UNITED CAPS o po­stępach na ryn­kach azja­tyc­kich i sta­tu­sie no­wej fa­bry­ki Din­ning­tonPoprzedni artykuł 

UNITED CAPS, mi­ędzy­na­ro­do­wy pro­du­cent na­krętek i za­mkni­ęć, po­in­for­mo­wał, że po­mi­mo pan­de­mii re­ali­zu­je stra­te­gicz­ne ini­cja­ty­wy roz­wo­jo­we, dzi­ęki cze­mu fir­ma mo­że na­dal za­pew­niać wy­jąt­ko­wą ob­słu­gę klien­ta, za­rów­no w za­kre­sie wdra­ża­nia ist­nie­jących za­krętek i za­mkni­ęć do no­wych pro­duk­tów, a ta­kże na­dal ge­ne­ru­je 50% swo­jej dzia­łal­no­ści dzi­ęki opra­co­wy­wa­niu za­krętek i za­mkni­ęć na za­mówie­nie w ce­lu za­spo­ko­je­nia po­trzeb klien­tów.

„W 2019 ro­ku otwo­rzy­li­śmy nasz no­wy za­kład w Ku­lim w Ma­le­zji” – po­wie­dział Be­no­it Henc­kes, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny – „w ra­mach re­ali­za­cji na­szej stra­te­gii BLISKO CIEBIE, co po­mo­gło nam umoc­nić po­zy­cję w re­gio­nie Azji, a ta­kże za­pew­nić lep­sze wspar­cie na­szym azja­tyc­kim klien­tom. Po­nad­to w 2020 ro­ku otwo­rzy­li­śmy dwa no­we, naj­no­wo­cze­śniej­sze eu­ro­pej­skie za­kłady, Din­ning­ton w Wiel­kiej Bry­ta­nii i Val­fram­bert we Fran­cji. Te dzia­ła­nia mia­ły klu­czo­we zna­cze­nie za­rów­no dla na­szej stra­te­gii BLISKO CIEBIE, jak i dla na­szej zdol­no­ści do osi­ągni­ęcia na­szych stra­te­gicz­nych ce­lów wzro­stu”.

Lo­ka­li­za­cje Din­ning­ton i Val­fram­bert zo­sta­ły sta­ran­nie wy­bra­ne zgod­nie ze stra­te­gią UNITED CAPS BLISKO CIEBIE, aby po­pra­wić ob­słu­gę klien­tów w od­po­wied­nich re­gio­nach. Henc­kes przy­wi­tał ze­spół z Wiel­kiej Bry­ta­nii w ro­dzi­nie UNITED CAPS, gdy li­nie Din­ning­ton zo­sta­ły uru­cho­mio­ne, w grud­niu za po­śred­nic­twem Zo­om z po­wo­du ogra­ni­czeń COVID-19. „Ma­my spe­cjal­ne pla­ny na ofi­cjal­ny oso­bi­sty dzień pre­mie­ry, gdy tyl­ko po­zwo­li na to sy­tu­acja pan­de­mii” – po­wie­dział.

Dziś UNITED CAPS ob­słu­gu­je swo­ich klien­tów w 10 za­kła­dach pro­duk­cyj­nych (w tym za­kład Ku­lim w Ma­le­zji) i 16 punk­tach sprze­da­ży na ca­łym świe­cie. Pod ko­niec 2020 ro­ku fir­ma osi­ągnęła obro­ty prze­kra­cza­jące 156 mln eu­ro i za­trud­nia­ła pra­wie 750 osób na ca­łym świe­cie. „Nieu­stan­nie ulep­sza­my na­szą in­fra­struk­tu­rę”, do­dał Henc­kes, „a­by wspie­rać nie­które z naj­wi­ęk­szych świa­to­wych ma­rek, które chcą, aby kap­sle i za­mkni­ęcia UNITED CAPS po­ma­ga­ły two­rzyć no­we ryn­ki, chro­nić in­te­gral­no­ść pro­duk­tów, za­pew­niać bez­pie­cze­ństwo i zdro­wie kon­su­men­tów oraz osta­tecz­nie chro­nić mar­kę re­pu­ta­cja. Na przy­kład nasz za­kład w Ku­lim ofe­ru­je do­sko­na­łą lo­gi­sty­kę i usłu­gi po­moc­ni­cze, w tym trans­port dro­go­wy do Sin­ga­pu­ru, Ma­le­zji i Taj­lan­dii, a ta­kże bli­sko­ść por­tu But­ter­worth, który ob­słu­gu­je ca­ły re­gion ASEAN, do­star­cza­jąc na­kręt­ki i za­mkni­ęcia do ży­wie­nia nie­mow­ląt. Ist­nie­je dal­sza mo­żli­wo­ść do­da­nia pro­duk­cji za­mkni­ęć do na­po­jów, środ­ków spo­żyw­czych, ole­jów ja­dal­nych i octu oraz pro­duk­tów niespo­żyw­czych”.

„Je­ste­śmy szcze­gól­nie dum­ni z na­szych 127 za­mkni­ęć SAFE-TE, które zo­sta­ną wy­pro­du­ko­wa­ne w Azji dla Azji”, pod­su­mo­wał Henc­kes, „za­pew­nia­jąc bez­pie­cze­ństwo i wy­go­dę w ży­wie­niu nie­mow­ląt. Ten pro­dukt zo­stał uzna­ny przez fir­mę Du­xes za naj­bar­dziej po­żąda­ne roz­wi­ąza­nie opa­ko­wa­nio­we ro­ku 2019”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my UNITED CAPS

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści