No­we funk­cje roz­wi­ąza­nia Sca­nSnap Clo­udPoprzedni artykuł 

Fir­ma PFU (EMEA) Li­mi­ted po­in­for­mo­wa­ła o do­łącze­niu Expen­si­fy, In­tu­it, Con­cur i Sho­ebo­xed do gro­na part­ne­rów wspie­ra­jących usłu­gę Sca­nSnap Clo­ud. Sca­nSnap Clo­ud to bez­płat­ne roz­wi­ąza­nie, które umo­żli­wia użyt­kow­ni­kom ska­ne­rów Sca­nSnap iX100 i iX500 prze­sy­ła­nie ze­ska­no­wa­nych do­ku­men­tów bez­po­śred­nio do apli­ka­cji w chmu­rze, bez ko­niecz­no­ści uży­wa­nia kom­pu­te­ra lub urządze­nia mo­bil­ne­go.

Da­ne są w in­te­li­gent­ny spo­sób sor­to­wa­ne i kie­ro­wa­ne bez­po­śred­nio do wy­bra­nych przez użyt­kow­ni­ka usług. Dzi­ęki roz­sze­rze­niu li­sty usług ofe­ro­wa­nych w ra­mach śro­do­wi­ska Sca­nSnap Clo­ud użyt­kow­ni­cy ska­ne­rów Sca­nSnap iX100 i iX500 zy­sku­ją do­stęp do no­wych apli­ka­cji w chmu­rze, re­ali­zu­jących różno­rod­ne funk­cje. Po­nad­to PFU opra­co­wa­ło no­we funk­cje roz­wi­ąza­nia Sca­nSnap Clo­ud, po­zwa­la­jące uspraw­nić pro­ces ska­no­wa­nia.

No­wi part­ne­rzy

Ska­no­wa­nie, sor­to­wa­nie i prze­sy­ła­nie: użyt­kow­ni­cy mo­gą ska­no­wać do­ku­men­ty bez­po­śred­nio do roz­wi­ąza­nia Sca­nSnap Clo­ud, bez ko­niecz­no­ści uży­wa­nia kom­pu­te­ra lub urządze­nia mo­bil­ne­go. Ze­ska­no­wa­ne in­for­ma­cje są au­to­ma­tycz­nie kla­sy­fi­ko­wa­ne ja­ko do­ku­men­ty, ra­chun­ki, wi­zy­tów­ki lub zdjęcia, a na­stęp­nie prze­sy­ła­ne do usłu­gi prze­twa­rza­nia w chmu­rze wy­bra­nej przez użyt­kow­ni­ka. Po­cząt­ko­wo na li­ście do­stęp­nych usług znaj­do­wa­ły się Drop­box, Ever­no­te, Go­ogle Dri­ve, Go­ogle Pho­tos, OneDri­ve i Box. Ce­lem wpro­wa­dze­nia no­wych opcji jest po­pra­wa efek­tyw­no­ści pra­cy użyt­kow­ni­ków — Expen­si­fy umo­żli­wia za­rządza­nie wy­dat­ka­mi, Con­cur Expen­se to roz­wi­ąza­nie prze­zna­czo­ne do za­rządza­nia ra­chun­ka­mi i au­to­ma­ty­za­cji ra­por­tów o wy­dat­kach, Sho­ebo­xed po­zwa­la stwo­rzyć zor­ga­ni­zo­wa­ne ar­chi­wum ra­chun­ków do­stęp­ne on­li­ne, a Qu­ic­kBo­oks On­li­ne to opro­gra­mo­wa­nie ksi­ęgo­we. W przy­szło­ści na­le­ży się spo­dzie­wać uwzględ­nie­nia usług ko­lej­nych part­ne­rów w po­szcze­gól­nych kra­jach i w ska­li glo­bal­nej.

Mo­bil­na ksi­ęgo­wo­ść

Wła­ści­cie­le ska­ne­rów Sca­nSnap iX100 lub iX500, którzy ma­ją kon­to w sys­te­mie Con­cur Expen­se lub Qu­ic­kBo­oks On­li­ne, mo­gą te­raz po pro­stu na­ci­snąć przy­cisk ska­no­wa­nia, a ich ra­chun­ki zo­sta­ną au­to­ma­tycz­nie prze­sła­ne do wła­ści­wych ser­wi­sów w chmu­rze. War­to za­uwa­żyć, że wy­sła­nie ra­por­tu wy­dat­ków jesz­cze w trak­cie podróży po­zwa­la szyb­ciej uzy­skać zwrot kosz­tów.

No­we funk­cje

  • Apli­ka­cja Sca­nSnap Clo­ud na urządze­nia z sys­te­mem iOS i An­dro­id po­zwa­la za po­mo­cą urządzeń mo­bil­nych ska­no­wać obra­zy i umiesz­czać je w chmu­rze. Użyt­kow­ni­cy ska­ne­rów Sca­nSnap iX100 i iX500 mo­gą te­raz ko­rzy­stać z pe­łnej funk­cjo­nal­no­ści roz­wi­ąza­nia Sca­nSnap Clo­ud rów­nież na smart­fo­nach.

  • Udo­stęp­nio­no opcję kon­wer­sji do for­ma­tu PDF z mo­żli­wo­ścią wy­szu­ki­wa­nia. Funk­cja wy­szu­ki­wa­nia pe­łno­tek­sto­we­go po­zwa­la uzy­skać ła­twy do­stęp do tre­ści do­ku­men­tów.

  • Funk­cja In­tel­li­gent Na­me As­sist po­bie­ra z do­ku­men­tu in­for­ma­cje ta­kie jak da­ta al­bo na­główek, a na­stęp­nie ge­ne­ru­je je­go au­to­ma­tycz­ną na­zwę. Mo­że to być bar­dzo przy­dat­ne np. do sor­to­wa­nia wi­zy­tówek lub ra­chun­ków.

„Spra­wi­li­śmy, że do­bry pro­dukt stał się jesz­cze lep­szy” — po­wie­dział Mi­ke Nel­son, wi­ce­pre­zes PFU (EMEA) Li­mi­ted, spółki za­le­żnej Fu­jit­su. „Pra­gnie­my ofe­ro­wać klien­tom sys­te­my ska­no­wa­nia, które uła­twia­ją cy­fry­za­cję pro­ce­sów bi­zne­so­wych, a współpra­ca z ko­lej­ny­mi do­staw­ca­mi usług prze­twa­rza­nia w chmu­rze po­zwa­la zwi­ęk­szyć kom­fort pra­cy użyt­kow­ni­ków roz­wi­ązań Sca­nSna­p”.

Bez­płat­ną apli­ka­cję Sca­nSnap Clo­ud mo­żna po­brać pod ad­re­sem: http://www.fu­jit­su.co­m/u­k/mi­cro­si­te­s/scan­snapc­lo­ud/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my PFU

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści