Warsz­ta­ty „Ma­te­ria­ły po­li­gra­ficz­ne bez ta­jem­nic”Poprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 12 godz. warsz­ta­ty „Ma­te­ria­ły po­li­gra­ficz­ne bez ta­jem­nic”, które od­będą się w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Co gra­fik DTP po­wi­nien ko­niecz­nie wie­dzie­ć? Zo­bacz, zro­zum co mo­́wi dru­karz, do­tknij, roz­po­znaj, za­pla­nuj do re­ali­za­cji swo­je­go pro­jek­tu.

Ter­min: 8 wrze­śnia (so­bo­ta) oraz 9 wrze­śnia 2018 r. (nie­dzie­la) godz. 9.30 do 14.30

Ce­le:
– Na­by­cie umie­je­̨t­no­ści roz­po­zna­wa­nia ma­te­ria­ło­́w po­li­gra­ficz­nych we wzor­ni­kach i go­to­wych pro­duk­tach
– Umie­je­̨t­no­ść ra­cjo­nal­ne­go pod wzgle­̨dem tech­nicz­nym i eko­no­micz­nym do­bie­ra­nia ma­te­ria­ło­́w do pro­jek­to­́w gra­fi­ka DTP kie­ro­wa­nych do dru­kar­ni

Pro­wa­dzi: mgr Kry­sty­na N-Wawsz­czak – wy­kła­dow­ca i dy­rek­tor szko­ły, tech­nik po­li­graf, spe­cja­li­zu­je się w re­dak­cji i co­pyw­ri­tin­gu pu­bli­ka­cji oraz ma­te­ria­ło­znaw­stwie po­li­graficznym

Pro­gram:
1. Ja­kie ma­te­ria­ły, dla­cze­go wła­śnie ta­kie i dla­cze­go tak du­żo? Na ile ja­ko­ść od­bit­ki za­le­ży od ma­te­ria­ło­́w?
– ćw. pro­́ba roz­po­zna­wa­nia ma­te­ria­ło­́w w go­to­wych wy­dru­kach
2. Pa­pie­ro­wy cud, czy­li pa­pier ja­ko naj­po­pu­lar­niej­sze podło­że. Co jest, a co nie jest pa­pierem?
– ćw. po­ro­́w­na­nie pro­́bek pa­pie­ro­́w na­tu­ral­nych, w tym czer­pa­ne­go z syn­te­tycz­ny­mi
3. Jak pro­duk­cja pa­pie­ru wpły­wa na je­go wła­ści­wo­ści oraz mo­żli­wo­ści wy­ko­rzy­sta­nia?
– ćw. kro­́t­ka fil­mo­wa wi­zy­ta w pa­pier­ni
4. Co mo­́wią do­staw­cy pa­pie­ru, czy­li kla­sy­fi­ka­cja oraz wła­ści­wo­ści wy­ro­bo­́w pa­pier­ni­czych.
– ćw. roz­po­zna­je­my pa­pie­ry
5. Prze­gla­̨d wy­bra­nych pa­pie­ro­wych oraz niepa­pie­ro­wych podło­ży dru­ko­wa­nych – ćw. pra­ca z wzor­ni­ka­mi
6. Ty­po­we i nie­ty­po­we pa­pie­ry, co wy­bra­ć do pro­jek­tu? Jak pa­pier wpły­wa na koszt re­ali­za­cji za­mo­́wie­nia?
– ćw. do­bie­ra­nie podło­ży do pro­jek­tu, do tech­ni­ki dru­ko­wa­nia oraz ro­dza­ju ma­szy­ny dru­ku­ja­̨cej
7. Far­by gra­ficz­ne, struk­tu­ra i pro­duk­cja – ćw. kro­́t­ka fil­mo­wa wi­zy­ta w fa­bry­ce farb dru­kar­skich
8. Dla­cze­go farb gra­ficz­nych jest tak du­żo? Po­dział i wła­ści­wo­ści farb gra­ficz­nych
9. Naj­cze­̨ściej sto­so­wa­ne przez po­li­gra­fo­́w far­by, czy­li to, co wpły­wa na ja­ko­ść, a o czym dru­karz nam nie mo­́wi
– ćw. pra­ca z wzor­ni­ka­mi farb
10. Ma­te­ria­ły in­tro­li­ga­tor­skie i fi­ni­shin­go­we. Po­dział ma­te­ria­ło­́w in­tro­li­ga­tor­skich
– ćw. pra­ca z wzor­ni­ka­mi ma­te­ria­ło­́w in­tro­li­ga­tor­skich
11. Cha­rak­te­ry­sty­ka ma­te­ria­ło­́w: sta­no­wia­̨cych okład­ki, do ła­̨cze­nia, uszla­chet­nia­nia, zdo­bie­nia i pa­ko­wa­nia
– ćw. roz­po­zna­wa­nie okła­dek oraz uży­tych do ich kon­struk­cji ma­te­ria­ło­́w
12. Ćw. sy­mu­la­cja za­mo­́wie­nia ma­te­ria­ło­́w dla kon­kret­ne­go pro­jek­tu kie­ro­wa­ne­go przez gra­fi­ka DTP do dru­kar­ni

Koszt: 390 zł brut­to

Pro­mo­cja: Wpła­ta do 28 sierp­nia 2018 r. (wto­rek) gwa­ran­tu­je bo­ni­fi­ka­tę 90 zł, czy­li koszt wy­nie­sie 300 zł brut­to

Za­pi­sy na http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=72081

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści