Canon Europe wybrał dom mediowy PHD do zarządzania planowaniem i zakupami mediów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (region EMEA). Wybór sieci działającej na całym rynku EMEA jest kolejnym krokiem ku ekspansji firmy na nowych rynkach w tym regionie. PHD będzie w imieniu firmy Canon zarządzać planowaniem i zakupami mediów w trzech obszarach działalności: Corporate (korporacyjnym), Consumer Imaging (produkty konsumenckie) i Business Solutions (produkty biznesowe).
„Canon, w miarę rozwoju działalności w regionie EMEA w segmencie przetwarzania obrazu, potrzebuje wsparcia agencji, które mają doświadczenie i zasięg niezbędne do stałego ulepszania naszej komunikacji w tym zróżnicowanym obszarze. Jesteśmy pewni, że PHD stanie się mocnym partnerem naszej firmy” – powiedział James Leipnik, dyrektor ds. komunikacji i relacji korporacyjnych w Canon Europe.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Canon powierzył nam realizację tych zadań. Jest to dla naszych zespołów szansa na współpracę ze światowej klasy marką, która docenia pomysły i innowacje w mediach” – skomentował Hilary Jeffrey, prezes PHD EMEA.