Me­wa: kom­plek­so­we usłu­gi tek­styl­ne dla efek­tyw­no­ści i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­juPoprzedni artykuł 

Po co tra­cić czas i za­so­by na ko­or­dy­na­cję do­staw od wie­lu usłu­go­daw­ców, sko­ro mo­żna to zro­bić efek­tyw­niej? Fir­ma Me­wa, spe­cja­li­zu­jąca się w tek­sty­liach prze­my­sło­wych, ofe­ru­je klien­tom kom­plek­so­wy pa­kiet usług. Obej­mu­je on nie tyl­ko re­gu­lar­ne do­stawy tek­sty­li­ów, ale ta­kże ich eko­lo­gicz­ne czysz­cze­nie i na­pra­wę oraz in­dy­wi­du­al­ne do­radz­two. Nie­za­le­żnie od te­go, czy jest to ma­ły za­kład rze­mie­śl­ni­czy, czy du­że przed­si­ębior­stwo prze­my­sło­we, Me­wa do­star­cza odzież ro­bo­czą i ochron­ną, czy­ści­wa wie­lo­krot­ne­go użyt­ku, ma­ty ole­jo­we oraz eko­lo­gicz­ne myj­ki do części ma­szyn.

Zop­ty­ma­li­zo­wa­ne pro­ce­sy dla wi­ęk­szej efek­tyw­no­ści
Ko­rzy­sta­nie z ta­kie­go pa­kie­tu po­zwa­la kie­row­nic­twu sku­pić się na klu­czo­wych za­da­niach fir­my, za­miast zaj­mo­wać się po­bocz­ny­mi obo­wi­ąz­ka­mi. Pra­cow­ni­cy rów­nież zy­sku­ją – nie mu­szą prać odzie­ży ro­bo­czej, kon­tro­lo­wać za­pa­sów czy­ściw ani kon­ser­wo­wać my­jek, co zmniej­sza ob­ci­ąże­nie lo­gi­stycz­ne i ad­mi­ni­stra­cyj­ne. To roz­wi­ąza­nie przy­no­si re­al­ne od­ci­ąże­nie dla wszyst­kich za­an­ga­żo­wa­nych, zwi­ęk­sza­jąc ogól­ną wy­daj­no­ść przed­si­ębior­stwa.

Bli­sko klien­ta i ela­stycz­nie dzi­ęki cy­fry­za­cji
Dzia­ła­jąc w 51 lo­ka­li­za­cjach w Eu­ro­pie, Me­wa łączy glo­bal­ne do­świad­cze­nie z lo­kal­ną do­stęp­no­ścią. Uzu­pe­łnie­niem jest cy­fro­wy por­tal „myMe­wa”, do­stęp­ny 24/7, gdzie klien­ci mo­gą za­rządzać zle­ce­nia­mi i zgła­szać po­trze­by. Dla pre­fe­ru­jących kon­takt oso­bi­sty fir­ma ofe­ru­je wspar­cie te­le­fo­nicz­ne w dni ro­bo­cze. „Łączy­my wy­go­dę on­li­ne z bez­po­śred­nią ob­słu­gą, za­pew­nia­jąc klien­tom efek­tyw­no­ść i nie­za­wod­no­ść” – tłu­ma­czy Piotr Bo­row­czyk, przed­sta­wi­ciel Me­wy w Pol­sce.

In­no­wa­cje opar­te na sztucz­nej in­te­li­gen­cji
Me­wa wpro­wa­dza no­wa­tor­skie roz­wi­ąza­nia, jak apli­ka­cja mo­bil­na do po­mia­ru cia­ła, która od 2024 ro­ku wy­ko­rzy­stu­je sztucz­ną in­te­li­gen­cję do pre­cy­zyj­ne­go do­bo­ru roz­mia­ru odzie­ży. To oszczędza czas i po­pra­wia do­pa­so­wa­nie. „Ch­ce­my od­ci­ążyć klien­tów na ka­żdym kro­ku, dla­te­go sta­wia­my na AI tam, gdzie mo­że nas wes­prze­ć” – pod­kre­śla Bo­row­czyk.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Me­wa

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści