Ca­non Cu­sto­mer Expe­rien­ce Cen­ter z akre­dy­ta­cją Fo­graPoprzedni artykuł 

Jochen Schaeffner
Jo­chen Scha­ef­f­ner

Zlo­ka­li­zo­wa­ne w nie­miec­kim Po­ing Ca­non Cu­sto­mer Expe­rien­ce Cen­ter (CEC) uzy­ska­ło cer­ty­fi­kat PSD (Pro­cess Stan­dard Di­gi­tal) przy­zna­ny przez nie­miec­ki In­sty­tut Fo­gra, który zaj­mu­je się m.in. ba­da­nia­mi po­trzeb prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go. Cer­ty­fi­kat po­twier­dza wie­dzę i do­świad­cze­nie fir­my w za­kre­sie za­rządza­nia pro­ce­sa­mi dru­ku cy­fro­we­go.

To wy­różnie­nie po­twier­dza sta­łą, utrzy­mu­jącą się na wy­so­kim po­zio­mie ja­ko­ść i pre­cy­zję dru­ku ofe­ro­wa­ną w Ca­non Cu­sto­mer Expe­rien­ce Cen­ter. Ozna­cza ta­kże, że klien­ci od­wie­dza­jący CEC mo­gą być pew­ni, że tech­no­lo­gie Ca­non akre­dy­to­wa­ne przez in­sty­tut Fo­gra spraw­dzą się w co­dzien­nym użyt­ko­wa­niu, wspie­ra­jąc roz­wój i po­ten­cjał ich bi­zne­su.

Przy­stąpie­nie fir­my do pro­ce­su cer­ty­fi­ka­cji Fo­gra jest z jed­nej stro­ny wy­ni­kiem nie­ustan­ne­go dąże­nia Ca­non do do­sko­na­le­nia swo­ich roz­wi­ązań dru­ku, a z dru­giej – po­twier­dze­niem przez nie­za­le­żnych eks­per­tów pro­fe­sjo­nal­nych usług i wy­so­kiej ja­ko­ści opro­gra­mo­wa­nia dla klien­tów bi­zne­so­wych.

Nie tyl­ko roz­wi­ąza­nia dru­ku pro­duk­cyj­ne­go za­in­sta­lo­wa­ne w CEC spe­łnia­ją naj­wy­ższe mi­ędzy­na­ro­do­we stan­dar­dy*. In­sty­tut Fo­gra wy­różnił ta­kże spe­cja­li­stów ds. za­rządza­nia ko­lo­rem Ca­non, którzy otrzy­ma­li Ce­ry­ty­fi­kat Di­gi­tal Print Experts. Ozna­cza to, że dzi­ęki po­sia­da­nej wie­dzy mo­gą oni wspie­rać swo­ich klien­tów w pro­ce­sach opty­ma­li­za­cji pro­duk­cji i utrzy­ma­nia sta­bil­no­ści ko­lo­ry­stycz­nej, czy­li ele­men­tów nie­zbęd­nych do uzy­ska­nia cer­ty­fi­ka­cji przez sa­mych do­staw­ców usług dru­ku. Spe­cja­li­ści Ca­non mo­gą nie tyl­ko po­móc fir­mom wy­różnić się na tle kon­ku­ren­cji, ale ta­kże za­ofe­ro­wać ich usłu­gom war­to­ść do­da­ną w ce­lu po­zy­ska­nia no­wych klien­tów.

”Cer­ty­fi­kat PSD pod­kre­śla wy­so­ką ja­ko­ść ofe­ro­wa­nych przez Ca­non usłu­g” – ko­men­tu­je dr Phi­lipp Tröster, fi­zyk z In­sty­tu­tu Fo­gra. Sta­no­wi to po­twier­dze­nie wie­dzy i do­świad­cze­nia w za­kre­sie cy­fro­we­go dru­ku i za­rządza­nia ko­lo­ra­mi, jak rów­nież do­sko­na­łej zna­jo­mo­ści po­zo­sta­łych funk­cjo­nal­no­ści tech­no­lo­gii Ca­non do­stęp­nych w Co­stu­mer Expe­rien­ce Cen­ter. „Urządze­nie Océ Co­lo­rStre­am 6000 za­pew­nia wier­ne od­wzo­ro­wa­nie ko­lo­rów i aż trzy­krot­nie otrzy­ma­ło naj­wy­ższą oce­nę A”.

”Cer­ty­fi­kat PSD po­twier­dza, że na­sze plo­te­ry atra­men­to­we na pa­pier ci­ągły to naj­lep­sze urządze­nia w swo­jej kla­sie, spe­łnia­jące mi­ędzy­na­ro­do­we stan­dar­dy ja­ko­ści, ta­kie jak ISO/TS 15311” – mówi Jo­chen Scha­ef­f­ner, Se­nior Co­lo­ur Con­sul­tant w Océ Prin­ting Sy­stems.

“Wpro­wa­dza­jąc in­no­wa­cje, Ca­non sta­le prze­su­wa gra­ni­ce do­ty­czące ja­ko­ści dru­ku i otwie­ra przed swo­imi klien­ta­mi no­we mo­żli­wo­ści bi­zne­so­we – to wła­śnie są głów­ne za­ło­że­nia przy­świe­ca­jące Cu­sto­mer Expe­rien­ce Cen­te­r” – po­wie­dział Pe­ter Wolff, Eu­ro­pe­an Se­nior Di­rec­tor, Com­mer­cial Print Gro­up w Ca­non Eu­ro­pe. „Udo­stęp­ni­li­śmy na­szym klien­tom prze­strzeń, aby mo­gli od­kry­wać nie­ogra­ni­czo­ny po­ten­cjał dru­ku cy­fro­we­go oraz na bie­żąco ob­ser­wo­wać pro­ces dru­ku, a ta­kże ko­rzy­stać z wie­dzy na­szych spe­cja­li­stów. Wszyst­ko to sta­no­wi dla nich źródło in­spi­ra­cji do dal­sze­go roz­wo­ju wła­sne­go bi­zne­su”.

„Po­trze­by na­szych klien­tów są dla nas klu­czo­we na ka­żdym eta­pie, ta­kże pod­czas pro­duk­cji i pra­cy nad roz­wo­jem no­we­go pro­duk­tu czy roz­wi­ąza­nia. Nie­zmier­nie cie­szy­my się z te­go nie­za­le­żne­go cer­ty­fi­ka­tu, który po­twier­dza, że na­sze atra­men­to­we plo­te­ry na pa­pier ci­ągły ofe­ru­ją wy­so­ką ja­ko­ść za­rów­no pod­czas te­stów, jak i w rze­czy­wi­stym śro­do­wi­sku bi­zne­so­wy­m” – do­da­je Wolff.

*Stan­dar­dy ja­ko­ści dru­ku dla klien­tów w Eu­ro­pie, Ame­ry­ce i Azji, zgod­nie z który­mi Ca­non Cu­sto­mer Expe­rien­ce Cen­ter uzy­skał naj­wy­ższy ka­te­go­rię „A”, dla stan­dar­dów ogól­nych , jak rów­nież dla no­we­go pro­fi­lu FOGRA52 (PSO Un­co­ated V3) i zde­fi­nio­wa­nych prze­strze­ni barw GRACo­L2013UNC_CRPC3.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści