Ok­na ma­gne­tycz­ne z lo­go dla ka­len­da­rzy A2 lub A1Poprzedni artykuł 

Dziw­nie to brzmi, ale okno ka­len­da­rza jest bar­dzo wa­żnym ele­men­tem ka­len­da­rza. Często ro­zu­mie­my zna­cze­nie cze­goś tyl­ko w obli­czu je­go bra­ku. Ok­no ka­len­da­rza po­ma­ga szyb­ko okre­ślić dzi­siej­szą licz­bę, rzu­ca­jąc na­wet ulot­ne spoj­rze­nie na ka­len­darz. Kwar­tal­ne ka­len­darze są zwy­kle wy­po­sa­żo­ne w okna ka­len­da­rza na pla­sti­ko­wej ta­śmie pro­wa­dzącej. Ka­len­da­rze kwar­tal­ne są naj­po­pu­lar­niej­sze w śro­do­wi­sku bi­zne­so­wym.

Ale dro­ższe i sza­no­wa­ne ka­len­da­rze fir­mo­we for­ma­tu A2, A1 lub ka­len­da­rze kre­atyw­ne o nie­stan­dar­do­wych roz­mia­rach tra­cą swo­ją funk­cjo­nal­no­ść, je­śli nie ma­ją okna ka­len­da­rza. Wie­lo­stro­ni­co­we ka­len­da­rze ścien­ne są bar­dziej po­ucza­jącą plat­for­mą re­kla­mo­wą. Ka­żda z 12 stron to no­wy prze­kaz re­kla­mo­wy, a blok ka­len­da­rza mo­że być wy­ko­ny­wa­ny co kwar­tał – z prze­szło­ścią, bie­żącym i przy­szłym mie­si­ącem dla wy­go­dy użyt­kow­ni­ków.

Wresz­cie, ma­gne­tycz­ne okno ka­len­da­rza z Two­im lo­go za­pew­ni Two­im ka­len­da­rzom prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną w wal­ce o pre­fe­ren­cje Two­ich klien­tów. Jak wy­gląda okno ma­gne­tycz­ne na ka­len­da­rzu ścien­nym A2, 4 + 0, 12 ar­ku­szy, 250 g m2 na na­szym fil­mie.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści