Asahi Photoproducts, pionier w rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, ogłosił dzisiaj, że wieloletni klient Asahi i starszy ekspert branżowy, Gene Martin, został wyznaczony do reprezentowania firmy i jej produktów na Stany Zjednoczone. Gene jest w branży fleksograficznej od 40 lat, z których ostatnie 30 było związane z głównym dostawcą usług fleksograficznych, gdzie awansował z Kierownika Działu Grafiki na Kierownika Zakładu.
Jako kierownik zakładu, w której pełnił funkcję przez dziewięć lat, Gene i jego zespół całkowicie na nowo wymyślili prepress w firmie, przechodząc od produkcji płyt fleksograficznych na bazie rozpuszczalników do płyt Asahi AWPTM CleanPrint, które wykorzystują proces wymywania wodą i zapewniają czystsze płyty, które wymagają mniej przerw w prasie do czyszczenia płyt, dzięki czemu dział produkcji płyt jest wolny od rozpuszczalników. Oprócz tego, że są bardziej zrównoważone, ich krótszy czas przetwarzania zwiększył wydajność produkcji płyt o 33% i poprawił ogólną jakość. Gene zasiadał również w zarządzie FTA przez sześć lat, a także służył w Komitecie Stypendialnym FTA od 2006 do 2019. W tych rolach wolontariuszy i innych zdobył wiarygodność rynkową i zbudował dobrą sieć operacji fleksograficznych w USA.
„Dziesięć lat udanego drukowania z płytami do płukania wodą Asahi AWPTM CleanPrint doprowadziło mnie do tej nowej roli” — powiedział Martin. „W oparciu o to doświadczenie naprawdę wierzę w te produkty. Jestem dumny, że należę do zespołu Asahi i nie mogę się doczekać współpracy z nimi oraz podzielenia się moim doświadczeniem z rynkiem amerykańskim na temat wartości tych płyt pod względem wydajności, rentowność, czas wprowadzenia na rynek i, co ważne, zrównoważony rozwój”.
Jako agent Asahi na rynku amerykańskim, Martin będzie współpracować bezpośrednio z klientami Asahi we współpracy z dystrybutorami w Stanach Zjednoczonych, aby świadczyć usługi o wartości dodanej zarówno dystrybutorom Asahi, jak i ich klientom. Obejmuje to dostarczanie najlepszych praktyk i procedur zarządzania kolorami dla wszystkich klientów w USA, współpracę z potencjalnymi klientami w celu zrozumienia ich obecnego procesu drukowania i dostarczanie specyfikacji płyt dystrybutorom Asahi do prób drukowania, a także rozwiązywanie wszystkich skarg klientów i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z płytami. Będzie również działał jako rzecznik płyt Asahi AWPTM, promując ich atrybuty wytwarzania i drukowania, mając na celu zwiększenie udziału Asahi w rynku amerykańskim.
„Bardzo się cieszymy, że możemy powitać Gene w naszym zespole” – powiedział Yuji Suzuki, doradca ds. rozwoju i technologii w USA. „Praca z nim w poprzedniej firmie była przyjemnością. Doceniamy dokładną należytą staranność, jaką wykonał podczas procesu reorganizacji działu nadruków w firmie. Ta wiedza i doświadczenie, jakie zdobył od czasu wdrożenia płyt zmywalnych wodą AWPTM, daje mu dużą wiarygodność, gdy jest na rynku spotykając się z klientami. Cieszymy się, że pracuje z Asahi w tej roli!”
Na podstawie informacji firmy Asahi Photoproducts