Asa­hi Ka­sei mia­nu­je star­sze­go eks­per­ta bra­nżo­we­go Ge­ne­`a Mar­ti­na na przed­sta­wi­cie­la w Sta­nach Zjed­no­czo­nychPoprzedni artykuł 

Gene Martin
Ge­ne Mar­tin

Asa­hi Pho­to­pro­ducts, pio­nier w roz­wo­ju flek­so­gra­ficz­nych płyt fo­to­po­li­me­ro­wych, ogło­sił dzi­siaj, że wie­lo­let­ni klient Asa­hi i star­szy eks­pert bra­nżo­wy, Ge­ne Mar­tin, zo­stał wy­zna­czo­ny do re­pre­zen­to­wa­nia fir­my i jej pro­duk­tów na Sta­ny Zjed­no­czo­ne. Ge­ne jest w bra­nży flek­so­gra­ficz­nej od 40 lat, z których ostat­nie 30 by­ło zwi­ąza­ne z głów­nym do­staw­cą usług flek­so­gra­ficz­nych, gdzie awan­so­wał z Kie­row­ni­ka Dzia­łu Gra­fi­ki na Kie­row­ni­ka Za­kła­du.

Ja­ko kie­row­nik za­kła­du, w której pe­łnił funk­cję przez dzie­wi­ęć lat, Ge­ne i je­go ze­spół ca­łko­wi­cie na no­wo wy­my­śli­li pre­press w fir­mie, prze­cho­dząc od pro­duk­cji płyt flek­so­gra­ficz­nych na ba­zie roz­pusz­czal­ni­ków do płyt Asa­hi AWPTM Cle­anPrint, które wy­ko­rzy­stu­ją pro­ces wy­my­wa­nia wo­dą i za­pew­nia­ją czyst­sze pły­ty, które wy­ma­ga­ją mniej przerw w pra­sie do czysz­cze­nia płyt, dzi­ęki cze­mu dział pro­duk­cji płyt jest wol­ny od roz­pusz­czal­ni­ków. Oprócz te­go, że są bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne, ich krót­szy czas prze­twa­rza­nia zwi­ęk­szył wy­daj­no­ść pro­duk­cji płyt o 33% i po­pra­wił ogól­ną ja­ko­ść. Ge­ne za­sia­dał rów­nież w za­rządzie FTA przez sze­ść lat, a ta­kże słu­żył w Ko­mi­te­cie Sty­pen­dial­nym FTA od 2006 do 2019. W tych ro­lach wo­lon­ta­riu­szy i in­nych zdo­był wia­ry­god­no­ść ryn­ko­wą i zbu­do­wał do­brą sieć ope­ra­cji flek­so­gra­ficz­nych w USA.

„Dzie­si­ęć lat uda­ne­go dru­ko­wa­nia z pły­ta­mi do płu­ka­nia wo­dą Asa­hi AWPTM Cle­anPrint do­pro­wa­dzi­ło mnie do tej no­wej ro­li” — po­wie­dział Mar­tin. „W opar­ciu o to do­świad­cze­nie na­praw­dę wie­rzę w te pro­duk­ty. Je­stem dum­ny, że na­le­żę do ze­spo­łu Asa­hi i nie mo­gę się do­cze­kać współpra­cy z ni­mi oraz po­dzie­le­nia się mo­im do­świad­cze­niem z ryn­kiem ame­ry­ka­ńskim na te­mat war­to­ści tych płyt pod względem wy­daj­no­ści, ren­tow­no­ść, czas wpro­wa­dze­nia na ry­nek i, co wa­żne, zrów­no­wa­żo­ny roz­wój”.

Ja­ko agent Asa­hi na ryn­ku ame­ry­ka­ńskim, Mar­tin będzie współpra­co­wać bez­po­śred­nio z klien­ta­mi Asa­hi we współpra­cy z dys­try­bu­to­ra­mi w Sta­nach Zjed­no­czo­nych, aby świad­czyć usłu­gi o war­to­ści do­da­nej za­rów­no dys­try­bu­to­rom Asa­hi, jak i ich klien­tom. Obej­mu­je to do­star­cza­nie naj­lep­szych prak­tyk i pro­ce­dur za­rządza­nia ko­lo­ra­mi dla wszyst­kich klien­tów w USA, współpra­cę z po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi w ce­lu zro­zu­mie­nia ich obec­ne­go pro­ce­su dru­ko­wa­nia i do­star­cza­nie spe­cy­fi­ka­cji płyt dys­try­bu­to­rom Asa­hi do prób dru­ko­wa­nia, a ta­kże roz­wi­ązy­wa­nie wszyst­kich skarg klien­tów i roz­wi­ązy­wa­nie wszel­kich pro­ble­mów zwi­ąza­nych z pły­ta­mi. Będzie rów­nież dzia­łał ja­ko rzecz­nik płyt Asa­hi AWPTM, pro­mu­jąc ich atry­bu­ty wy­twa­rza­nia i dru­ko­wa­nia, ma­jąc na ce­lu zwi­ęk­sze­nie udzia­łu Asa­hi w ryn­ku ame­ry­ka­ńskim.
„Bar­dzo się cie­szy­my, że mo­że­my po­wi­tać Ge­ne w na­szym ze­spo­le” – po­wie­dział Yu­ji Su­zu­ki, do­rad­ca ds. roz­wo­ju i tech­no­lo­gii w USA. „Pra­ca z nim w po­przed­niej fir­mie by­ła przy­jem­no­ścią. Do­ce­nia­my do­kład­ną na­le­ży­tą sta­ran­no­ść, ja­ką wy­ko­nał pod­czas pro­ce­su re­or­ga­ni­za­cji dzia­łu na­dru­ków w fir­mie. Ta wie­dza i do­świad­cze­nie, ja­kie zdo­był od cza­su wdro­że­nia płyt zmy­wal­nych wo­dą AWPTM, da­je mu du­żą wia­ry­god­no­ść, gdy jest na ryn­ku spo­ty­ka­jąc się z klien­ta­mi. Cie­szy­my się, że pra­cu­je z Asa­hi w tej ro­li!”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi Pho­to­pro­ducts

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści