Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions w Bir­min­gham: pre­mie­ro­wa pre­zen­ta­cja API Trends Fo­lio 2018/2019 na ryn­ku bry­tyj­skimPoprzedni artykuł 

API Gro­up po­in­for­mo­wa­ła, że po raz ko­lej­ny będzie obec­na z wła­snym sto­iskiem (nr H44) na bry­tyj­skiej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions. Od­będą się one w Bir­min­gham w dniach 28 lu­te­go – 1 mar­ca br. Fir­ma za­pre­zen­tu­je tam – po raz pierw­szy w Wiel­kiej Bry­ta­nii – naj­now­sze wy­da­nie swo­je­go „prze­wod­ni­ka” po tren­dach opa­ko­wa­nio­wych – API Trends Fo­lio 2018/2019. Nie­dłu­go później rów­nież pol­scy klien­ci będą mie­li oka­zję do za­po­zna­nia się z tą wy­jąt­ko­wą pu­bli­ka­cją, jak też do spo­tka­nia z przed­sta­wi­cie­la­mi API Gro­up pod­czas war­szaw­skiej edy­cji Pac­ka­ging In­no­va­tions, ja­ka będzie mia­ła miej­sce w dniach 17–18 kwiet­nia br.

API Trends Fo­lio to wy­daw­nic­two po­wsta­łe dzi­ęki za­an­ga­żo­wa­niu pra­cow­ni­ków i spe­cja­li­stów API z ca­łe­go świa­ta, którzy po­mo­gli w od­po­wied­nim zi­den­ty­fi­ko­wa­niu naj­wa­żniej­szych tren­dów w ob­sza­rze kre­acji i pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań. Rów­nie istot­ne by­ło wska­za­nie wła­ści­we­go za­sto­so­wa­nia do ich pro­duk­cji ma­te­ria­łów wy­twa­rza­nych przez API: fo­lii, la­mi­na­tów i podło­ży ho­lo­gra­ficz­nych. Wszyst­ko po to, by wzmoc­nić prze­kaz mar­ki, ja­ka stoi za da­nym opa­ko­wa­niem i w jak naj­wi­ęk­szym stop­niu wy­ko­rzy­stać po­ten­cjał zmian ryn­ko­wych w nad­cho­dzącym ro­ku.
Pierw­sza edy­cja Trends Fo­lio obej­mo­wa­ła se­zon 2017/2018. Obec­ne wy­da­nie – na la­ta 2018/2019 – ma w za­mia­rze je­go twór­ców w szcze­gól­ny spo­sób pro­mo­wać in­no­wa­cyj­no­ść, na wszyst­kich eta­pach po­wsta­wa­nia fi­nal­ne­go pro­duk­tu. Tym sa­mym – jak za­kła­da API – pu­bli­ka­cja ta sta­nie się nie­zbęd­nym ele­men­tem pra­cy ka­żde­go wła­ści­cie­la mar­ki, pro­jek­tan­ta czy dru­kar­ni opa­ko­wa­nio­wej.

Twór­cy API Trends Fo­lio wska­za­li czte­ry klu­czo­we tren­dy, ja­kie ich zda­niem będą do­mi­no­wać w nad­cho­dzących dwóch la­tach w seg­men­cie pro­jek­to­wa­nia i pro­duk­cji opa­ko­wań. Pierw­szy z nich to Ne­on Storm – in­spi­ro­wa­ny na­tu­ral­ny­mi zja­wi­ska­mi przy­rod­ni­czy­mi np. na­głym roz­bły­skiem sło­ńca. Dia­mond Lu­xe z ko­lei ma uatrak­cyj­niać opa­ko­wa­nia na do­bra luk­su­so­we za spra­wą dia­men­to­wych ele­men­tów i wy­ko­ńczeń. Pri­ma­ry Ma­trix wy­ko­rzy­stu­je spe­cjal­ne efek­ty tech­nicz­ne uzy­ski­wa­ne dzi­ęki ma­ni­pu­lo­wa­niu świa­tłem. W ostat­nim ze zde­fi­nio­wa­nych tren­dów – Ethe­re­al – wy­ko­rzy­sta­no opra­co­wa­ną przez API tech­no­lo­gię Ho­lo­ni­que, po­zwa­la­jącą na two­rze­nie efek­tów lu­stra i „mi­ęk­ki­ch” barw.

Mówi Da­vid Pe­ters – Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ger w API Gro­up, kie­ru­jący ze­spo­łem od­po­wie­dzial­nym za po­wsta­nie Trends Fo­lio: „Na współcze­snym, nie­zwy­kle kon­ku­ren­cyj­nym ryn­ku jest nie­zwy­kle wa­żnym, by wła­ści­cie­le ma­rek two­rzy­li wła­sną to­żsa­mo­ść ich bran­du, która – pod­czas eks­po­no­wa­nia to­wa­ru na półce skle­po­wej – po­wo­du­je od­po­wied­nią in­te­rak­cję z klien­tem. Te­go­rocz­na edy­cja Trends Fo­lio ma im w tym po­móc, po­dob­nie jak pro­jek­tan­tom gra­ficz­nym dzia­ła­jącym na ryn­ku opa­ko­wań. Za­ło­że­nie jest bar­dzo kla­row­ne: stwo­rzyć pro­jekt, który spo­wo­du­je u kon­su­men­ta po­zy­tyw­ne do­zna­nia i re­ak­cje, a przy tym wy­różnić się na tle kon­ku­ren­cji. Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions to ide­al­ne miej­sce, by po­dzie­lić się z ryn­kiem swo­imi wi­zja­mi i do­radz­twem w tym za­kre­sie. Ma­my na­dzie­ję, że spo­tka­nia z na­szym ze­spo­łem po­mo­gą pro­jek­tan­tom, dru­ka­rzom i wła­ści­cie­lom ma­rek zro­zu­mieć ro­lę, ja­ką wska­za­ne w Trends Fo­lio 2018/2019 kie­run­ki ode­gra­ją na sze­ro­ko ro­zu­mia­nym ryn­ku opa­ko­wań”.
Pod­czas pre­zen­ta­cji, przy­go­to­wy­wa­nych z my­ślą o zwie­dza­jących tar­gi, Da­vid Pe­ters i je­go ze­spół zo­bra­zu­ją za­sto­so­wa­nie tren­dów obo­wi­ązu­jących w la­tach 2018/2019. Po­ka­żą też w prak­ty­ce, w ja­ki spo­sób ten­den­cje ryn­ko­we zna­ne z pierw­szej edy­cji pu­bli­ka­cji przy­go­to­wa­nej przez API prze­ło­ży­ły się na ubie­gło­rocz­ne suk­ce­sy glo­bal­nych ma­rek.
Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat naj­now­szej edy­cji Trends Fo­lio mo­żna zna­le­źć pod ad­re­sem https://a­pi­gro­up.co­m/trend­s/

API Gro­up za­pre­zen­tu­je na zbli­ża­jących się tar­gach ta­kże no­wą, udo­sko­na­lo­ną fo­lię do tło­czeń na zim­no – TA-Plus. Zda­niem pro­du­cen­ta jest to naj­bar­dziej za­awan­so­wa­na tech­no­lo­gicz­nie fo­lia do te­go ty­pu za­sto­so­wań z do­stęp­nych obec­nie na ryn­ku roz­wi­ązań. Jak za­pew­nia API, ofe­ru­je ona wy­jąt­ko­wo wy­ra­źne od­wzo­ro­wa­nie de­ta­li, mo­żli­wo­ść apli­ko­wa­nia na wi­ęk­szych po­wierzch­niach opa­ko­wa­nia oraz wła­ści­we pa­ra­me­try w kon­te­kście jej za­dru­ko­wy­wa­nia.
Do dys­po­zy­cji zwie­dza­jących tar­gi na sto­isku API będą rów­nież prób­ki in­nych podło­ży (fo­lii, la­mi­na­tów i ma­te­ria­łów ho­lo­gra­ficz­nych), znaj­du­jących się w sta­le roz­sze­rza­nym port­fo­lio te­go bry­tyj­skie­go pro­du­cen­ta.

Pol­ska pre­mie­ra Trends Fo­lio 2018/2019 oraz no­wej fo­lii TA-Plus od­będzie się nie­spe­łna dwa mie­si­ące później, pod­czas war­szaw­skiej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions. Wy­sta­wa będzie mia­ła miej­sce w dniach 17–18 kwiet­nia br. na te­re­nach Expo XXI. Mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska: „Za­pra­sza­my ser­decz­nie do od­wie­dze­nia na­szych sto­isk na obu im­pre­zach tar­go­wych z cy­klu Pac­ka­ging In­no­va­tions. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że pre­zen­to­wa­ne tam roz­wi­ąza­nia tech­no­lo­gicz­ne, jak też in­for­ma­cje o obec­nych i przy­szłych tren­dach obo­wi­ązu­jących na ryn­ku opa­ko­wań, dla wie­lu z na­szych klien­tów będą bar­dzo war­to­ścio­we. Nie­za­le­żnie od te­go czy mówi­my o pro­jek­tan­tach gra­ficz­nych, przed­sta­wi­cie­lach agen­cji re­kla­mo­wych, dru­ka­rń czy wła­ści­cie­lach ma­rek. Na­sza obec­no­ść na obu im­pre­zach będzie odzwier­cie­dle­niem ha­sła przy­świe­ca­jące­go nam w co­dzien­nej dzia­łal­no­ści: „Em­po­we­ring Brand­s”, czy­li w wol­nym tłu­ma­cze­niu „Wzmoc­ni­my si­łę ka­żdej mar­ki”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści