Firma Canon przygotowała na FESPA 2017 przykład zintegrowanej kampanii komunikacyjnej dla marki z branży beauty. Dostawcy usług druku będą mogli poznać szerokie możliwości produkcyjne nowoczesnych rozwiązań cyfrowych Canon. Poprzez produkcję różnorodnych materiałów, firma pokaże, w jaki sposób innowacyjne rozwiązania druku mogą wspierać działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.
Prezentowane materiały obejmują całe spektrum zastosowań mało- i wielkoformatowego druku, które zostały przygotowane w oparciu o przykładową kampanię promocyjną. Do produkcji wykorzystano specjalnie przygotowane materiały zdjęciowe autorstwa uznanego fotografa Clive’a Bootha, które dzięki profesjonalnym technologiom druku zostały wykorzystane do różnorodnych zastosowań w ramach wielokanałowej kampanii.
Kampania obejmuje 19 niezależnych zastosowań druku, które opierają się na czterech motywach fotograficznych zarejestrowanych przez autora na najnowszej lustrzance cyfrowej serii Canon EOS. Prezentowane motywy – ziemia, powietrze, ogień i woda – wykorzystano do zadruku specjalnie przygotowanych materiałów, wchodzących w skład zintegrowanej kampanii marketingowej, m.in. elementów dekoracyjnych wnętrz, opakowań, plakatów, materiałów POS, fotografii wielkoformatowych czy materiałów do wysyłek personalizowanych.
Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Canon Europe, wyjaśnia: “Wobec tak dużej konkurencji rynkowej, dostawcy usług druku wielkoformatowego chcą wyróżnić się swoją ofertą wśród klientów końcowych – chcą pokazać, że możliwości produkcyjne rozwiązań druku przyniosą wartość dodaną, a sami dostawcy nie tylko rozumieją ich potrzeby, ale też potrafią zaproponować kompleksowe rozwiązania oparte na kreatywnym podejściu”.
“Zaprojektowana przez nas przykładowa kampania ma pokazać dostawcom usług druku, jak dzięki rozwiązaniom druku Canon mogą wprowadzić w życie najbardziej profesjonalne projekty promocyjne. Prezentując zastosowania druku na różnorodnych nośnikach, pragniemy uwolnić potencjał kreatywny i biznesowy dostawców, wspierając ich w rozwijaniu własnej działalności o nowe kanały sprzedaży i nowe rynki. Dodatkowo, materiały prezentowane w strefie Canon mają inspirować klientów, którzy już myślą o rozszerzeniu oferty o nowe zastosowania mało- i wielkoformatowych rozwiązań druku, a przez to chcą zwiększać zyski”.
Wśród aplikacji prezentowanych na żywo na stoisku Canon podczas FESPA będą:
Materiały dekoracyjne:
Materiały wzornicze i personalizowane tapety drukowane na ploterze rolowym Océ Colorado 1640 i Océ ColorWave 700 z wykorzystaniem samoprzylepnej fototapety Canon IJM678 Self Adhesive Wallcovering i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
Oznaczenia i promocyjne grafiki podłogowe wyprodukowane na ploterze Océ Colorado 1640 z użyciem strukturalnej folii podłogowej IJM684 Textured floor graphic media i wykończone na ploterze tnącym z linii Océ ProCut wyposażonym w najnowszy system Océ Auto Pilot.
Opakowania
Opakowania tekturowe zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem kartonów Invercote wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Personalizowane foldery promocyjne wydrukowane na ploterze Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych, wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Grafiki wewnętrzne i zewnętrzne
Podświetlane oznakowania wysokiej jakości do zastosowań reklamowo-promocyjnych zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 z wykorzystaniem folii do podświetleń IJM637 Backlit Film i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Bannery podwieszane do punktów sprzedaży wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700 i Océ ColorWave 910 z wykorzystaniem folii bannerowej IJM545C Polyprop i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
Oznakowania i grafiki podłogowe 3D wydrukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt displayowych Katz Display Board i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Dekoracyjne folie okienne zadrukowane na ploterach Océ Arizona 1280 GT i Océ Colorado 1640 i transparentnej folii okiennej z klejem typu cling: IJM683 Window Cling Film.
Plakaty i materiały POS
Plakaty promocyjne wydrukowane na ploterach Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700, Océ ColorWave 910, imagePROGRAF PRO-6000S z wykorzystaniem różnorodnych nośników do zastosowań graficznych Canon i wykończone przy użyciu automatycznego trymera Fotoba XLD-170 WP.
Personalizowane materiały POS i standy drukowane na ploterze Océ Arizona 6170 XTS z wykorzystaniem płyt kartonowych i tekturowych typu B i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Fotografia i grafika artystyczna
Jedno- i dwustronnie zadrukowane fotografie i grafiki artystyczne wyprodukowane na ploterach imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S i DreamLabo 5000 z wykorzystaniem różnorodnych podłoży fotograficznych Canon wysokiej jakości.
Produkcja przemysłowa
Personalizowane, niewielkie pokrywy lustrzane zadrukowane na ploterze płaskim Océ Arizona 1280 GT z wykorzystaniem płyt aluminiowo-kompozytowych Brushed Silver Dibond i wykończone na ploterze tnącym Océ ProCut.
Materiały personalizowane
Personalizowane kartki pocztowe w formacie A5 i większym (105 x 297mm) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 z wykorzystaniem papieru Top Colour Zero Paper 300gsm.
Składane materiały reklamowe do wysyłki pocztowej (z personalizowanym voucherem) wyprodukowane na urządzeniu imagePRESS C750 i papierze powlekanym Canon Top Coated Plus Gloss FSC.
Na podstawie informacji firmy Canon Polska Sp. z o.o.