Warsz­ta­ty User expe­rien­ce (UX)Poprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 14-godz. warsz­ta­ty User expe­rien­ce (UX), które od­będą się w dniach 19 i 20 ma­ja 2018 r. w Pu­bli­shing Scho­ol w Kra­ko­wie.

heu­ry­sty­ki – de­sign thin­king – per­so­na – ar­chi­tek­tu­ra in­for­ma­cji – sztu­ka per­swa­zji

Dla: web de­si­gne­ro­́w, gra­fi­ko­́w DTP, de­ve­lo­pe­ro­́w, kie­row­ni­ko­́w pro­jek­to­́w gra­ficz­nych, pro­jek­tan­to­́w usług

Ter­min: 19 ma­ja (so­bo­ta) oraz 20 ma­ja (nie­dzie­la). godz. 9.30 –15.30

Pro­wa­dzi: Łu­kasz Mi­kul­ski – pro­jek­tant UX

Eta­py pra­cy warsz­ta­to­wej:
1. Etap „Po­zna­j“ – W gru­pach zi­den­ty­fi­ku­je­my wy­ma­ga­nia bi­zne­so­we, okre­śli­my in­dy­wi­du­al­ne po­trze­by użyt­kow­ni­ko­́w, prze­ćwi­czy­my me­to­dy gro­ma­dze­nia i po­rza­̨d­ko­wa­nia istot­nych in­for­ma­cji, do­ko­na­my opi­su wy­ma­ga­ń na­szych użyt­kow­ni­ko­́w, za­sto­su­je­my me­to­dy ła­twe do wdro­że­nia w ka­żdym pro­jek­cie.
2. Etap „Zro­zu­m“ – Po­głe­̨bi­my wie­dzę o na­szych użyt­kow­ni­kach po­przez ana­li­zę ich za­cho­wa­ń oraz stwo­rze­nie mo­de­li men­tal­nych, od­po­wie­my na py­ta­nie ja­ki jest rze­czy­wi­sty cel użyt­kow­ni­ko­́w, za­pro­po­nu­je­my roz­wia­̨za­nia, kto­́re mo­gą do­brze spe­łni­ć ocze­ki­wa­nia użyt­kow­ni­ko­́w
3. Etap „Za­pro­jek­tu­j“ – Za­pro­jek­tu­je­my przy­kła­do­wy in­ter­fa­ce i in­ne za­da­nia, przy po­mo­cy me­tod bły­ska­wicz­ne­go pro­to­ty­po­wa­nia utwo­rzy­my sche­ma­ty roz­wia­̨za­ń, prze­te­stu­je­my me­tody wspie­ra­ja­̨ce kre­atyw­no­ść, zwe­ry­fi­ku­je­my efek­ty na­szych prac.

Pro­gram:
1. Heu­ry­sty­ki i ich prak­tycz­ne wy­ko­rzy­sta­nie w ze­spo­le i w cy­klu pro­jek­to­wym
2. Pro­ces pro­jek­to­wa­nia zo­rien­to­wa­ny na użyt­kow­ni­ka oraz „De­sign thin­kin­g“
3. Wy­kre­owa­nie i za­sto­so­wa­nie Per­so­ny
4. Wy­ko­rzy­sta­nie Ma­py Em­pa­tii ja­ko spo­so­bu opi­su po­trzeb i kon­ten­tu użyt­kow­ni­ka
5. Re­spon­si­ve Web De­sign, czy­li je­den in­ter­fa­ce a wie­le urza­̨dze­ń, za­sa­dy, za­ło­że­nia, tech­ni­ki
6. Ar­chi­tek­tu­ra in­for­ma­cji: na­wi­ga­cja, funk­cjo­nal­no­ść lin­ko­́w, struk­tur
7. Ka­te­go­ry­za­cja opty­mal­na u od­bior­co­́w
8. Sz­tu­ka per­swa­zji, czy­li jak dzia­ła ko­lor, ilu­stra­cja, ani­ma­cja
9. Jak wy­ko­rzy­sta­ć wie­dzę z psy­cho­lo­gii per­cep­cji
10. Va­lue Pro­po­si­tion Ca­nvas, czy­li jak od­po­wied­nio za­pro­jek­to­wa­ć war­to­ść
11. Jak za­pre­zen­to­wa­ć war­to­ść, aby od­bior­ca­-klient za­ak­cep­to­wał war­to­ść i był skłon­ny za nią za­pła­cić

Koszt: 470 zł brut­to

Pro­mo­cja:
Wpła­ta do 20 kwiet­nia (pt.) 2018 r. gwa­ran­tu­je 110 zł zni­żki, czy­li opła­ta wy­nie­sie 360 zł brut­to

Wpła­ta do 8 ma­ja (wt.) 2018 r. gwa­ran­tu­je 70 zł zni­żki, czy­li opła­ta wy­nie­sie 400 zł brut­to

Za­pi­sy na http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=67560

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści