Tomasz Loos dołączył do działu serwisu firmy KBA-PolskaPoprzedni artykuł 

Z dniem 1 kwietnia br. struktury serwisowe KBA-Polska wzmocnił Tomasz Loos. Jego pojawienie się w firmie wiąże się z konsekwentną rozbudową działu serwisu KBA-Polska, który stanowi obecnie niemal połowę całego jej zespołu.

Tomasz Loos jest absolwentem technikum elektronicznego w Bydgoszczy, a swoją przygodę z branżą poligraficzną rozpoczął jedenaście lat temu podejmując pracę w pilskiej drukarni firmy Winkowski Sp. z o.o. Objął w niej funkcję elektronika w dziale utrzymania ruchu maszynowego, a do jego obowiązków należało: usuwanie awarii, demontaż, montaż i uruchamianie maszyn, zamawianie części oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z zagranicznymi dostawcami sprzętu i komponentów maszyn.
Kolejny etap kariery zawodowej Tomasz Loos osiągnął rozpoczynając pracę w firmie Heidelberg Polska na stanowisku serwisanta. Do jego obowiązków należały m.in. montaż i naprawa maszyn drukujących. W tym czasie przeszedł też liczne szkolenia, które – wraz z szerokim zakresem obowiązków – wpłynęły na poszerzenie jego wiedzy na temat budowy i naprawy maszyn.

Od 1 kwietnia br. Tomasz Loos objął funkcję serwisanta w firmie KBA-Polska, w której ma nadzieję dalej rozwijać swoje umiejętności i wykorzystywać nabyte doświadczenia z korzyścią dla licznych użytkowników maszyn KBA w Polsce. Na stałe zamieszkały w Pile, stanowi część tamtejszego zespołu serwisowego.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności