Mi­chel­man za­trud­nia dwóch no­wych współpra­cow­ni­ków, aby le­piej ob­słu­gi­wać seg­ment dru­ko­wa­nia i pa­ko­wa­niaPoprzedni artykuł 

Mi­chel­man da­lej in­we­stu­je w swój seg­ment dru­ko­wa­nia i opa­ko­wań, do­da­jąc dwóch no­wych współpra­cow­ni­ków, aby le­piej prze­wi­dy­wać i za­spo­ka­jać po­trze­by swo­ich klien­tów na ryn­kach dru­ku cy­fro­we­go i opa­ko­wań ela­stycz­nych.

Pan Gian­lu­igi Ran­kin do­łączył do Mi­chel­ma­na ja­ko Glo­bal Mar­ke­ting Ma­na­ger ds. Dru­ku Cy­fro­we­go. Ran­kin będzie od­po­wie­dzial­ny za glo­bal­ną stra­te­gię ryn­ko­wą i pro­gra­my w seg­men­cie dru­ku cy­fro­we­go Mi­chel­man. Ma 25 lat do­świad­cze­nia w bra­nży dru­ku cy­fro­we­go, ostat­nio ja­ko dy­rek­tor ds. Za­rządza­nia pro­duk­tem w Mem­jet. Wcze­śniej pan Ran­kin pe­łnił różne ro­le w mar­ke­tin­gu i za­rządza­niu pro­duk­ta­mi w HP.

Rick Mi­chel­man, Chief Tech­no­lo­gy Of­fi­cer & EVP, Ame­ri­cas & Prin­ting & Pac­ka­ging: „Cie­szy­my się, że Gian­lu­igi wy­ko­rzy­sta swo­ją roz­le­głą wie­dzę bra­nżo­wą i do­świad­cze­nie do współpra­cy z na­szym ze­spo­łem Mi­chel­man w ce­lu ko­mer­cja­li­za­cji in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań i two­rze­nia wzro­stu dla na­szych klien­tów i part­ne­rów w bra­nży cy­fro­wej prze­my­słu dru­kar­skie­go”.

Pa­ni He­ather Ec­ke do­łączy­ła do Mi­chel­man ja­ko Ac­co­unt Ma­na­ger ds. Opa­ko­wań Ela­stycz­nych. Ec­ke ma 20-let­nie do­świad­cze­nie w bra­nży opa­ko­wań, pe­łni­ąc funk­cje tech­nicz­ne i zwi­ąza­ne z ob­słu­gą klien­ta. Wszech­stron­na, wcze­sną część swo­jej ka­rie­ry spędzi­ła na tech­nicz­nych sta­no­wi­skach wspar­cia sprze­da­ży i la­bo­ra­to­riach. Ostat­nio spędzi­ła pi­ęć lat w Fu­ta­mu­ra, po­ma­ga­jąc prze­twór­com włączać pro­duk­ty z fo­lii ce­lu­lo­zo­wej do zrów­no­wa­żo­nych za­sto­so­wań opa­ko­wa­nio­wych.

Rick Mi­chel­man do­da­je: „He­ather pra­co­wa­ła z ca­łym ła­ńcu­chem do­staw opa­ko­wań, od wła­ści­cie­li ma­rek po prze­twór­ców, a na­si klien­ci będą naj­wi­ęk­szy­mi be­ne­fi­cjen­ta­mi jej do­łącze­nia do ze­spo­łu Mi­chel­man. Z nie­cier­pli­wo­ścią ocze­ku­je na od­kry­cie za­let tech­nicz­nych ofe­ro­wa­nych przez na­sze pro­duk­ty i za­sto­so­wa­nie ich do roz­wi­ązy­wa­nia naj­trud­niej­szych wy­zwań zwi­ąza­nych z pa­ko­wa­niem na­szych klien­tów”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Mi­chel­man

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści