Zapraszamy na trzydniowe 16-godz. warsztaty "User Experience (UX)", które odbędą się w "Publishing School" w Krakowie.
Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów usług
Termin: 18 stycznia (piątek) godz. 18.00 – 20.15, 19 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 15.00, 20 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.30
Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komp. nr 2, w przerwach kawa
Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX
Etapy pracy warsztatowej:
1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program:
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
4. Tworzenie i analiza Person
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Koszt: 560 zł brutto
Promocja: Wpłata do 8 stycznia (wtorek) gwarantuje 110 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 450 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Zapisy na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=75372