Sposoby na zwiększenie sprzedaży produktów i rozszerzenie asortymentu, możliwości poznania nowoczesnych narzędzi, które to umożliwią (w tym rozwiązań, umożliwiających pełną automatyzację outsourcingu w module Podzlecania w systemie iwarePRINT oraz prezentacja samego systemu), a także sposobność nawiązania relacji biznesowych przedstawicieli drukarni z osobami zlecającymi druk – to tylko niektóre elementy Konferencji Podzlecania Druku.
„Wydarzenie – mówi Łukasz Głośny, Sales Manager w firmie Iware - jest skierowane do wszystkich firm z branży poligraficznej, które zlecają na zewnątrz procesy produkcyjne w ramach tzw. outscourcingu oraz przedsiębiorstw, które je realizują. To również wydarzenie przeznaczone dla agencji reklamowych i drukarni, które chcą zwiększyć zakres usług bez konieczności inwestowania w nowe maszyny. To wreszcie konferencja dla tych, którzy chcą poznać narzędzia, które ułatwią im codzienną pracę w poligrafii”.
Oprócz bogatego programu merytorycznego, w którym dominować będzie tematyka outsourcingu w poligrafii, zaprezentowane zostaną nowoczesne narzędzia, ułatwiające codzienną pracę przedsiębiorstw tej branży. Organizatorzy przygotowali również dla wszystkich uczestników atrakcyjny wieczór branżowy. „Dużą wartością naszej konferencji, oprócz zapoznania się z rozwiązaniami „szytymi na miarę” obecnych potrzeb zarówno drukarni jak również zleceniodawców usług poligraficznych, będzie możliwość bliższego zapoznania się jednych z drugimi i nawiązania relacji biznesowych” – podkreśla Łukasz Głośny.
W programie merytorycznym konferencji znajdą się – jak zapowiadają organizatorzy – trzy bloki tematyczne. Pierwszy będzie prezentacją najnowszego modułu Podzlecanie, który umożliwia outsourcowanie produktów między drukarniami i agencjami poligraficznymi w systemie iwarePRINT. W tej części spotkania zaprezetnowany zostanie również serwis www, dotyczący tematyki outsourcingu w iP, jak również lista drukarni i agencji aktywnie udostępniających swoje produkty w module Podzlecania oraz plany iwarePRINT na przyszłość. W drugim bloku – jak podają organizatorzy -zaprezentowane zostaną nowoczesne narzędzia, które przydadzą się w pracy każdego drukarza, trzeci blok to prezentacja uczestników, biorących udział w konferencji. Każdy będzie mógł zaprezentować tu swoją ofertę, a także przedstawić innym uczestnikom zapotrzebowanie na jej poszerzenie. „To czas autoprezentacji swoich usług szerszemu gronu odbiorców- mówi Łukasz Głośny - i potencjalnym kontrahentom. Warto podkreślić, że zaproponowana przez nas tematyka spotkania jest odpowiedzią na potrzeby drukarni i ich zleceniodawców. Od niemal 10 lat nasza firma współtworzy branżę web-to-print w Polsce, jesteśmy jednym z liderów rynku w zakresie dostarczania rozwiązań web-to-print dla branży reklamowej i poligraficznej. Przez te lata z oferowanych przez nas narzędzi skorzystało i wciąż aktywnie korzysta ponad 150 firm. Mamy klientów w każdej części Polski. Wśród nich są drukarnie offsetowe, cyfrowe, wielkoformatowe, jak również agencje reklamowe i poligraficzne. Dysponujemy bowiem elastycznym systemem, który dopasowujemy do potrzeb użytkowników. iwarePRINT to rozbudowana platforma e-commerce i automatyczny system web-to-print, który optymalizuje procesy i uporządkowuje pracę drukarni czy agencji reklamowej. Poprzez odpowiednie zarządzanie obiegiem zlecenia oraz możliwościom internetowej obsługi sprzedaży, może też znacznie obniżyć koszty prowadzenia przedsiębiorstwa. System ma charakter modułowy. Jego bazowy moduł to zaawansowana platforma e-commerce. Do niej można dobierać dodatkowe segmenty, które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności. Dlatego na konferencję serdecznie zapraszamy zarówno obecnych użytkowników systemu iwarePRINT, jak również wszystkich, którzy chcą się zapoznać z tym rozwiązaniem, a także nawiązać relacje ze swoimi potencjalnymi klientami”.
Podane ceny, jak zapowiadają organizatorzy, obejmują - poza wartością merytoryczną samego wydarzenia - wpis do przygotowywanego przez Iware katalogu branżowego (z ofertą produktową, danymi kontaktowymi, informacjami o specjalizacji każdej firmy biorącej udział w wydarzeniu); każdy z uczestników otrzyma również egzemplarz tego katalogu. Ponadto cena obejmuje: lunch w firmie bufetu, kolację w tej samej formie po zakończeniu konferencji, parking dla osób zmotoryzowanych, a także atrakcyjny wieczór branżowy. „Mamy nadzieję – mów Łukasz Głośny - że wartością dodaną uczestnictwa w naszej konferencji będą także owocne rozmowy biznesowe, nawiązane nowe kontakty i relacje oraz mile spędzony czas”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl