Wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów Ricoh na temat Business Process Services pokazują, że usługi te spełniają ich oczekiwania w najwyższym stopniu od lat.
275 klientów Ricoh z Belgii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii podzieliło się swoją opinią na temat rozwijanych przez Ricoh usług Business Process Services. Z badań wynika, że 88 procent klientów potwierdziło, że poleci usługi Ricoh innym osobom, natomiast 81 procent badanych zapewniło, że skorzysta z nich ponownie. Klienci wyrazili także swoją opinie na temat satysfakcji z dostawy produktów Ricoh, z której zadowolonych jest 86 procent osób. Kontakt z klientem pozytywnie ocenia 84 procent, natomiast z zarządzania w ramach Business Process Services zadowolonych jest 82 procent badanych.
Klient Ricoh, Gaspare Ariomondi, Purchasing & General Services, SIAD Macchine Impianti powiedział: “Ricoh świętnie zarządza procesem produkcyjnym zapewniając dokładne, złożone pakiety dokumentów gotowe do wysyłki. Ponieważ są one drukowane na żądanie, możemy spokojnie wprowadzać zmiany do ostatniej chwili. Dokładnie takiego rozwiązania potrzebowaliśmy”
Edward Gower-Isaac, Vice President, Business Process Services, Ricoh Europe,
dodał: “Nasza współpraca z klientami ma na celu zwiększenie ich wydajności, poprawę wyników oraz obniżanie kosztów produkcji. Klient zawsze jest u nas w centrum uwagi– to podejście pozwala mu zapoznać się z naszą pracą i organizacją, dzięki czemu zarządzanie i dystrybucja kluczowych informacji jest przeprowadzana w możliwie jak najbardziej wydajny sposób.”
Zaprojektowany w celu zwiększenia efektywnego przepływu informacji pakiet usług Ricoh Business Process Services, pozwala dostosować komunikację wewnętrzną firmy oraz pomaga w przejściu z formatów papierowych na wielokanałowe.
Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.