Fir­ma Mark An­dy pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2024 za­pre­zen­tu­je MA 360 Sup­portPoprzedni artykuł 

Mark An­dy, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań w za­kre­sie dru­ko­wa­nia ety­kiet, ogła­sza uru­cho­mie­nie MA 360 Sup­port – no­we­go pro­gra­mu, za­pro­jek­to­wa­ne­go w ce­lu za­pew­nie­nia kom­plek­so­we­go wspar­cia swo­ich klien­tów: od przy­go­to­wa­nia prac do dru­ku po ich wy­ka­ńcza­nie. Pro­gram zo­sta­nie ofi­cjal­nie za­pre­zen­to­wa­ny na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2024.

Pro­wa­dzo­ny przez do­świad­czo­ne­go w bra­nży Ste­ve’a Lu­ed­ke, no­we­go wi­ce­pre­ze­sa ds. za­awan­so­wa­nej ob­słu­gi klien­ta Mark An­dy, MA 360 Sup­port to pierw­szy w hi­sto­rii fir­my ho­li­stycz­ny pro­gram wspar­cia i usług, który od­po­wia­dać będzie na zmie­nia­jące się po­trze­by klien­tów fir­my Mark An­dy.

„Po otrzy­ma­niu ob­szer­nych in­for­ma­cji zwrot­nych z ryn­ku, sta­ło się ja­sne, że kom­plek­so­wy pro­gram wspar­cia 360 był dla nas naj­wy­ższym prio­ry­te­tem – po­wie­dział Du­ane Pe­kar, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Mark An­dy. – Ce­lem MA 360 Sup­port jest za­de­mon­stro­wa­nie na­sze­go za­an­ga­żo­wa­nia w to, by sta­wać się dla na­szych klien­tów kom­plek­so­wym part­ne­rem, po­nie­waż ich roz­wój jest na­szym roz­wo­je­m”.

Dzi­ęki ze­spo­ło­wi eks­per­tów pro­gram ofe­ro­wać będzie pe­łen pa­kiet usług wspar­cia, w tym: opro­gramowanie, na­rzędzia, pro­po­zy­cję opty­ma­li­za­cji pro­ce­sów, mo­ni­to­ro­wa­nie ma­szyn i po­pra­wę ogól­nej efek­tyw­no­ści sprzętu (OEE). Po­nad­to za­pew­ni za­awan­so­wa­ne szko­le­nia, ofe­ro­wać będzie stra­te­gie do­ty­czące re­duk­cji kosz­tów i od­pa­dów oraz wspar­cie w sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu. Wszyst­ko to ma po­móc klien­tom zmak­sy­ma­li­zo­wać wy­ko­rzy­sta­nie i zwrot z in­we­sty­cji w ma­szyny flek­so­gra­ficz­ne i hy­bry­do­we Mark An­dy, a ta­kże w sprzęt wy­ko­ńcze­nio­wy.

Klu­czo­wą ce­chą MA 360 Sup­port jest po­now­ne uru­cho­mie­nie Mark An­dy Uni­ver­si­ty. Ini­cja­ty­wa ta za­pew­ni kom­plek­so­we szko­le­nia i ofe­ro­wać będzie za­so­by edu­ka­cyj­ne w różnych for­mach: różne­go ro­dza­ju se­sje, wir­tu­al­ne in­struk­cje i kur­sy na żąda­nie. Pro­gram na­ucza­nia obej­mie, jak za­po­wia­da fir­ma, sze­ro­ki za­kres te­ma­tów, ta­kich jak przy­go­to­wa­nie do dru­ku, szko­le­nie ope­ra­to­rów, kon­ser­wa­cja urządzeń, opty­ma­li­za­cja apli­ka­cji i pro­ce­sów.

Du­ane Pe­kar do­da­je: „MA 360 Sup­port to nie tyl­ko na­sza po­moc tech­nicz­na, ale rów­nież po­moc po za­ku­pie przez klien­tów na­szych ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych czy hy­bry­do­wy­ch”. Współpra­cu­jąc ści­śle z klien­ta­mi, ze­spół MA 360 Sup­port po­mo­że im zop­ty­ma­li­zo­wać pro­ce­sy w ich za­kła­dach i tak wy­ko­rzy­sty­wać no­we tech­no­lo­gie, by po­zo­stać kon­ku­ren­cyj­ny­mi na sta­le zmie­nia­jącym się ryn­ku.

Ofi­cjal­ne ogło­sze­nie i szcze­góły pro­gra­mu MA 360 Sup­port będą pre­zen­to­wa­ne na sto­isku Mark An­dy pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2024. Odwie­dza­jący będą mie­li oka­zję do­wie­dzieć się wi­ęcej o pro­gra­mie i o tym w ja­ki spo­sób mo­że on przy­nie­ść ko­rzy­ści dla ich dzia­łal­no­ści.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści