Ac­ti­ve­jet po­now­nie do­ce­nio­ny przez PC WorldPoprzedni artykuł 

Re­dak­cja mie­si­ęcz­ni­ka PC World po raz ko­lej­ny prze­pro­wa­dzi­ła wiel­ki test al­ter­na­tyw­nych ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do dru­ka­rek atra­men­to­wych. Tym ra­zem pod lu­pę wzi­ęto m.in. skom­pli­ko­wa­ne kar­tri­dże gło­wi­co­we do urządzeń HP. W tej ka­te­go­rii li­de­rem po­now­nie oka­za­ła się mar­ka Ac­ti­ve­jet, która zo­sta­ła wy­różnio­na ja­ko „Naj­lep­sza opła­cal­no­ść” oraz „Naj­lep­sza wy­daj­no­ść”.

Test PC World obej­mo­wał wszyst­kie eta­py użyt­ko­wa­nia pro­duk­tu: od in­sta­la­cji, po­przez ogól­ną ja­ko­ść ka­se­tek z atra­men­tem, aż po klu­czo­we pa­ra­me­try dru­ko­wa­nia. Zwy­ci­ęski tusz – Ac­ti­ve­jet AH-650BR (czar­ny) i AH-650CR (ko­lo­ro­wy) – zo­stał do­ce­nio­ny przede wszyst­kim za do­sko­na­łą wy­daj­no­ść i zna­ko­mi­ty sto­su­nek opła­cal­no­ści do ja­ko­ści. Pro­duk­ty Ac­ti­ve­jet po­zwa­la­ją na wy­dru­ko­wa­nie 618 stron w przy­pad­ku tu­szu ko­lo­ro­we­go oraz aż 1039 stron w przy­pad­ku tu­szu czar­ne­go, czym zde­cy­do­wa­nie wy­prze­dza­ją swo­ich kon­ku­ren­tów. Na uwa­gę za­słu­gu­je rów­nież ni­ski koszt wydru­ko­wa­nia 100 stron, który przy użyt­ko­wa­niu za­mien­ni­ków Ac­ti­ve­jet wy­no­si za­le­d­wie 10,51 zł – nie­mal dwu­krot­nie mniej niż w przy­pad­ku lau­re­ata dru­gie­go miej­sca i nie­mal pi­ęcio­krot­nie mniej niż w przy­pad­ku ostat­nie­go pro­duk­tu na li­ście. Pi­ęcio­let­nia gwa­ran­cja, ła­twy mon­taż po­jem­ni­ka oraz czy­tel­na in­struk­cja ob­słu­gi uzu­pe­łnia­ją li­stę za­let zwy­ci­ęskie­go pro­duk­tu.

– Zwy­ci­ęstwo w nie­za­le­żnym te­ście prze­pro­wa­dzo­nym przez bra­nżo­wych eks­per­tów to dla na­szej mar­ki wy­jąt­ko­we wy­różnie­nie oraz po­twier­dze­nie, że ry­nek do­ce­nia wy­si­łek, ja­ki wkła­da­my w two­rze­nie na­szych pro­duk­tów – po­wie­dział Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ACTION S.A. ds. Mar­ki. – Te­go ty­pu te­sty po­rów­naw­cze po­zwa­la­ją nie tyl­ko wy­ło­nić li­de­ra ryn­ku, ale ta­kże zwe­ry­fi­ko­wać mar­ke­tin­go­wą nar­ra­cję wie­lu pro­du­cen­tów, która często oka­zu­je się da­le­ka od rze­czy­wi­sto­ści. Dzi­ęki te­mu klien­ci otrzy­mu­ją obiek­tyw­ną wie­dzę na te­mat rze­czy­wi­stej ja­ko­ści i wy­daj­no­ści pro­duk­tów do­stęp­nych na ryn­ku.

Wcze­śniej­sze edy­cje te­stów PC World przy­nio­sły mar­ce Ac­ti­ve­Jet aż sze­ść wy­różnień: „Naj­lep­szy za­ku­p” za tusz AH-655BR do dru­kar­ki HP, „Wy­bór re­dak­cji” za tusz AH-301BRX do dru­kar­ki HP, „Naj­lep­szy za­kup PC Worl­d” za mo­del kar­tri­dża AB-985BN do dru­kar­ki Bro­ther, „Wy­bór re­dak­cji” za to­ner ATB-1030N kom­pa­ty­bil­ny z la­se­ro­wy­mi urządze­nia­mi dru­ku­jący­mi mar­ki Bro­ther, „Naj­lep­szy za­ku­p” za tusz AH-301BRX do dru­kar­ki HP De­skJet 1150 oraz „Naj­lep­sza wy­daj­no­ść” dla to­ne­ra ATH-85N.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my ACTION SA

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści