Przełomowe technologie, najlepsze praktyki i trendy będą przedmiotem szczegółowych i dogłębnych dyskusji dla użytkowników Ricoh ProcessDirector podczas trzeciego Interact Europe. Trzydniowe wydarzenie w Europejskim Centrum Obsługi Klienta Ricoh (CEC) w Telford w Anglii odbędzie się w dniach 22-24 października.
Uczestnicy wezmą udział w wielu szkoleniach i sesjach interaktywnych, których celem jest podkreślenie nowych funkcji, pomoc użytkownikom w pełnym wykorzystaniu możliwości podstawowego narzędzia workflow oraz ułatwienie najlepszych praktyk. Będą również mieli okazję podzielić się opiniami i sugestiami na temat nowej i przyszłej funkcjonalności, a także nawiązać kontakty z ekspertami Ricoh i liderami branży. Interact Europe wprowadzi również europejskich użytkowników Ricoh ProcessDirector (RPD) do nowych zaawansowanych rozwiązań Ricoh Communications Manager i Ricoh Supervisor.
Eef de Ridder, wiceprezes ds. druku komercyjnego, Ricoh Europe, komentuje: „Interact Europe nadal opiera się na naszych zaufanych partnerstwach z klientami i oferuje ukierunkowaną platformę, na której można dzielić się nowymi spostrzeżeniami i wiedzą. Cieszymy się również, że możemy wprowadzać nowe funkcje zaawansowanych rozwiązań w zakresie workflow, jednocześnie badając aplikacje i zastosowania RPD, które zwiększają wydajność i produktywność w celu zapewnienia płynniejszej i usprawnionej operacji. Jak zawsze pojawią się możliwości nawiązywania kontaktów w celu wspierania szerszego zrozumienia, podczas gdy sesje współpracy zachęcają do wymiany cennych informacji. ”
Tegoroczne starannie wybrane sesje obejmują: Co RPD może zrobić z PDF, Dane Dashboardingowe z RPD, Spojrzenie w przyszłość, Zapytaj eksperta i prezentację konsultanta branżowego na temat „Workflow w świecie doświadczeń klientów Omnichannel".
Na podstawie informacji firmy Ricoh