wej.

Ep­son, eks­pert w dzie­dzi­nie wdra­ża­nia in­no­wa­cyj­nych tech­no­lo­gii, znaj­dzie się wśród po­nad 250 wy­staw­ców na te­go­rocz­nym Fe­sti­wa­lu Dru­ku w dniach 7–8. wrze­śnia. Na sto­isku mar­ki zo­sta­nie za­pre­zen­to­wa­ny sze­reg urządzeń de­dy­ko­wa­nych dla bra­nży re­kla­mo­wej. To za­pew­ni go­ściom mo­żli­wo­ść obej­rze­nia sprzętów, które ze względu na roz­miar rzad­ko są do­stęp­ne na ży­wo, ale pod­czas tar­gów zo­sta­ną szcze­góło­wo za­pre­zen­to­wa­ne. Ep­son przy­go­to­wał rów­nież spe­cjal­ne ofer­ty dla go­ści tar­gów.

Wśród pre­zen­to­wa­nych urządzeń znaj­dzie się pa­le­ta atra­men­to­wych dru­ka­rek wiel­ko­for­ma­to­wych do za­sto­so­wań re­kla­mo­wych i dru­ku wiel­ko­po­wierzch­nio­we­go, w tym ta­kie mo­de­le jak Su­re­Co­lor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200, SC-P10000. Ofer­tę uzu­pe­łni cy­fro­wa dru­kar­ka do bez­po­śred­nie­go dru­ko­wa­nia na odzie­ży (DTG) Su­re­Co­lor SC-F2000, i de­dy­ko­wa­na do dru­ku sub­li­ma­cyj­ne­go m.in. na tek­sty­liach dru­kar­ka SC-F6200.

Dla go­ści tar­gów prze­wi­dzia­ne są uni­ka­to­we ofer­ty, za­pro­jek­to­wa­ne wła­śnie z my­ślą o spe­cja­li­stach w bra­nży re­kla­mo­wej. Re­pre­zen­tan­ci Ep­son cze­ka­ją rów­nież na oka­zję, by ze­brać opi­nie o mar­ce pro­sto od klien­tów. Wszy­scy go­ście będą mie­li oka­zję po­roz­ma­wiać o pro­duk­tach Ep­son z przed­sta­wi­cie­la­mi mar­ki, którzy od­po­wie­dzą na ka­żde, na­wet naj­bar­dziej za­awan­so­wa­ne py­ta­nie.  

„Ry­nek re­kla­my i po­li­gra­fii re­kla­mo­wej odz­na­cza się szcze­gól­ny­mi po­trze­ba­mi, którym Ep­son wy­cho­dzi na­prze­ciw. Od­bior­cy to wy­ma­ga­jący klien­ci, dla których li­czy się przede wszyst­kim ja­ko­ść wy­dru­ku i mo­żli­wo­ści sprzętu. Port­fo­lio dru­ka­rek Ep­son to sze­ro­ka ga­ma roz­wi­ązań do­sto­so­wa­nych do tych często bar­dzo pre­cy­zyj­nych wy­ma­gań.” – mówi To­masz Ku­ci­ński Se­nior Ac­co­unt Ma­na­ger – LFP z Fir­my Ep­son. – „Go­ście te­go­rocz­ne­go Fe­sti­wa­lu Dru­ku będą mie­li oka­zję zo­ba­czyć nasz wy­jąt­ko­wy sprzęt i prze­ko­nać się w prak­ty­ce, co ofe­ru­je­my. Tar­gi to ta­kże do­bra oka­zja do sko­rzy­sta­nia z na­szej ofer­ty pro­mo­cyj­nej.”

8. edy­cja Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­kla­mo­wej jest jed­ną z naj­wi­ęk­szych te­go ty­pu im­pre­zą w Pol­sce, z po­nad 250 wy­staw­ca­mi i 5 000 go­śćmi. Po­za zwie­dza­niem sto­isk pod­czas wy­da­rze­nia będzie mo­żna obej­rzeć rów­nież warsz­ta­ty i po­ka­zy tech­no­lo­gicz­ne.

Wi­ęcej in­for­ma­cji o im­pre­zie pod ad­re­sem: http://fe­sti­wal­dru­ku.pl

TERMIN:
7–8. wrze­śnia 2016

LOKALIZACJA I ADRES:
Cen­trum Expo XXI, War­sza­wa,
ul. Prądzy­ńskie­go 12/14

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści