Zwiększona wydajność, redukcja kosztów i przejrzyste zarządzanie danymi
Oparty na Internecie pakiet Océ PRISMAenterprise składa się z czterech modułów: Device Manger (narzędzie do zarządzania urządzeniami), Account Manager (narzędzie do zarządzania kontami), Authentication Manager (narzędzie autoryzacji) oraz My Panel Manager (narzędzie pozwalające na obsługę panelu użytkownika). Narzędzia te systematycznie łączą ze sobą poszczególne aplikacje, integrując i rozdzielając ich pracę w ramach jednego serwera. W rezultacie uzyskuje się łatwiejszą obsługę urządzeń, możliwość monitorowania ich statusu oraz lepiej zintegrowane zarządzanie urządzeniami klienta.
Stały dostęp do kluczowych informacji
Stały dostęp do istotnych danych jest niezwykle istotnym czynnikiem, gdy mówimy o zarządzaniu parkiem sprzętowym – mówi Bart van der Vorst, menedżer produktu Océ Technologies odpowiedzialny za oprogramowania. – Dzięki naszemu nowemu rozwiązaniu scentralizowane zarządzanie kontami, autoryzacją dostępu i informacjami na temat urządzeń jest teraz dostępne za jednym kliknięciem. Océ PRISMAenterprise to zestaw narzędzi do zarządzania na wyższym poziomie, analizy warunków zużycia sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, oceny kosztów i przejrzystej prezentacji wyników. Pomaga on w redukcji zbędnych kosztów i zarządzaniu kosztami na bazie grupowej .
Optymalna wydajność systemu workflow
Cztery moduły wchodzące w skład Océ PRISMAenterprise pracują razem na jednym serwerze w tak wielu kombinacjach, jak jest to w danej chwili potrzebne. Kontrola urządzenia i ustawienia panelu użytkownika mogą być dostosowane tak, aby jak najlepiej zoptymalizować przepływ prac i wydajność z punktu widzenia menedżera IT oraz zapewnić łatwość obsługi końcowemu użytkownikowi.
Właściwa równowaga pracy w dużych i małych firmach
Najważniejsze cechy pakietu Océ PRISMAenterprise to modułowość, centralizacja działań, oparcie na sieci oraz ukierunkowanie na potrzeby działu IT. Synergia między efektywnym zarządzaniem urządzeniami, kontrolą kosztów za zgodą użytkownika oraz przyjaznością dla użytkownika umożliwia menedżerom parku sprzętowego stworzenie właściwej równowagi w pracy zarządzanych przez nich urządzeń zarówno w średnich jak i większych firmach.
Pełna kontrola kosztów i wysoka przejrzystość dla klientów Océ
Wprowadzenie Océ PRISMAenterprise to ważny krok w działalności firmy Océ w odniesieniu do środowisk biurowych. Dzięki Océ PRISMAenterprise możemy zaoferować menedżerom parku sprzętowego naszych klientów pełną kontrolę kosztów oraz całkowitą przejrzystość w ramach jednego, łatwego w obsłudze pakietu programów – podsumowuje van der Vorst.