14 września br., w Centrum Targowym Expo XXI w Warszawie, odbędzie się 2. edycja konferencji szkoleniowej „Label Innovations”. Jej organizatorami są firmy Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska. Wydarzenie, przebiegać będzie pod hasłem „Co mówi twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Jest ono skierowane do właścicieli marek z różnych segmentów rynkowych oraz pracowników firm produkcyjnych, wykorzystujących etykiety i opakowania w kontekście promowania i uatrakcyjniania swoich wyrobów. Z ramienia API Group weźmie w nim udział David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali, który wystąpi z referatem zatytułowanym „Między prestiżem a kiczem... granica dobrego smaku i wyrafinowania”.
Druga edycja konferencji „Label Innovations” skupi się na zagadnieniach takich jak: konstrukcja marki premium i strategia jej wdrażania, projektowanie graficzne marek premium czy też technologie drukowania i uszlachetniania, wspierające wizerunek marki luksusowej. Prelegenci będą starali się odpowiedzieć na pytanie, co konsumenci najbardziej cenią w markach premium; przedstawione zostaną także historie kilku z nich oraz sukces rynkowy, jaki odniosły dzięki zmianie postrzegania przez odbiorców. Tematyka – zdaniem organizatorów – wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim, które wskazują na systematyczny wzrost zainteresowania markami luksusowymi oraz ich wpływ na cały rynek, m.in. produkty masowe, coraz częściej przypominają wyroby z wyższej półki.
Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: „Miło jest nam znaleźć się wśród organizatorów tego wydarzenia, którego pierwsza, ubiegłoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem osób z różnych branż. Jako producent specjalistycznych folii i laminatów, jak również rozwiązań umożliwiających ich wdrażanie, chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą w tym zakresie. David Peters, który znajdzie się w gronie prelegentów konferencji, to osoba o ponad 20-letnim doświadczeniu w obszarze projektowania i tworzenia marek premium. Odpowiadał za wprowadzanie ich na rynek, obecnie wspiera naszych klientów, jak również właścicieli marek, w skutecznym wzbogacaniu ich produktów, pomagającym w wyróżnieniu się na półce sklepowej”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com
Fot.: Etykiety.pl Etigraf