LPI wpro­wa­dza na ry­nek północ­no­ame­ry­ka­ński in­no­wa­cyj­ną dru­kar­kę Sco­dix do cy­fro­wych ulep­szeńPoprzedni artykuł 

LPI, część S. Wal­ter Pac­ka­ging Gro­up, ogło­si­ło po­ro­zu­mie­nie w spra­wie znacz­ne­go roz­sze­rze­nia swo­ich mo­żli­wo­ści w za­kre­sie cy­fro­we­go pa­ko­wa­nia hi­gh-end i ulep­szeń po­przez za­kup wie­lu wiel­ko­for­ma­to­wych dru­ka­rek, które będą pierw­szy­mi w swo­jej wiel­ko­ści w Północ­nej Ame­ry­ce. LPI, je­den z wio­dących do­staw­ców roz­wi­ązań w za­kre­sie opa­ko­wań nie­stan­dar­do­wych w USA, na­wi­ązał współpra­cę z izra­el­ską fir­mą Sco­dix w ce­lu za­kupu cy­fro­wych dru­ka­rek Sco­dix Ul­tra 6000, z których pierw­sza zo­sta­nie za­in­sta­lo­wa­na w lip­cu te­go ro­ku w no­wej lo­ka­li­za­cji LPI w Ber­li­nie.

Ogło­sze­nie to po­ja­wia się, gdy co­raz wi­ęcej firm chce wy­różnić swo­je mar­ki za po­mo­cą cha­rak­te­ry­stycz­nych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych, które obej­mu­ją nie­stan­dar­do­we ulep­sze­nia i wy­ko­ńcze­nia z naj­wy­ższej półki. Roz­sze­rzo­ne mo­żli­wo­ści LPI z no­wy­mi pra­sa­mi po­zwa­la­ją na bar­dziej szcze­góło­we, krót­kie se­rie i sper­so­na­li­zo­wa­ne pro­jek­ty z różny­mi da­ny­mi, z do­ty­ko­wy­mi za­sto­so­wa­nia­mi, ta­ki­mi jak wy­tła­cza­nie, fo­lia, efek­ty me­ta­licz­ne, bro­kat i spe­cjal­ne wy­ko­ńcze­nia. Głów­ną za­le­tą tej za­awan­so­wa­nej tech­no­lo­gii jest wiel­ko­for­ma­to­wa pra­sa, która mo­że po­mie­ścić ar­ku­sze o wy­mia­rach 29 x 41 ca­li.

„To eks­cy­tu­jący krok dla LPI, który do­dat­ko­wo zwi­ęk­sza mo­żli­wo­ści do­star­cza­nia no­wych i in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań dla na­szej sze­ro­kiej ba­zy klien­tów” – po­wie­dział Kurt Ko­lo­se­ike, pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny S. Wal­ter Pac­ka­ging Gro­up. „Po­łącze­nie cy­fro­wych ulep­szeń i du­żych roz­mia­rów ar­ku­szy spra­wia, że ca­ła na­sza plat­for­ma spe­łnia na­szą obiet­ni­cę do­star­cza­nia za­awan­so­wa­nych, uni­kal­nych i wy­daj­nych opcji, które na­praw­dę two­rzą nie­ogra­ni­czo­ne mo­żli­wo­ści osi­ągni­ęcia ce­lów zwi­ąza­nych z mar­ką na­szych klien­tów” – po­wie­dział.

„Mo­żli­wo­ść ofe­ro­wa­nia cy­fro­wych ulep­szeń na 41-ca­lo­wym ar­ku­szu two­rzy re­al­ne roz­wi­ąza­nie dla klien­tów do eks­pe­ry­men­to­wa­nia z różny­mi gra­ficz­ny­mi i zmien­ny­mi tech­ni­ka­mi obra­zo­wa­nia w ce­lu zwi­ęk­sze­nia ich mar­ke­tin­gu i war­to­ści mar­ki” – po­wie­dział Mi­ke Dra­ver, star­szy wi­ce­pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny LPI . „Ja­ko za­kład po­sia­da­jący cer­ty­fi­kat Sa­fe Qu­ali­ty Fo­od, ce­ni­my rów­nież zwi­ęk­szo­ną kom­pa­ty­bil­no­ść z na­szy­mi ryn­ka­mi spo­żyw­czy­mi i klien­ta­mi”.

„LPI za­wsze by­ła wio­dącym do­staw­cą no­wych roz­wi­ązań dla swo­ich klien­tów z bra­nży opa­ko­wań i wy­ka­ńcza­nia gra­fi­ki, a ich wcze­sne przy­jęcie tej za­awan­so­wa­nej tech­no­lo­gii cy­fro­wej ozna­cza, że mo­gą za­pew­nić swo­im klien­tom jesz­cze wi­ęcej in­no­wa­cyj­nych mo­żli­wo­ści bi­zne­so­wy­ch” – po­wie­dział Ja­son Rol­lo, pre­zes Sco­dix North Ame­ry­ka. „Tech­no­lo­gia Sco­dix, w po­łącze­niu z no­wym 41-ca­lo­wym for­ma­tem, umo­żli­wia wzrost war­to­ści ryn­ko­wej opa­ko­wań, który mo­że za­pew­nić tyl­ko tech­no­lo­gia cy­fro­wa. Sco­dix ma za­szczyt po­wi­tać S. Wal­ter Pac­ka­ging Gro­up i LPI w ro­dzi­nie Sco­dix.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści