Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge He­ads wy­sta­wi się na Pack Expo In­ter­na­tio­nalPoprzedni artykuł 

Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge, świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie do­zo­wa­nia pro­duk­tów kon­su­menc­kich i ak­tyw­nych roz­wi­ązań z za­kre­su ma­te­ria­ło­znaw­stwa, ma przy­jem­no­ść ogło­sić swo­ją obec­no­ść na Pack Expo In­ter­na­tio­nal 2022, jed­nych z naj­wi­ęk­szych na świe­cie tar­gów opa­ko­wań i prze­twa­rza­nie.

Kon­cert za­pla­no­wa­no na 23–26 pa­ździer­ni­ka w McCor­mick Pla­ce w Chi­ca­go; Ap­tar będzie zlo­ka­li­zo­wa­ny na sto­isku N-4740. Na­gra­dza­ne in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia Ap­tar będą rów­nież pre­zen­to­wa­ne na tar­gach Pack Expo Show­ca­se of Pac­ka­ging In­no­va­tions na sto­isku W-20052 oraz na sto­isku In­sti­tu­te of Pac­ka­ging Pro­fes­sio­nals (Io­PP) N-4523 w uzna­niu in­no­wa­cyj­nego po­de­jścia do za­mkni­ęć dla sze­ro­kiej ga­my żyw­no­ści i na­po­jów. Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge przed­sta­wi rów­nież nie­daw­no wpro­wa­dzo­ną no­wą to­żsa­mo­ść mar­ki „Cre­ate. Współpra­co­wać. Wpro­wa­dzać in­no­wa­cje.” co jest ko­lej­nym spo­so­bem, w ja­ki Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge mo­że za­de­mon­stro­wać pa­sję i za­an­ga­żo­wa­nie fir­my w po­ma­ga­nie fir­mom w osi­ąga­niu ich od­wa­żnych ce­lów śro­do­wi­sko­wych, przy jed­no­cze­snym dąże­niu do stwo­rze­nia go­spo­dar­ki o znacz­nie bar­dziej za­mkni­ętym obie­gu i wy­war­cia po­zy­tyw­ne­go wpły­wu na na­szą pla­ne­tę i ży­cie ota­cza­jących kon­su­men­tów świat.

„Cie­szy­my się, że mo­że­my po­now­nie wy­sta­wiać się na tym wa­żnym wy­da­rze­niu bra­nżo­wym i mieć mo­żli­wo­ść oso­bi­ste­go kon­tak­tu z klien­ta­mi, po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi i part­ne­ra­mi” – po­wie­dzia­ła Su­san De­Gro­ot, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu w Ame­ry­ce Północ­nej. „Cie­szy­my się rów­nież, że zo­sta­li­śmy za­pro­sze­ni do za­pre­zen­to­wa­nia na­szych pro­duk­tów na sto­isku Io­PP oraz na wy­sta­wie in­no­wa­cji opa­ko­wa­nio­wych. Na na­szym sto­isku po­ka­że­my ca­łą ga­mę zrów­no­wa­żo­nych, in­no­wa­cyj­nych za­mkni­ęć dla prze­my­słu spo­żyw­cze­go i na­po­jów, z których nie­które de­biu­tu­ją na tar­gach w Ame­ry­ce Północ­nej.

Za­wór do re­cy­klin­gu Sim­pli­Cyc­le™ — zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i wy­so­ka wy­daj­no­ść

Ap­tar jest li­de­rem w bra­nży w do­star­cza­niu roz­wi­ązań do­zu­jących z kon­tro­lą prze­pły­wu od po­nad 25 lat. Wie­lo­krot­nie na­gra­dza­ny za­wór re­cy­klin­go­wy Sim­pli­Cyc­le sta­wia zrów­no­wa­żo­ny roz­wój na cze­le in­no­wa­cji w za­kre­sie opa­ko­wań. Wy­ko­na­ny z ma­te­ria­łu o ni­skiej gęsto­ści za­wór uno­si się w zbior­ni­kach do re­cy­klin­gu, dzi­ęki cze­mu mo­żna go ła­two od­dzie­lić od stru­mie­nia PET, a na­stęp­nie pod­dać re­cy­klin­go­wi wraz ze stru­mie­niem PP/PE. Po zło­że­niu w za­mkni­ęcie Ap­tar, za­wór Sim­pli­Cyc­le sta­no­wi w pe­łni na­da­jące się do re­cy­klin­gu i wy­so­ce wy­daj­ne roz­wi­ąza­nie do sto­so­wa­nia z po­jem­ni­ka­mi PET, PE lub PP. Sim­pli­Cyc­le zo­stał nie­daw­no uho­no­ro­wa­ny ty­tu­łem naj­lep­szej ini­cja­ty­wy CSR / zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju w 2021 ro­ku przez World Fo­od In­no­va­tion Awards i otrzy­mał pre­sti­żo­wą na­gro­dę 2022 Worl­dStar Glo­bal Pac­ka­ging za in­no­wa­cyj­no­ść opa­ko­wań, a ta­kże na­gro­dę Ame­ri­Star 2022 w ka­te­go­rii zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań.

