No­we obli­cze Pac­ka­ging In­no­va­tionsPoprzedni artykuł 

Już od po­nad 10 lat na świa­to­wej are­nie bra­nży opa­ko­wań, rok rocz­nie od­by­wa­ją się Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions. Wraz z nie­ustan­nym roz­wo­jem ryn­ku i zmia­ną spoj­rze­nia na funk­cję i uży­tecz­no­ść opa­ko­wań zmie­nia­ją się rów­nież stan­dar­dy wy­sta­wien­ni­cze.

Dzi­ęki wspól­ne­mu wy­si­łko­wi or­ga­ni­za­to­rów i pre­zen­tu­jących się na tar­gach firm, pod­czas Pac­ka­ging In­no­va­tions bra­nża opa­ko­wań ka­żde­go ro­ku spo­ty­ka się w po­wi­ęk­szo­nym gro­nie. Po­zwa­la to na wy­mia­nę do­świad­czeń, pre­zen­ta­cję no­wo­ści i przede wszyst­kim ROZWÓJ. Wła­śnie dla­te­go tar­gi opa­ko­wań zmie­nia­ją stan­dar­dy na jesz­cze wy­ższe i no­wo­cze­śniej­sze. Naj­bli­ższa edy­cja Pac­ka­ging In­no­va­tions od­będzie się 2–3 kwiet­nia 2019 w ser­cu War­sza­wy – EXPO XXI War­sza­wa.

War­to się po­ka­zać

Bez wąt­pie­nia war­to do­łączyć do sze­ro­kie­go gro­na Wy­staw­ców Pac­ka­ging In­no­va­tions. Na ostat­niej, 10-tej edy­cji swo­ją ofer­tę po­ka­za­ło aż 200 firm z 14 kra­jów, których pod­czas dwóch dni tar­go­wych od­wie­dzi­ło po­nad 5000 pro­fe­sjo­nal­nych go­ści. Obec­no­ść naj­wi­ęk­szych firm z bra­nży opa­ko­wań oraz spe­cja­li­stycz­nych od­bior­ców to wa­lor nie do prze­ce­nie­nia. W jed­nym miej­scu spo­ty­ka­ją się bo­wiem spe­cja­li­ści pro­po­nu­jący roz­wi­ąza­nia i usłu­gi z za­kre­su pa­ko­wa­nia dla kil­ku­na­stu bra­nż. W przy­szłym ro­ku pro­po­zy­cja Pac­ka­ging In­no­va­tions będzie jesz­cze cie­kaw­sza. Sta­nie się tak za spra­wą po­sze­rzo­nej ofer­ty wy­sta­wien­ni­czej. Spe­cjal­nie dla Wy­staw­ców przy­go­to­wa­ne zo­sta­ły no­we, roz­bu­do­wa­ne pa­kie­ty, które od­po­wia­da­ją sper­so­na­li­zo­wa­nym po­trze­bom pre­zen­tu­jących się pod­czas tar­gów firm. Cie­ka­wa pro­po­zy­cja eks­po­zy­cyj­na i przede wszyst­kim mo­żli­wo­ść do­tar­cia do do­ce­lo­wych klien­tów to po­wo­dy, dla których obec­no­ść na Tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions jest obo­wi­ąz­ko­wa.

Wie­dza przede wszyst­kim

Po­ja­wia­jący się na tar­gach go­ście po­za mo­żli­wo­ścią zo­ba­cze­nia i prze­te­sto­wa­nia no­wo­ści na ryn­ku opa­ko­wań mo­gą rów­nież po­sze­rzyć swo­ją wie­dzę. O naj­now­szych tech­no­lo­giach, roz­wo­ju ryn­ku, a ta­kże o mar­ke­tin­go­wym wy­ko­rzy­sta­niu wa­lo­rów opa­ko­wań będzie mo­żna usły­szeć pod­czas licz­nych wy­kła­dów i kon­fe­ren­cji. Or­ga­ni­za­to­rzy Pac­ka­ging In­no­va­tions już dziś po­twier­dza­ją, że pod­czas tar­gów od­będą się co naj­mniej 2 bra­nżo­we kon­fe­ren­cje. Ich in­te­re­su­jąca te­ma­ty­ka po­zwo­li na za­po­zna­nie się z no­wo­ściami na ryn­ku opa­ko­wań. Ale to nie ko­niec me­ry­to­rycz­ne­go pro­gra­mu wy­sta­wy. Z pew­no­ścią nie za­brak­nie rów­nież se­mi­na­ri­ów wor­kShops. Te od­by­wa­jące się bez­po­śred­nio na ha­lach wy­sta­wien­ni­czych wy­kła­dy cie­szą się ogrom­nym za­in­te­re­so­wa­niem tar­go­wych go­ści. Obec­no­ść eks­per­tów, ca­se stu­dies i oka­zja do wy­mia­ny do­świad­czeń to nie­wąt­pli­wie po­wo­dy, dzi­ęki którym se­mi­na­ria wor­kShops zy­ska­ły tak du­żą po­pu­lar­no­ść.

Wio­sną na tar­gi

Choć Pac­ka­ging In­no­va­tions od­będą się wio­sną, to wi­zy­tę na naj­wa­żniej­szych tar­gach opa­ko­wań war­to za­pla­no­wać już dziś. Tar­gi są bo­wiem miej­scem, gdzie ka­żde­go ro­ku spo­ty­ka się ca­ła bra­nża opa­ko­wań. Pre­zen­ta­cja naj­now­szych i to­po­wych pro­po­zy­cji ryn­ku opa­ko­wań oraz mo­żli­wo­ść po­sze­rze­nia spe­cja­li­stycz­nej wie­dzy, to bez­dy­sku­syj­ne atu­ty wy­sta­wy. A gwa­ran­cja na­wi­ąza­nia no­wych re­la­cji bi­zne­so­wych to naj­istot­niej­szy po­wód, dla które­go przy­szło­rocz­nej edy­cji tar­gów opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions nie mo­żna prze­ga­pić.

No­wy wi­ze­ru­nek, po­sze­rzo­na ofer­ta i jesz­cze wi­ęcej me­ry­to­rycz­nej wie­dzy – tak za­po­wia­da­ją się Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions (2–3 kwiet­nia 2019 r. w EXPO XXI War­sza­wa).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści