Firma Canon poinformowała, że w pierwszą rocznicę pojawienia się na rynku serii imagePRESS C850 zainstalowano już ponad 900 sztuk tych kolorowych urządzeń u klientów z krajów EMEA. Łączna liczba zainstalowanych w regionie EMEA urządzeń serii imagePRESS C850, wliczając w to zaprezentowany w marcu 2017 r. model imagePRESS C650, przekroczył 1650 jednostek.
Od momentu wprowadzenia na rynek modeli imagePRESS C850 oraz C750 jesienią 2016 r., opinie klientów są jednoznacznie pozytywne. Dostawcy usług druku oraz pracownicy wewnętrznych działów reprograficznych podkreślają wyjątkowe możliwości urządzeń z nowej serii, takie jak dwustronny: druk bannerów, półautomatyczna rejestracja stron, możliwość drukowania na zróżnicowanych mediach oraz szeroka gama rozwiązań w zakresie wykończenia.
Urządzenia z serii imagePRESS C850 zostały opracowane w oparciu o realne potrzeby klientów, dotyczące wysokiej jakości wydruków kolorowych, wysoką wydajność oraz elastyczność urządzenia. Wspierają one dostawców usług druku i wewnętrzne działy reprograficzne, pomagając zwiększyć wydajność operacyjną, pozwalając pracownikom koncentrować się na kluczowych dla firmy procesach, generujących wartość dodaną dla całej organizacji.
Christian Sturm, właściciel wiedeńskiej firmy Laser Design GmbH, który zainstalował urządzenie imagePRESS C850 na początku bieżącego roku, podkreśla wyższą jakość materiałów produkowanych na nowym urządzeniu. Sturm zauważa: “Współpracujemy z lokalnym ośrodkiem uniwersyteckim w zakresie drukowania prac magisterskich, broszur oraz skryptów dla studentów i jedno z naszych zadań to realizacja wydruków dla studentów we wcześniej uzgodnionych terminach i umożliwianie im składania prac zgodnie z przyjętym harmonogramem. Zainstalowaliśmy imagePRESS C850 na początku 2017 r. i już teraz odnotowujemy znaczne oszczędności czasu pracy. Dzięki imagePRESS C850 możemy obecnie drukować broszury zachowując wysoką jakość kolorystyczną oraz wykorzystując wszystkie możliwości wynikające z funkcji dwustronnego zadruku bannerów. Połączenie stabilności kolorów, gwarantowanych przez imagePRESS C850 z obsługą różnorodnych nośników oraz szerokimi możliwościami wykończenia, przenoszą druk cyfrowy w naszej firmie na zupełnie inny poziom”.
Solent Design Studio w brytyjskim Southampton zainstalowało właśnie urządzenie imagePRESS C750 i już odnosi korzyści wynikające z uniwersalnego charakteru urządzenia Canon. Martin Reynolds, dyrektor zarządzający firmy, komentuje: “Jakość wydruków na urządzeniu imagePRESS, nawet na niepowlekanych mediach, jest bardzo atrakcyjna dla naszych klientów. Mamy obecnie możliwość stosowania nowoczesnych rozwiązań i realizacji drobnych zleceń dla nowych klientów, aby pokazać im na co tak naprawdę nas stać. Dzięki urządzeniu imagePRESS C750, nasz firmowy potencjał rozszerzył się na możliwości projektowe w zakresie kreatywnych udoskonaleń wydruku oraz oferowanie klientom realizacji zleceń na szerokiej gamie podłoży, zarówno błyszczących jak i matowych – w tym teksturowanych, a także wykonywanie bardziej ambitnych projektów po atrakcyjnych cenach”.
Oferowana przez urządzenia imagePRESS C750 funkcja dwustronnego druku bannerów, pozwoliła Solent Design rozszerzyć zakres usług m.in. o wydruki na formacie 762mm oraz produkowanie kopert z nadrukiem w cyfrowej jakości w niskich nakładach.
Peter Wolff, dyrektor w dziale Customer Group Commercial Printer and Production CRD, Canon Europe, zauważa: “Klienci szukający możliwości rozwoju w oparciu o cyfrową jakość usług druku muszą mieć do dyspozycji wszechstronne urządzenia, dzięki którym dostarczą swoim klientom wartości dodanej do realizowanych zleceń. To bardzo budujące, że oddźwięk ze strony rynku jest aż tak pozytywny. Świadczy to o tym, że seria imagePRESS C850 naprawdę odpowiada na realne potrzeby naszych klientów”.
“Klienci z regionu EMEA przede wszystkim zwracają uwagę na fakt, że urządzenia te w tak krótkim czasie pozwoliły rozwinąć ich biznes, pomagając im rozwinąć działalność zgodnie z potrzebami klientów. Cieszy nas ogromnie, że innowacyjne technologie mogą odgrywać tak istotną rolę w inspirowaniu firm do czerpania korzyści z pojawiających się na rynku nowych możliwości”.
Na podstawie informacji firmy Canon Polska Sp. z o.o.