Ra­kie­ta do spor­to­wej czap­ki no­wej ge­ne­ra­cji

Ap­tar za­pre­zen­tu­je spor­to­wą czap­kę Roc­ket no­wej ge­ne­ra­cji , roz­wi­ąza­nie na uwi­ęzi, które na no­wo de­fi­niu­je stan­dard nie­od­pi­na­nej, wi­docz­nej po ma­ni­pu­la­cji wi­docz­no­ści, z sze­ro­kim kątem otwar­cia za­pew­nia­jącym kom­fort pi­cia. Czap­ka spor­to­wa Roc­ket za­pew­nia kon­su­men­to­wi wi­zu­al­ne bez­pie­cze­ństwo dzi­ęki żółte­mu pa­sko­wi, który wska­zu­je, czy opa­ko­wa­nie zo­sta­ło otwar­te na półkach skle­po­wych, czy w do­mu. To roz­wi­ąza­nie na no­wo de­fi­niu­je stan­dardy bez­pie­cze­ństwa opa­ko­wań na­po­jów ja­ko pierw­sze na ryn­ku, które za­pew­nia wi­zu­al­ny i in­tu­icyj­ny, nie­odłączal­ny wska­źnik do­wo­du na­ru­sze­nia.

Wie­ża za­pew­nia naj­czyst­sze do­zo­wa­nie po­pu­lar­nych so­sów chi­li

Ka­te­go­ria so­sów chi­li to go­rący, roz­wi­ja­jący się ry­nek so­sów i przy­praw. We­dług nie­daw­nej an­kie­ty In­sta­car­t„74% Ame­ry­ka­nów spo­ży­wa ostry sos z je­dze­niem, a pra­wie po­ło­wa (45%) twier­dzi, że za­zwy­czaj do­da­je ostry sos do je­dze­nia raz w ty­go­dniu lub częście­j”. Jed­nak pro­ble­mem, który Ap­tar wy­krył w nie­za­le­żnych ba­da­niach kon­su­menc­kich, jest brak czy­sto­ści opa­ko­wa­nia przez ca­ły okres użyt­ko­wa­nia pro­duk­tu. Aby spro­stać te­mu wy­zwa­niu, Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge z przy­jem­no­ścią przed­sta­wia To­wer. W prze­ci­wie­ństwie do tra­dy­cyj­nych za­mkni­ęć ty­pu „prze­kręć, aby otwo­rzy­ć” sto­so­wa­nych obec­nie w tym for­ma­cie, To­wer wy­ko­rzy­stu­je kon­struk­cję ty­pu fli­p-top. Dzi­ęki te­mu kon­su­men­ci mo­gą otwo­rzyć na­kręt­kę bez ko­niecz­no­ści do­ty­ka­nia lub ogląda­nia resz­tek pro­duk­tu. Je­go kie­run­ko­wa ko­ńców­ka za­chęca rów­nież do zna­ne­go ge­stu, ale zmniej­sza praw­do­po­do­bie­ństwo, że pro­dukt zbie­rze się na za­mkni­ęciu.

Ul­tra XLV: Naj­wy­ższa ja­ko­ść do­zo­wa­nia gęstych i gęstych pro­duk­tów spo­żyw­czych

2” Ul­tra XLV jest roz­sze­rze­niem li­nii pro­duk­tów Ap­tar 2” Ul­tra, ofe­ru­jąc du­ży za­wór kon­tro­li prze­pły­wu z Sim­pli­Squ­eeze lub Sim­pli­Cyc­le. XLV za­pew­nia wy­god­ne i hi­gie­nicz­ne do­zo­wa­nie szer­szej ga­my pro­duk­tów, w tym so­sów i past do sma­ro­wa­nia, ta­kich jak ma­sło orze­cho­we, se­rek śmie­tan­ko­wy, gu­aca­mo­le czy sal­sa, które wcze­śniej wy­ma­ga­ły uży­cia przy­bo­rów do sma­ro­wa­nia.

Naj­szer­szy w bra­nży wa­chlarz zrów­no­wa­żo­nych za­mkni­ęć do żyw­no­ści i na­po­jów

„Cie­szy­my się rów­nież, że nasz pro­to­typ, za­mkni­ęcie SLIDE, roz­wi­ąza­nie bez wkła­dek, zo­stał uzna­ny przez Io­PP za zwy­ci­ęz­cę na­gro­dy Ame­ri­Star 2022 w ka­te­go­rii zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań i będzie pre­zen­to­wa­ny na na­szym sto­isku, a ta­kże pod­czas wy­sta­wy in­no­wa­cji” Do­da­no De­Gro­ota. „SLIDE jest wy­jąt­ko­wy, po­nie­waż nie wy­ma­ga sto­so­wa­nia fo­lio­wej wkład­ki mi­ędzy na­kręt­ką a bu­tel­ką. Usu­ni­ęcie wkład­ki fo­lio­wej po­pra­wia wy­go­dę otwie­ra­nia przez kon­su­men­ta, eli­mi­nu­je od­pa­dy, po­nie­waż wkład­ki nie na­da­ją się do re­cy­klin­gu i mo­że zmniej­szyć emi­sję ga­zów cie­plar­nia­nych o 16%. To ko­lej­ny przy­kład na­sze­go sku­pie­nia się na zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju, wy­daj­no­ści, hi­gie­nie i wy­go­dzie kon­su­men­ta”.

Odwie­dza­jący sto­isko Ap­tar na tar­gach będą mo­gli za­po­znać się z naj­szer­szą w bra­nży ga­mą eko­lo­gicz­nych za­mkni­ęć do żyw­no­ści i na­po­jów, a ta­kże sko­rzy­stać z wie­dzy ze­spo­łu Ap­tar, aby po­móc w roz­wi­ąza­niu ich po­trzeb w za­kre­sie opa­ko­wań.

Wi­ęcej in­for­ma­cji o pro­duk­tach i roz­wi­ąza­niach Ap­tar dla prze­my­słu spo­żyw­cze­go, na­po­jów i in­nych mo­żna zna­le­źć na stro­nie www.Ap­tar.co­m/fo­od-be­ve­ra­ge/.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ap­tar Fo­od + Be­ve­ra­ge

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści