Qu­ad/Gra­phics Eu­ro­pe przej­mu­je agen­cję stra­te­gicz­no – kre­atyw­ną Pep­per­mintPoprzedni artykuł 

Qu­ad/Gra­phics Eu­ro­pe ogło­sił dzi­siaj prze­jęcie Pep­per­mint War­sza­wa, stra­te­gicz­no – kre­atyw­nej agen­cji ful­l-se­rvi­ce spe­cja­li­zu­jącej się w two­rze­niu i re­ali­za­cji kam­pa­nii ATL, BTL i di­gi­tal. Prze­jęcie to umac­nia po­zy­cję i roz­sze­rza ofer­tę obu firm. Dzi­ęki nie­mu klien­ci Qu­ad/Gra­phics zy­ska­ją do­dat­ko­we mo­żli­wo­ści pro­mo­cji swo­ich pro­duk­tów.

- Ogrom­nie się cie­szę, że Pep­per­mint do­łącza do gru­py Qu­ada – stwier­dził Ja­kub Dy­ląg, pre­zes Qu­ad/Gra­phics Eu­ro­pe. – Wie­dza i do­świad­cze­nie agen­cji Pep­per­mint oraz glo­bal­ne mo­żli­wo­ści i sta­bil­no­ść fi­nan­so­wa Qu­ad/Gra­phics po­zwo­lą na ofe­ro­wa­nie na­szym klien­tom zin­te­gro­wa­nych usług mar­ke­tin­go­wych, a ta­kże umo­żli­wią im in­te­gra­cję wszyst­kich ka­na­łów ko­mu­ni­ka­cji – do­da­je.

Qu­ad i Pep­per­mint będą ofe­ro­wać pe­łen za­kres roz­wi­ązań: od stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych i dzia­łań kre­atyw­nych, po­przez im­ple­men­ta­cję dzia­łań, po ob­słu­gę me­di­ów. Pep­per­mint po­sia­da kom­pe­ten­cje w za­kresie wpro­wa­dza­nia na ry­nek no­wych ma­rek, two­rze­nia stra­te­gii ko­mu­ni­ka­cji B2B i B2C, pro­jek­to­wa­nia kam­pa­nii re­kla­mo­wych i two­rze­nia kon­cep­tów kre­atyw­nych, który­mi Qu­ad/Graphics będzie mógł uzu­pe­łniać do­tych­cza­so­wą ofer­tę. Prze­jęcie to wspie­ra re­ali­za­cję kor­po­ra­cyj­nej stra­te­gii „Qu­ad 3.0”, która opie­ra się na roz­sze­rza­niu port­fo­lio fir­my w ob­sza­rach stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych, kre­acji, me­di­ów dru­ko­wa­nych i cy­fro­wych oraz za­rządza­nia pro­ce­sa­mi mar­ke­tin­go­wy­mi.

- Na­si dłu­go­let­ni klien­ci zma­ga­ją się z ko­or­dy­no­wa­niem prac wie­lu agen­cji, ma­ją trud­no­ści z wy­bo­rem me­di­ów i często u nas po­szu­ku­ją pod­po­wie­dzi na in­te­gra­cję dru­ku z in­ny­mi no­śni­ka­mi – mówi Ja­kub Dy­ląg. – Ch­ce­my im po­móc nie tyl­ko w eli­mi­no­wa­niu zło­żo­no­ści za­rządza­nia wie­lo­ma do­staw­ca­mi, ale też w zwi­ęk­sza­niu efek­tyw­no­ść po­dej­mo­wa­nych dzia­łań.

- Łącząc na­sze kom­pe­ten­cje ma­my do za­ofe­ro­wa­nia klien­tom zin­te­gro­wa­ną ofer­tę, która będzie efek­tyw­niej wy­ko­rzy­sty­wa­ła ich bu­dże­ty – ko­men­tu­je Bar­tek Cy­mer, współza­ło­ży­ciel, a od 6 sierp­nia Dy­rek­tor Za­rządza­jący Pep­per­mint – Po­łącze­nie wie­lo­let­nie­go do­świad­cze­nia Pep­per­mint na ryn­ku re­kla­mo­wym ze ska­lą dzia­łal­no­ści i za­ple­czem Qu­ad/Gra­phics Eu­ro­pe po­zwo­li nam się dy­na­micz­nie roz­wi­jać i wspól­nie re­ali­zo­wać kor­po­ra­cyj­ną stra­te­gię Qu­ad 3.0 – do­da­je.

Przy wy­ko­rzy­sta­niu po­zy­cji fi­nan­so­wej i za­so­bów Qu­ad/Gra­phics, Pep­per­mint będzie pro­wa­dził dzia­łal­no­ść pod do­tych­cza­so­wą mar­ką i skon­cen­tru­je się na dal­szym roz­wi­ja­niu usług ja­ko agen­cja ful­l-se­rvi­ce pod kie­row­nic­twem Bart­ka Cy­me­ra, współza­ło­ży­cie­la fir­my.

Prze­jęcie za­ko­ńczy­ło się w pi­ątek, 3 sierp­nia 2018 r. Wa­run­ki prze­jęcia nie zo­sta­ły ujaw­nio­ne.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Qu­ad/Gra­phics Eu­ro­pe

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści